Villa Insulinde

9,8

Laatste review

Mieke den Braven,
12-6-2018

Wat een paradijs om je vakantie te vieren of gewoon lekker te relaxen. Er is enorm veel moois te zien op het eiland en ook de sportievelingen onder ons kunnen hun hart ophalen zo ook de watersporters, er is echt van alles mogelijk. De Villa is een puur genot om te verblijven, de overtreffende trap van luxe met een super goede staff die niets teveel is, your wish is their command....zowel bij de Lumbung als bij Insulinde een eigen zwembad en vanuit de tuin kun je zo de zee inlopen. Al met al hebben wij een super vakantie van 14 dagen gehad met speciale dank aan Indra, Putu en de rest van de staff voor heerlijke maaltijden en het super schoonhouden van de Villa.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

2 reviews over Villa Insulinde in het Nederlands

Mieke den Braven,
12-6-2018

Fantastische villa en staf!

Wesley, Jerney en Jada
30-11-2010

Villa Insulinde is fantastisch! Wij zijn er met 5 personen geweest. Een paar vrienden kwamen 3 dagen op bezoek en maakten gebruik van de Lumbung. Je kan hier met maximaal 10 man van de heerlijke omgeving genieten. De staf, een kok, huishoudster, 2 tuinmannen en 's avonds/ 's nachts security, geven je vakantie een perfect gevoel. Het eten wordt heerlijk bereid en je slaapkamer netjes opgeruimd. Verder een heerlijke zwembad met uitzicht op zee. Ook al ben je met veel man, je kan je makkelijk terugtrekken in een van de kamers, zwembad, bale of de strandbedden! Al met al een groot succes voor een goede prijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Insulinde in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Insulinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.