Villa

2 reviews over Villa Gayatri in het Nederlands

Paradijs

Boels
10-5-2012

Prachtige villa met enorme tuin! Het uitzicht is geweldig! Zwembad groot met poolbar en een aparte jacuzzi. Zeer vriendelijk personeel! Houdt wel rekening met vervoerskosten. Je kunt niet naar het centrum van Lovina lopen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

fantastisch in alle opzichten!

janny nab
23-7-2010

Prachtige, zeer smaakvol ingerichte villa op klein 'landgoed". Over alles is nagedacht tot in de kleinste details. Heerlijk groot zwembad,jacuzzi, daybed, geweldig uitzichten, mooie verzorgde tuin, diverse plekken om te zitten/liggen, relaxen. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Wel voor rustzoekers, ligt in de heuvels , zee alleen gemotoriseerd (auto. brommer) te bereiken.

Gereisd Met partner in juni 2010

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Gayatri

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Gayatri in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Gayatri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.