Hotel Frangipani Beach Villas

Hotel Frangipani Beach Villas
9,1

2 tips over Hotel Frangipani Beach Villas

Peter, 16-6-2013
Strandtent in het centrum is top! Spice Beach Club; enige tent met stoelen aan het strand, geweldig ding. Nederlandse eigenaar en zelfs appelgebak als dessert!
myriam sonneveld, 10-8-2012
Lovina is een geweldige plek, levendig, winkeltjes, leuke eettentjes (vooral Warung Apple met rijsttafel of verse gegrilde vis voor nog geen 10 euro voor 2 incl fooi'. Menjangan Island is prachtig, varen en snorkelen en prachtige tempels. Atlas pearl farm voor echte south sea parels was super. de bhuddistische tempel was sereen. de dolfijnen sprongen, spartelden, doken en buitelden rond onze boot tijdens onze dolfijnen tour vanaf het strand bij Brigitte.