Hotel Frangipani Beach Villas

10 reviews over Hotel Frangipani Beach Villas in het Nederlands

Paradijs aan het strand.

Syl
12-10-2015

Prachtige accommodatie aan het zwarte strand van Lovina. Je komt hier heerlijk tot rust en je wordt goed verzorgd. Kamers zijn mooi met uitstekend werkende airco. Weinig problemen met water en elektriciteit. Vriendelijke en zeer verzorgend personeel. Excursies van hier uit ook goed te regelen. Als je even niet in het centrum wilt eten van Lovina kun je hier ook heerlijk eten.

Leuke opzet, verder matig

Peter
16-6-2013

De waarderingen hiervoor zijn wat ons betreft schromelijk overdreven. We hebben genoemde Française niet gezien, misschien is ze weg of had ze vakantie.

De opzet is mooi en de kamers ook.

Nu de nadelen: ontbijt waardeloos, honden en katten liggen op de ligstoelen en staan 's nachts aan je deur, m'n vrouw heeft een kakkerlak in de douche gezien, personeel komt dommig en onhandig over, stralen niet uit dat je ze iets kan vragen, strand gewoon smerig, net vuilnisbelt, door de waardeloze weg voor je gevoel ver van het centrum afgelegen hoewel het niet ver lopen is over het smerige strand.

paradijsje!

myriam sonneveld
10-8-2012

Mijn dochter en ik vonden Frangipani fantastisch! Aan het strand, uit de drukte en op 10 min lopen naar Lovina. heerlijk ruime kamers met open air badkamers, comfortabele bedden, rustige airco, wifi, koelkast. prachtig zwembad, tuin met ligstoelen, gazebo voor een beetje schaduw. Frangipani heeft maar 7 kamers, 3 zijn in aanbouw.

Brigitte, de Franse eigenaar, met haar zoon Camille, is een geweldige gastvrouw die allerlei uitstapjes voor ons regelde of gewoon een chauffeur (vraag naar Gede!) en ons goed adviseerde. ontbijt (inbegrepen) was heerlijk en gevarieerd, met mooi bruin brood en echte koffie. nasi goreng of loempia's voor lunch waren heerlijk, net zoals de coconut kip of tonijn tartaar voor diner en Ketut maakte verse watermeloen sap. Twee meisjes gaven ons in de gazebo de beste massage die we in Bali hebben gehad (rp 10,000 pp).

Volgende keer gaan we beslist weer naar Frangipani!

Linda
6-6-2012

Wat een prachtige plek! Mooie ruime kamers, het ziet er allemaal erg nieuw uit. Mooie ruime buitendouche! We werden verwelkomd met onze voornamen, wat een lieve mensen. Er wordt heerlijk gekookt in het kleine keukentje voor een nette prijs. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar je kan vanalles bij bestellen. Het ligt direct aan het strand en daar wordt je opgepikt voor de dolfijnentoer. Dit kost maar 8,50 pp bij het hotel. Het ligt wel wat verder af van de weg dus wij zijn op het hotelcomplexje gebleven. Ze doen niet aan uitchecktijden, alles kan en mag. Echt een aanrader!

Bijzonder hotel

Lenie Verver
12-2-2011

In hotel Frangi Pani hebben we 2 nachten doorgebracht tijdens onze rondreis in Bali.

Het is ons erg goed bevallen. Er zijn 4 kamers, dus erg rustig, maar alles is aanwezig en ziet er prachtig uit. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, een leuke gezellige eigenares (Brigitte uit Frankrijk), kortom alles oke, een tien!

Inge Litjens
29-10-2010

een aanrader voor iedereen die van rust en schoonheid houdt.

Het hotelletje ligt 10 minuten lopen (via het strand) van het centrum van Lovina, Kalibukbuk. Het straalt enorme rust, uit, de ligging is schitterend en de eigenaresse, Brigitte is enorm geïnteresseerd, en attend en heeft goede suggesties voor leuke plekken in en rondom Lovina. Vraag het haar, en ze regelt het.

Een beter einde van onze vakantie hadden we niet kunnen wensen.

Paradijsje!!

Lianne
18-5-2010

We gingen naar Lovina voor de dolfijnen, zouden een dagje blijven en hebben 's morgens vanuit Ubud online geboekt.. op de gok, waar zouden we terecht komen... Paradijs op aarde!! Zo mooi, zo vriendelijk.

Kleinschalig, maar vier kamers maar je wordt vertroeteld alsof je de eerste en enige gast bent. Het iets oudere echtpaar wat de appartementen bezit doet er alles aan om je het naar de zin en comfortabel te maken. Er is geen restaurant op het complex maar alles kan besteld worden wat je heerlijk kan nuttigen op het mooie terras naast het zwembad met uitzicht op zee.

Lovina is ten op zichte van de overige toeristische attracties op Bali iets uit de richting, maar ik vond het meer dan de moeite waard. Wij hebben onze 1 nacht omgeboekt naar 3 nachten... en waren het liefst nog een paar nachten gebleven.. we kwamen helemaal tot rust en genoten volop!!

De hemel op aarde"

M. Dobbelsteen
23-11-2009

in een woord geweldig!!!

alles is perfect, de kamers, het ontbijt, het zwembad.

Oase aan zee!

A. Westerman
17-6-2009

Wij hebben een aantal heerlijke dagen doorgebracht bij dit prachtige resort. De gastheer en zijn vrouw (+ Thini de hond) zijn ontzettend aardig en behulpzaam.

De 4 kamers zijn bijzonder mooi, om nog maar niet te spreken over de openlucht badkamer. Echt een aanrader in Lovina!

Op en top genieten !

Heidi Spijker
11-4-2009

Wat een geweldige plek om even uit te rusten. Direct aan het strand, in een mooi aangelegde tuin genieten van de gastvrijheid van de zwitserse Celina & Richard. In 2008 hebben zij dit hotel, bestaande uit 4 ruime villa's opgericht, waarbij de Indonesische cultuur volledig tot zijn recht komt. Zelf wonen ze ook op het terrein en genieten volop van het balinese leven. De kamers zijn mooi ingericht voorzien van airco, minibar en een lekker bed. De badkamer is helemaal fantastisch, vooral de buitendouche.....Op ieder detail is gelet. Het ontbijt is goed en het centrum van Lovina met de vele restaurants is slechts 10 minuten wandelen (bv over het strand). Een absolute aanrader !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frangipani Beach Villas in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frangipani Beach Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Frangipani Beach Villas scoort een 9.07 uit 10 op basis van 10 reviews.