Hotel Damai Lovina Villas

Hotel Damai Lovina Villas

Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Damai Lovina Villas voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Damai Lovina Villas in het Nederlands

Beyond words, echt een stukje hemel op aarde!!!

Claudia
23-8-2013

In een woord fantastisch en zo ontzettend mooi, dat geldt voor de Masterpoolvilla die wij hadden met onze 2 kinderen, met 2 privé zwembaden, 2 badkamers, 2 buitendouches, enz. Het interieur van de villa is fenomenaal, vol met antieke kunststukken en zo sfeervol. De service is top, top, top, zo ook het eten, de tuin, het uitzicht. is onvoorstelbaar mooi. Kortom, echt waar voor je geld en een plaats om naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

kleinschalig luxe hotel

Kristof
1-10-2010

Wij zijn net terug van onze reis naar Bali. Wij hebben verschillende hotels gedaan, en Damai was ons derde hotel. Om het kortweg te zeggen wie van rust wil genieten moet hier naartoe gaan. Prachtige kamer (bungalow) alle luxe voorzien, tv, dvd, wifi, muziek, enz... Het hotel is zeer kleinschalig, slecht 14 bungalows. Klein zwembad maar dit stoort niet aangezien je daar meestal alleen ligt. Ontbijt is beperkt maar zeer lekker, personeel is super vriendelijk. De spa is klein, maar zeer goed. Vervoer naar lovina is ook geen probleem 30min op voorhand bellen en ze doen u gratis weg en komen u ook ophalen. Diner in het hotel is wel wat prijzig, maar het is zeer ver gekend om z'n lekker eten. Anders eetgelegenheden genoeg in het centrum van Lovina, wat een mooi en rustig stadje is. Meer info mail me maar.

Gereisd Met partner in september 2010

Baden in luxe, en er voor betalen ook.

roger toelen
14-5-2010

Inderdaad: een uitzondering in Bali. Zowel qua de luxe en de service die wordt geboden, als de prijs die je ervoor moet ophoesten.

Gereisd Met partner in mei 2010

Geweldig!

Barend
6-1-2010

Hier een paar dagen mogen verblijven. Geweldig, kleinschalig en gezellig zijn de steekwoorden voor deze prachtige villa's. Personeel doet alles voor je en is super vriendelijk. Ideaal om een paar dagen tot rust te komen!

Enige nadeeltje is dat het resort op een heuvel ligt, waardoor je elke keer een behoorlijke klim moet maken naar het restaurant en de receptie. Daarvoor krijg je wel weer een prachtig uitzicht terug! Lovina zelf moet je niet veel van voorstellen, bijna geen toerisme en gezellige restaurants & bars. Daarvoor kun je beter in het zuiden zijn. Maar als je heerlijk wil relaxen in het noorden van Bali, dan zijn de villa's van Damai the place to be!

Gereisd Met vrienden in december 2009

Klein paradijsje!

Nathalie
27-9-2009

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij Damai Lovina Villas! Van de enorme lijst met verschillende cocktails tot de persoonlijke en goede service tot de prachtige villa/bungalow (wij hadden de superior villa). Heel handig was de gratis shuttlebusservice naar Lovina, aangezien je een paar kilometer verder zit. Voor deze afstand krijg je wel weer een prachtig uitzicht en rust terug. We waren van plan om af en toe in Lovina te eten, maar het restaurant in Damai beviel ons zo goed dat we er alle drie de avonden heerlijk hebben gegeten. Het is niet heel goedkoop, maar mocht je jezelf eens goed willen verwennen, dan is Hotel Damai Lovina Villas een topkeuze!

Gereisd Met partner in september 2009

GEWELDIG!!

M. Smit
7-9-2009

Wij hebben 3 nachten in 1 vd villa's met privézwembad geslapen! En het is gewoon te mooi om te beschrijven.....het uitzicht vanuit je zwembad/terras is super, de villa zelf is helemaal tot in de puntjes verzorgd. Het eten in het hotel is heerlijk, klein nadeel is dat de keuze vrij beperkt is. Na 3 dagen ben je wel klaar met het restaurant. De spa is ook heel goed en mooi opgezet. Ook een uitstapje naar Menjagan island om te snorkelen is goed te doen. Je bent wel de hele dag onderweg.

Er zit een flink prijskaartje aan, maar het is zeker een aanrader! Een klein paradijsje op aarde.

Gereisd Met partner in september 2009

2008

Ga deze plek niet teveel ophemelen want dit moet zo als En

isabelle
6-3-2008

Ga deze plek niet teveel ophemelen want dit moet zo blijven als het is. En het moet vooral buiten het massatoerisme blijven. In een woord fantastisch. Geen moeite teveel om de gasten het naar de zin te maken, heerlijke keuken, zeer goede wijnen, prachtige ligging, bungalows van alle gemakken voorzien en de douche en jaccuzzi buiten......... Zeg nou zelf, da's toch een droom!! Door de rust die er heerst is mijn accu in elk geval weer opgeladen. Ik zal er in de toekomst dan ook zeker vaker te vinden zijn.

Gereisd Familie in februari 2008
2007

Tja wat moet je over een hotel als dit nu schrijven

Bart en Cora
16-9-2007

Tja wat moet je over een hotel als dit nu schrijven. 8 bungalows en gewoon doen! Een zeer persoonlijk en luxe complex wat er alles aandoet om je het compleet naar je zin te maken. Waar wil je eten? Wij regelen het voor je? Wat wil je eten? Ook dat wordt geregeld. Romantisch? In je kamer? Of bij het zwembad het is allemaal mogelijk. De ligging is schitterend je kijkt over de baai van Lovina heen en de zonsondergang is geweldig. Wel wat prijzig maar het eten doet niet onder voor een sterrenrestaurant. Het onbijt wordt uitgeserveerd met de beste en lekkerste broodjes die je maar kunt bedenken. Voor 3 of 4 nachten een uitstekende keuze. Naar het eiland Menjangan gaan kan goed vanaf het hotel geregeld worden om te duiken of te snorkelen. Aanbeveler.

Gereisd Met partner in Sun Sep 16 2007 09:45:10 GMT+0000 (UTC)
2006

In een woord een paradijs

Caroline
22-8-2006

In een woord een paradijs. Zeer kleinschalig, erg luxe en persoonlijk. Service is niet te verwoorden. Het eten in het restaurant is waanzinnig, zeer goede kwaliteit met dito wijnkaart. Aan te bevelen voor de bourgondier! Mee eens met de stelling dat het voldoende is voor 2-3 dagen verblijf. Als je hier bent ga dan op dagtrip naar Palau Menjangang Island, een ware duik- en snorkelplek die niet onderdoet voor de Great Barrier Reef!

Gereisd Anders in augustus 2006
2005

Kleinschalig (8 bungalows!), charmant en luxe hotel

Erik en Maartje
1-3-2005

Kleinschalig (8 bungalows!), charmant en luxe hotel. Gelegen op heuvel even buiten Lovina (noorden van Bali) met mooi vergezicht over de zee en de mooiste zonsondergang ooit. Aan de horizon worden in het kleurenpalet van de schemering ineens de vulkanen van Java zichtbaar!

Kenmerken: zeer rustgevend hotel, voorzien van goed restaurant, mooie tuin, een zwembad en een massageruimte. Vriendelijke Deense eigenaar en een uitgebreide staf. De bungalows zijn vrij ruim en ook goed ingericht. Detail: vanuit de badkamer kom je in een klein privé binnentuin waar je buiten kunt douchen.

Gereisd Anders in maart 2005

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Damai Lovina Villas in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Damai Lovina Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.