Bungalow

2 reviews over Bungalow Cleopatra Beach in het Nederlands

heerlijke plek, warm onthaal

Bas van der Pool
2-8-2012

Erg vriendelijke eigenaren, aardige staf, goed zwembad, prima bungalows. Kleinschalig aan het strand waar je om 6 uur het bootje in kunt stappen om dolfijnen te gaan kijken. Die hebben we veel gezien, maar dat is niet altijd zo. Brommertjes te huur en auto met chauffeur is zo te regelen, zodat je veel van Bali kunt gaan zien.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fantastische plek

Wilmy
11-12-2011

Wij hebben 3 dagen doorgebracht bij Cleopatra. Heerlijk rustig, we waren in het laagseizoen. Vanuit de bungalow heb je een mooi uitzicht op zee. Vanuit de ligstoelen bij het zwembad is het nog mooier. Het zwembad is super relaxed. Vanuit het hotel regelen ze een vissersboot voor de dolfijnentour, ze komen je dan s'-ochtend ophalen, je kunt opstappen op het strand voor het hotel, super geregeld. Bij cleopatra kun je ook heerlijk eten, mocht het niet op de kaart staan dan regelen ze het voor je. Zeer vriendelijke eigenaren, als we weer naar Bali gaan, komen we hier terug.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2011

Bungalow info

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cleopatra Beach in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cleopatra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.