Hotel Chonos

Hotel Chonos
8,9

7 tips over Hotel Chonos

meuwissen, 27-7-2015
In de massagesalon genoten van coconut-surprise, een echte aanrader.
Yfke_s@hotmail.com, 6-8-2014
Boek een excursie naar de rijstvelden en doe een jungle trekking met kano overtocht.
Jolanda, 16-10-2013
Neem een Balinese massage in de spa bij het zwembad! Echt heerlijk! De beste die wij in Bali hebben gehad!

ariejeanne, 3-5-2012
En wat denk je van de Sawa wandeling met Putu,is geweldig .Je komt op plaatsen waar eigenlijk niet veel toeristen komen.En als sluitstuk heerlijk Balinees eten bij Putu en Ria.Geweldig dit mag je niet missen.Doen dus!
peetvheijningen, 1-5-2012
Ga 's morgens vroeg dolfijnen kijken. Boeken in het hotel!
Doraad, 29-1-2012
Regel via het hotel een tour met de dolfijnen. Wel vroeg opstaan, maar absoluut een aanrader. Voor wie de buitenlandse taal, Indonesisch / Engels niet machtig is, is dat in dit hotel geen probleem.De Nederlandse eigenaren kunnen je van alles vertellen, ook spreken zij de Indonesische taal. Zij kunnen ook een Nederlands sprekende chauffeur Made met airco bus regelen. Deze rijdt zeer professioneel in het hectische Balinese verkeer. Weet veel bezienswaardigheden. Foto/Tour gids in hotel aanwezig.

Dena, 10-1-2012
Bewoon een dansvoorstelling bij die opgevoerd wordt door kinderen in de buurt. We werden opgehaald in het hotel en het was een fantastiche avond. Echt doen hoor!