Hotel Chonos

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

141 reviews over Hotel Chonos

• 8Anoniem01-10-2017

Fijn verblijf in authentiek balinees hotel

Fijn verblijf in kleinschalig authentiek Balinees hotel (Ned. eigenaars). Mooie hotelkamer met ruime, zeer schone badkamer. Zitje buiten de kamer met uitzicht op de tuin en zwembad. Het complex wordt heel goed schoongemaakt. Op loopafstand van het strand. Heel vriendelijk en betrokken personeelsleden die goed Engels spreken. Eigenaresse is ook betrokken bij haar gasten. Eten is smaakvol en verrast door royaal ontbijt. Heel goed excursies via de receptie te boeken.

Een heel klein minpuntje is dat het aan hele drukke straat ligt wat iets minder prettig is als je aan het eten bent. En heel klein minpuntje is dat soms de waterdruk met douchen wegvalt.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Christine10-04-2016

Prima locatie, gastvrijheid hoog in het vaandel

Prima locatie om Lovina te verkennen. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Zelfs hagelslag en yoghurt met muesli bij het ontbijt te verkrijgen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Christine10-04-2016

Prima plek

Prima plek om vanuit hier Lovina te ontdekken, en voor de Nederlandse mensen die hun kroketje missen is het the place to be! Personeel is erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 8Fam.van Soerland08-08-2015

Gezellig, huiselijk en vriendelijk

Sfeervol, gezellig klein hotelletje met een Balinese uitstraling. Wij zijn hier 4 nachten verbleven en hebben het als zeer prettig ervaren. Geen groot hotel waar mensen als 'nummer' worden behandeld maar gezellig, klein en persoonlijk. De kamers zijn leuk en echt Balinees ingericht en je hebt een balkon waar je in de avond lekker kan relaxen. Het zwembad is aan de kleine kant maar dit gebruik je toch bijna niet. Het strand van Lovina is op loopafstand. Contact met de Nederlandse eigenaren (Arie & Jeanne) is zeer prettig en zij doen er alles aan om het verblijf van de gasten zo prettig mogelijk te maken. Mocht je een excursie wensen te doen kun je bij hun ook een chauffeur bestellen voor een goeie prijs.

En voor de mensen die een tatoeage willen laten zetten als 'souvenir' zit er voor het hotel een tatoeage shop met een top tatoeërder. (Kadek) Hij neemt de tijd voor je en kan je wensen perfect op je lichaam zetten zodat je altijd een mooie herinnering hebt aan Bali en hotel Chonos.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8meuwissen27-07-2015

Volgende keer weer naar dit kleine hotel

Wij hebben er 10 nachten gelogeerd in de luxe kamer met hemelbed. Geen last gehad van muggen tijdens onze slaap. Alleen last van zoemen van koelkast. Deze daarom voor het slapen gaan uitgeschakeld. Kamer en badkamer zijn eenvoudig ingericht maar alles functioneert. Heerlijk ontbijt wat je zelf samenstelt met vers geperst sap. Zwembad is vrij klein maar hiervoor kwamen wij ook niet. Service is optimaal en erg vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal voor excursies en kort bij duikscholen. Het ligt langs de doorgaande weg maar je hebt geen geluidsoverlast.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Robin13-09-2014

Mooi kleinschalig hotel

Het Chonos Hotel is een mooi en kleinschalig hotel vlakbij het strand. Het eten en ontbijt is van goede kwaliteit en je hebt veel keuze mogelijkheden. In de kamer heb je alles wat je op vakantie nodig hebt en de kamers zijn erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaren zijn Nederlanders en ook zeer vriendelijk, als je een probleem hebt kun je altijd bij ze terecht! Bij deze willen wij Arie en Jeanne bedanken voor de leuke en gezellige tijd in jullie mooie hotel. We hebben echt een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Yfke_s06-08-2014

Super fijn hotel!!

Sfeervol hotel in Balinese stijl. Hotel is klein maar dat maakt het juist erg persoonlijk zodat je je snel thuis voelt. Heel vriendelijk en service gericht personeel die alles voor je doen. Kamers zijn ruim en schoon. Menu kaart is erg uitgebreid vooral de Hollandse snacks vielen goed in smaak. Zwembad is erg fijn het is niet te groot. Wij vonden vooral de kleinschaligheid van het hotel heerlijk omdat het daardoor ook veel rustiger en relaxer is dan is een groot ressort. Wij hebben wij een top vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Fhilip30-07-2014

Fantastisch gezinshotel

Zeer gastvrij personeel zorgde voor een bijzonder verjaardagsfeest voor onze dochter door de kamers met slingers te behangen en een verjaardagscake te bakken. Bij Chonos kunnen ze zo'n persoonlijk tintje meegeven aan je vakantie omdat het hotel niet al te groot is. Een aanrader, zeker voor wie met kinderen reist

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Lieke Berendsen10-07-2014

Prettig verblijf!

Prettig verblijf gehad bij dit hotel. Vriendelijke staff, ontbijt met hagelslag/pasta en stokbrood, vlakbij bars/restaurant. Mooie kamer met uitzicht op het zwembad, niet druk.

Alleen gereisd in juni 2014

• 10Marion en Peter18-03-2014

Heerlijk verblijf!

We kunnen alleen maar positief schrijven over dit hotel. Alles ziet er keurig uit. Goed onderhouden.De hele dag wordt er schoongemaakt. Bedden en douche zijn uitstekend. Heel leuk zwembad waar je lekker kunt afkoelen. Super vriendelijk personeel die zeer service gericht zijn. Eten is er zeer lekker! Ze hebben er zelfs een puntzak friet mayo, kroketten en fricandellen voor als je een keer wil zondigen. Prijskwaliteitsverhouding is prima!

Gereisd met partner in maart 2014

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats