Hotel Chonos

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Chonos voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 136 reviews
+115/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 136 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

141 Reviews over Chonos

• 8Anoniem01-10-2017

Fijn verblijf in authentiek balinees hotel

Fijn verblijf in kleinschalig authentiek Balinees hotel (Ned. eigenaars). Mooie hotelkamer met ruime, zeer schone badkamer. Zitje buiten de kamer met uitzicht op de tuin en zwembad. Het complex wordt heel goed schoongemaakt. Op loopafstand van het strand. Heel vriendelijk en betrokken personeelsleden die goed Engels spreken. Eigenaresse is ook betrokken bij haar gasten. Eten is smaakvol en verrast door royaal ontbijt. Heel goed excursies via de receptie te boeken.

Een heel klein minpuntje is dat het aan hele drukke straat ligt wat iets minder prettig is als je aan het eten bent. En heel klein minpuntje is dat soms de waterdruk met douchen wegvalt.

• 9Christine10-04-2016

Prima locatie, gastvrijheid hoog in het vaandel

Prima locatie om Lovina te verkennen. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Zelfs hagelslag en yoghurt met muesli bij het ontbijt te verkrijgen.

• 9Christine10-04-2016

Prima plek

Prima plek om vanuit hier Lovina te ontdekken, en voor de Nederlandse mensen die hun kroketje missen is het the place to be! Personeel is erg vriendelijk!

• 9Davidse Nicolaas11-10-2015

Heel goed

Prima, heel goed persoeel, zeer betrokken

• 8Fam.van Soerland08-08-2015

Gezellig, huiselijk en vriendelijk

Sfeervol, gezellig klein hotelletje met een Balinese uitstraling. Wij zijn hier 4 nachten verbleven en hebben het als zeer prettig ervaren. Geen groot hotel waar mensen als 'nummer' worden behandeld maar gezellig, klein en persoonlijk. De kamers zijn leuk en echt Balinees ingericht en je hebt een balkon waar je in de avond lekker kan relaxen. Het zwembad is aan de kleine kant maar dit gebruik je toch bijna niet. Het strand van Lovina is op loopafstand. Contact met de Nederlandse eigenaren (Arie & Jeanne) is zeer prettig en zij doen er alles aan om het verblijf van de gasten zo prettig mogelijk te maken. Mocht je een excursie wensen te doen kun je bij hun ook een chauffeur bestellen voor een goeie prijs.

En voor de mensen die een tatoeage willen laten zetten als 'souvenir' zit er voor het hotel een tatoeage shop met een top tatoeërder. (Kadek) Hij neemt de tijd voor je en kan je wensen perfect op je lichaam zetten zodat je altijd een mooie herinnering hebt aan Bali en hotel Chonos.

• 8meuwissen27-07-2015

Volgende keer weer naar dit kleine hotel

Wij hebben er 10 nachten gelogeerd in de luxe kamer met hemelbed. Geen last gehad van muggen tijdens onze slaap. Alleen last van zoemen van koelkast. Deze daarom voor het slapen gaan uitgeschakeld. Kamer en badkamer zijn eenvoudig ingericht maar alles functioneert. Heerlijk ontbijt wat je zelf samenstelt met vers geperst sap. Zwembad is vrij klein maar hiervoor kwamen wij ook niet. Service is optimaal en erg vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal voor excursies en kort bij duikscholen. Het ligt langs de doorgaande weg maar je hebt geen geluidsoverlast.

• 9Robin13-09-2014

Mooi kleinschalig hotel

Het Chonos Hotel is een mooi en kleinschalig hotel vlakbij het strand. Het eten en ontbijt is van goede kwaliteit en je hebt veel keuze mogelijkheden. In de kamer heb je alles wat je op vakantie nodig hebt en de kamers zijn erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaren zijn Nederlanders en ook zeer vriendelijk, als je een probleem hebt kun je altijd bij ze terecht! Bij deze willen wij Arie en Jeanne bedanken voor de leuke en gezellige tijd in jullie mooie hotel. We hebben echt een top vakantie gehad!

• 9Yfke_s06-08-2014

Super fijn hotel!!

Sfeervol hotel in Balinese stijl. Hotel is klein maar dat maakt het juist erg persoonlijk zodat je je snel thuis voelt. Heel vriendelijk en service gericht personeel die alles voor je doen. Kamers zijn ruim en schoon. Menu kaart is erg uitgebreid vooral de Hollandse snacks vielen goed in smaak. Zwembad is erg fijn het is niet te groot. Wij vonden vooral de kleinschaligheid van het hotel heerlijk omdat het daardoor ook veel rustiger en relaxer is dan is een groot ressort. Wij hebben wij een top vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug!!!

• 9Fhilip30-07-2014

Fantastisch gezinshotel

Zeer gastvrij personeel zorgde voor een bijzonder verjaardagsfeest voor onze dochter door de kamers met slingers te behangen en een verjaardagscake te bakken. Bij Chonos kunnen ze zo'n persoonlijk tintje meegeven aan je vakantie omdat het hotel niet al te groot is. Een aanrader, zeker voor wie met kinderen reist

• 9Hartwig13-07-2014

very good experience

Everything is very clean. Very well kept nice big rooms. Very nice garden. The staff and the hotel managers are really very friendly and we enjoyed especially the familiar atmosphere in hotel. We stayed in different places in Bali but the breakfast in chonoshotel is the best we had. Compare to other guests we had no problems with the credit cards.

Hotel Chonos info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met