Hotel Chonos

Kleine hotelsWeer vandaag34°24°
Hotel Chonos
8,9

137 reviews over Hotel Chonos in het Nederlands

Fijn verblijf in authentiek balinees hotel

Anoniem
1-10-2017

Fijn verblijf in kleinschalig authentiek Balinees hotel (Ned. eigenaars). Mooie hotelkamer met ruime, zeer schone badkamer. Zitje buiten de kamer met uitzicht op de tuin en zwembad. Het complex wordt heel goed schoongemaakt. Op loopafstand van het strand. Heel vriendelijk en betrokken personeelsleden die goed Engels spreken. Eigenaresse is ook betrokken bij haar gasten. Eten is smaakvol en verrast door royaal ontbijt.

Heel goed excursies via de receptie te boeken.

Een heel klein minpuntje is dat het aan hele drukke straat ligt wat iets minder prettig is als je aan het eten bent.

En heel klein minpuntje is dat soms de waterdruk met douchen wegvalt.

Prima locatie, gastvrijheid hoog in het vaandel

Christine
10-4-2016

Prima locatie om Lovina te verkennen. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Zelfs hagelslag en yoghurt met muesli bij het ontbijt te verkrijgen.

Prima plek

Christine
10-4-2016

Prima plek om vanuit hier Lovina te ontdekken, en voor de Nederlandse mensen die hun kroketje missen is het the place to be! Personeel is erg vriendelijk!

Heel goed

Davidse Nicolaas
11-10-2015

Prima, heel goed persoeel, zeer betrokken

Gezellig, huiselijk en vriendelijk

Fam.van Soerland
8-8-2015

Sfeervol, gezellig klein hotelletje met een Balinese uitstraling. Wij zijn hier 4 nachten verbleven en hebben het als zeer prettig ervaren. Geen groot hotel waar mensen als 'nummer' worden behandeld maar gezellig, klein en persoonlijk. De kamers zijn leuk en echt Balinees ingericht en je hebt een balkon waar je in de avond lekker kan relaxen. Het zwembad is aan de kleine kant maar dit gebruik je toch bijna niet. Het strand van Lovina is op loopafstand.

Contact met de Nederlandse eigenaren (Arie & Jeanne) is zeer prettig en zij doen er alles aan om het verblijf van de gasten zo prettig mogelijk te maken. Mocht je een excursie wensen te doen kun je bij hun ook een chauffeur bestellen voor een goeie prijs.

En voor de mensen die een tatoeage willen laten zetten als 'souvenir' zit er voor het hotel een tatoeage shop met een top tatoeërder. (Kadek) Hij neemt de tijd voor je en kan je wensen perfect op je lichaam zetten zodat je altijd een mooie herinnering hebt aan Bali en hotel Chonos.

Volgende keer weer naar dit kleine hotel

meuwissen
27-7-2015

Wij hebben er 10 nachten gelogeerd in de luxe kamer met hemelbed. Geen last gehad van muggen tijdens onze slaap. Alleen last van zoemen van koelkast. Deze daarom voor het slapen gaan uitgeschakeld. Kamer en badkamer zijn eenvoudig ingericht maar alles functioneert. Heerlijk ontbijt wat je zelf samenstelt met vers geperst sap. Zwembad is vrij klein maar hiervoor kwamen wij ook niet. Service is optimaal en erg vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal voor excursies en kort bij duikscholen. Het ligt langs de doorgaande weg maar je hebt geen geluidsoverlast.

Mooi kleinschalig hotel

Robin
13-9-2014

Het Chonos Hotel is een mooi en kleinschalig hotel vlakbij het strand. Het eten en ontbijt is van goede kwaliteit en je hebt veel keuze mogelijkheden. In de kamer heb je alles wat je op vakantie nodig hebt en de kamers zijn erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaren zijn Nederlanders en ook zeer vriendelijk, als je een probleem hebt kun je altijd bij ze terecht! Bij deze willen wij Arie en Jeanne bedanken voor de leuke en gezellige tijd in jullie mooie hotel. We hebben echt een top vakantie gehad!

Super fijn hotel!!

Yfke_s
6-8-2014

Sfeervol hotel in Balinese stijl. Hotel is klein maar dat maakt het juist erg persoonlijk zodat je je snel thuis voelt. Heel vriendelijk en service gericht personeel die alles voor je doen. Kamers zijn ruim en schoon. Menu kaart is erg uitgebreid vooral de Hollandse snacks vielen goed in smaak.

Zwembad is erg fijn het is niet te groot. Wij vonden vooral de kleinschaligheid van het hotel heerlijk omdat het daardoor ook veel rustiger en relaxer is dan is een groot ressort. Wij hebben wij een top vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug!!!

Fantastisch gezinshotel

Fhilip
30-7-2014

Zeer gastvrij personeel zorgde voor een bijzonder verjaardagsfeest voor onze dochter door de kamers met slingers te behangen en een verjaardagscake te bakken. Bij Chonos kunnen ze zo'n persoonlijk tintje meegeven aan je vakantie omdat het hotel niet al te groot is.

Een aanrader, zeker voor wie met kinderen reist

Prettig verblijf!

Lieke Berendsen
10-7-2014

Prettig verblijf gehad bij dit hotel. Vriendelijke staff, ontbijt met hagelslag/pasta en stokbrood, vlakbij bars/restaurant. Mooie kamer met uitzicht op het zwembad, niet druk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chonos in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chonos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.