Bungalow

4 reviews over Bungalow Buka Kecil in het Nederlands

Overweldigend!

Francis
2-5-2016

Waar zal ik beginnen? Bij het binnenrijden van de poort werden we overdonderd door het huis, de tuin en de ligging ervan. Het is een ultieme luxe waar je je al snel in wilt laten onderdompelen. De staff is geweldig, warme mensen met dusdanige kookkunsten waardoor we geen 1 restaurant in de buurt meer wilde bezoeken :-). Het zwembad aan het terras, maar ook de ligging pal aan zee (de golven hoor je ieder moment) en de riante en prachtig onderhouden tuin was voor onze meisjes (7 en 5 jaar) subliem. De Villa zelf is zeer ruim, mooie en ruime slaapkamers, luxe buitendouches, keuken, wasmachine (handig) en vooral geweldige staff leden die alles doen om het verblijf nóg fijner te maken. Ik vergeet nog bijna de 'achtertuin', prachtige sawa's (rijstvelden). Lovina ligt niet direct op loopafstand, maar chauffeur staat altijd ter beschikking. Hoogtepunt natuurlijk dolfijnen kijken vroeg in de ochtend. Het bootje komt je voor de villa ophalen! Een plek om volledig te ontspannen en te genieten..wij hebben het ten volle gedaan!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Absolute topper

Gunnar van den Brink
23-1-2011

We zijn vorig jaar een maand op Bali geweest, en het enige nadeel van villa Buka Kecil was dat dat we er de eerste week waren. Nadeel? Ja, want alle andere villa's (we verbleven iedere ergens anders) vielen wat tegen. Hoe mooi & luxe ze ook waren.

De ligging is wat afgelegen, dus voor liefhebbers van rust, maar ook zon zee & strand. Een eigen strand welteverstaan. Het is een vakantiepark, maar de tuin is zo groot dat dat niet echt opviel. Prima uitvalsbasis voor dagtripjes.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

De ultieme vakantie bestemming!!

Fam. Vos
4-9-2010

Villa Buka Kecil (Dencarik, Lovina) is een schitterende vakantievilla op het tropische eiland Bali. Deze achtpersoons villa ligt direct aan het mooie lavastrand nabij Lovina, in het noorden van Bali. De Villa is te huur en beschikt over een eigen staf (huishouding, tuin en security), die u 6 dagen per week in de watten legt. Villa Buka Kecil is volledig ingericht in Balinese sfeer en heeft de beschikking over 3 mooie slaapkamers, alle voorzien van airconditioning en een eigen badkamer met o.a. douche en eigen toilet. Voorts is de villa voorzien van een moderne keuken, een sfeervol ingerichte woonkamer met (satelliet)TV/ DVD /CD installatie, een zithoek en eethoek en een sfeervol gemeubileerd overdekt terras met uitkijk over de tropische tuin en natuurlijk de zee. De villa beschikt tenslotte over een draadloze breedband internet aansluiting. En dit alles is echt helemaal waar!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

park met drie verhuur villas

feliza dugong
26-8-2010

voor de tweede keer in buka kecil en de aangrenzende villa bundar, was opnieuw een onvergetelijk verblijf. vooral de lokatie met de prachtige tropische tuin is een verademing. Verwennenerij vanaf de boeking tot het afscheid. Top kok waardoor je de deur niet meer uit wil. prettig om op het aangrenzend barretje de zonsondergang te aanschouwen. kortom, tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Bungalow info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Buka Kecil in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Buka Kecil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.