Bungalow Buka Kecil

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 10Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

4 Reviews over Buka Kecil

• 10Francis02-05-2016

Overweldigend!

Waar zal ik beginnen? Bij het binnenrijden van de poort werden we overdonderd door het huis, de tuin en de ligging ervan. Het is een ultieme luxe waar je je al snel in wilt laten onderdompelen. De staff is geweldig, warme mensen met dusdanige kookkunsten waardoor we geen 1 restaurant in de buurt meer wilde bezoeken :-). Het zwembad aan het terras, maar ook de ligging pal aan zee (de golven hoor je ieder moment) en de riante en prachtig onderhouden tuin was voor onze meisjes (7 en 5 jaar) subliem. De Villa zelf is zeer ruim, mooie en ruime slaapkamers, luxe buitendouches, keuken, wasmachine (handig) en vooral geweldige staff leden die alles doen om het verblijf nóg fijner te maken. Ik vergeet nog bijna de 'achtertuin', prachtige sawa's (rijstvelden). Lovina ligt niet direct op loopafstand, maar chauffeur staat altijd ter beschikking. Hoogtepunt natuurlijk dolfijnen kijken vroeg in de ochtend. Het bootje komt je voor de villa ophalen! Een plek om volledig te ontspannen en te genieten..wij hebben het ten volle gedaan!

• 9Gunnar van den Brink23-01-2011

Absolute topper

We zijn vorig jaar een maand op Bali geweest, en het enige nadeel van villa Buka Kecil was dat dat we er de eerste week waren. Nadeel? Ja, want alle andere villa's (we verbleven iedere ergens anders) vielen wat tegen. Hoe mooi & luxe ze ook waren.

De ligging is wat afgelegen, dus voor liefhebbers van rust, maar ook zon zee & strand. Een eigen strand welteverstaan. Het is een vakantiepark, maar de tuin is zo groot dat dat niet echt opviel. Prima uitvalsbasis voor dagtripjes.

• 10Fam. Vos04-09-2010

De ultieme vakantie bestemming!!

Villa Buka Kecil (Dencarik, Lovina) is een schitterende vakantievilla op het tropische eiland Bali. Deze achtpersoons villa ligt direct aan het mooie lavastrand nabij Lovina, in het noorden van Bali. De Villa is te huur en beschikt over een eigen staf (huishouding, tuin en security), die u 6 dagen per week in de watten legt. Villa Buka Kecil is volledig ingericht in Balinese sfeer en heeft de beschikking over 3 mooie slaapkamers, alle voorzien van airconditioning en een eigen badkamer met o.a. douche en eigen toilet. Voorts is de villa voorzien van een moderne keuken, een sfeervol ingerichte woonkamer met (satelliet)TV/ DVD /CD installatie, een zithoek en eethoek en een sfeervol gemeubileerd overdekt terras met uitkijk over de tropische tuin en natuurlijk de zee. De villa beschikt tenslotte over een draadloze breedband internet aansluiting. En dit alles is echt helemaal waar!!!!

• 10feliza dugong26-08-2010

park met drie verhuur villas

voor de tweede keer in buka kecil en de aangrenzende villa bundar, was opnieuw een onvergetelijk verblijf. vooral de lokatie met de prachtige tropische tuin is een verademing. Verwennenerij vanaf de boeking tot het afscheid. Top kok waardoor je de deur niet meer uit wil. prettig om op het aangrenzend barretje de zonsondergang te aanschouwen. kortom, tot volgend jaar.

Bungalow Buka Kecil info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar