Villa Buddha

Tonen op kaart

183 reviews over Villa Buddha

• 2019
    9Fam. Wals & Robinson11-09-2019

Een jaar later nog steeds heimwee!

Wat een fantastische plek is dit en wat hebben we een onvergetelijke reis gehad, wij waren met 5 volwassenen en 2 kinderen (4 en 1 jaar) en verbleven in Villa Samora. De villa is nog mooier dan op de foto's, er hangt een bijzondere en relaxte sfeer en de lieve dames en heren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We voelden ons vaak bezwaard. Katren kookte (samen met de andere dames) de sterren van de hemel en chauffeur Putu heeft ons de omgeving laten zien en ons overal heen gebracht. Niets was te gek. Iedereen was erg lief voor de kleintjes. Heerlijk zwembad en prachtige ruimtes. Wij sliepen zelf boven en omdat daar geen verduisterende gordijnen waren en de airco de ruimte niet heel erg kon koelen waren wij en de kleintjes vaak vroeg wakker. Dat is misschien wel het enige puntje van kritiek. Verder fantastisch. De kinderen hebben het er nog steeds over: we hopen in de toekomst nog een keer te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Ket12-06-2019

Onvergetelijk!! Aanrader!!

We hebben twee weken genoten van de prachtige, sfeervolle villa! Een heerlijk zwembad, mooie tuin en vooral de vriendelijke, behulpzame staf maakten dat wij ons in het paradijs waanden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9R. van Wijk02-04-2019

Deze plek voelt als thuis komen...

Voor ons gezin de tweede x in villa Buddha.. Ook deze keer was het ons hoogtepunt van ons verblijf op Bali. Het voelt voor ons als thuiskomen.. De sfeer, de inrichting, de omgeving maar ook zeker de staff geven je een bijzonder gevoel, en ik ben nergens zo ontspannen als op deze plek! Ik weet zeker dat we er weer zullen terugkeren!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    9Rob31-10-2018

Fantastisch, het echte Bali.

Prachtige villa in het noorden van Bali, niet ver van Lovina, Singaraja en een aantal prachtige plekken. Ruim opgezet, schoon niet heel stijlvol ingericht. Het personeel (vervelend woord) is fantastisch. Ze zijn behulpzaam, heel vriendelijk en laten je binnen de kortste keren thuisvoelen. Ook de chauffeurs zijn bekwaam, behulpzaam en ontzettend aardig. Eigenlijk zoals iedereen in Noord-Bali is. Het leven rondom de villa is prachtig. Door sawa’s verlaat je de onverharde weg en kom je in het échte Balinese leven terecht. Thuis in de villa wacht een heerlijk diner, ontbijt of lunch op je en natuurlijk een heerlijk zwembad. De kamers zijn ruim en vooral beneden fijn. De airco draait boven op volle toeren, maar daar wordt het niet koel. Groot verschil in slaapkamers dus. Dat is dan ook het enige minpuntje. We zijn er normaal niet van, maar overwegen echt nog eens terug te komen. Het is nog mooier dan de foto’s je laten zien. Toptijd!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Jacques L21-10-2018

Super villa!

Super verblijf gehad in oktober. Prachtige villa met dito zwembad. De staff neemt je alle zorg uit handen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Manuella Verstraete19-10-2018

Fantastisch 👍❤️⭐️

Met 9 personen hebbeb we een super fijn verlof gehad drie weken Voor mij 2 maal in 2011 met 18 pp in Budha en Samora ,nu villa Samora 9 pp Het personeel. Uitstekend ook villa en omgeving met dank Monique daarvoor Ik hoop nog eens terug te gaan ondanks mijn 80 jaar

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Greet19-07-2018

Villa Buddha is een paradijs op het godeneiland

Samen met onze kinderen en kleinkinderen (11 personen) hebben we 2 heerlijke weken beleefd in de villa. De villa is zeer ruim en met veel smaak ingericht. De maaltijden bereid door Komang en haar staff waren superlekker. Putu, de chauffeur, regelde de mooiste uitstappen in het nog echte en rustige Bali. Made onderhoud de prachtige tuin en het grote zwembad. De minpunten in vorige beoordelingen, zoals de moskee in de buurt en soms niet al te propere strand, zouden ons niet tegenhouden om terug te komen. We hebben zelfs enorm genoten van wandelingen langs het strand en de naburige dorpen. Wat een verschil met het o zo drukke zuiden! Zelfs de kinderen en kleinkinderen willen het liefst terugkomen naar deze wondermooie villa als ze terug naar Bali komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Marco09-07-2018

Prachtig

Geweldige service en een prachtig huis op een bijzondere locatie.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Kerensa de Jong02-07-2018

Het was heerlijk en het huis is super!

Bij aankomst werd ik geraakt door het prachtige huis (vila Samora), alles is extreem mooi, tot in de detail! Het personeel is lief, gezellig en behulpzaam maar wel discreet. Ik was alleen samen met mijn vriend en privacy stellen wij zeer op prijs. Soms merkte je nog niet eens dat ze er waren! Het huis was elke dag super schoon en het eten werd heerlijk bereid. Katrien & Putu, de dames in huis, waren super lief voor ons! Eén dag waren wij allebei niet echt lekker omdat we een verse kokosnoot hadden gedronken. Katrien was super zorgzaam en heeft ons echt geholpen om ons beter te voelen! De airco maakte een raar hard geluid en dat hield ons wakker, 's ochtends aangegeven dat dit aan de orde was en nog niet eens 2 uur later was de airco al gefixt! We hebben ons bijna elke dag laten masseren door een paar dames die aan huis komen, extreem goed en zo bijzonder goedkoop?! Het enige nadeel is het strand, het is vies en er ligt veel afval.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9De Bali Bastards08-06-2018

Kort ! Super mooi aanrader

Alles goed verzorgd en geregeld. Min puntje ramadan tijd veel geluid van de moskeeën

Gereisd met vrienden in mei 2018

16 tips over Villa Buddha

• Angelika, 20-06-2014

Snorkelen raden we aan, evenals met de staf achterop de scooter naar het dorp. Het is niet toeristisch en dus het echte Bali. Wandelen door de rijstvelden moet je doen, massages iedere dag wat mij betreft.

• Marjan Anseeuw, 05-08-2013

Geen locatie voor mensen die een uitgangsleven wensen. Er is enkel rust. Er zijn zeer mooie trekkings te doen in de omgeving (Shanti, Mayong, Munduk).

• GrieBus, 05-02-2013

De chauffeur heeft goede tips om korte of langere trips in de omgeving of iets verder weg te maken. Echte aanraders volgens ons: snorkelen bij Menjangon Island, Mayong Trekking met Nono, bezoek aan de markt van Seririt, bezoek aan Singaraja. Vergeet ook niet om het nabijgelegen Lokapaksa te bezoeken. Eén van de staffleden gaat graag mee of leent zijn/haar scooter (tegen een kleine vergoeding) aan je uit. Aanrader voor een verwenmoment in Lovina: Spice Beach Club, we hebben er heerlijk gegeten!

1 vraag over Villa Buddha

• Ellen, 04-06-2013

Afstand Lovina

Weet jij hoever dit huis van de plaats Lovina afligt?

Alvast dank voor de informatie.

Groet, Ellen

syl11, 05-06-2013

Hoi Ellen, Ik weet niet precies hoeveel kilometer het is, maar er staat dat het in Lokapaksa ligt, en dat is ongeveer 12 km ten westen van Lovina. De site ziet er prachtig uit, als je het exact wilt weten, zou ik het gewoon even aan de Nederlandse eigenaren vragen. Het ligt in ieder geval niet op loopafstand van het centrum van Lovina, maar er zullen ongetwijfeld transportmogelijkheden zijn.

Veel succes, gr. Sylvia

Ellen, 05-06-2013

Hartelijk dank voor de genomen moeite!

Villa info

• Aantal personenMeer dan 12