Villa Buddha

• Matig / voldoende: 5 - 7

Prachtig

Marco
9-7-2018

Geweldige service en een prachtig huis op een bijzondere locatie.

Het was heerlijk en het huis is super!

Kerensa de Jong
2-7-2018

Bij aankomst werd ik geraakt door het prachtige huis (vila Samora), alles is extreem mooi, tot in de detail! Het personeel is lief, gezellig en behulpzaam maar wel discreet. Ik was alleen samen met mijn vriend en privacy stellen wij zeer op prijs. Soms merkte je nog niet eens dat ze er waren! Het huis was elke dag super schoon en het eten werd heerlijk bereid. Katrien & Putu, de dames in huis, waren super lief voor ons! Eén dag waren wij allebei niet echt lekker omdat we een verse kokosnoot hadden gedronken. Katrien was super zorgzaam en heeft ons echt geholpen om ons beter te voelen! De airco maakte een raar hard geluid en dat hield ons wakker, 's ochtends aangegeven dat dit aan de orde was en nog niet eens 2 uur later was de airco al gefixt! We hebben ons bijna elke dag laten masseren door een paar dames die aan huis komen, extreem goed en zo bijzonder goedkoop?! Het enige nadeel is het strand, het is vies en er ligt veel afval.

Kort ! Super mooi aanrader

De Bali Bastards
8-6-2018

Alles goed verzorgd en geregeld. Min puntje ramadan tijd veel geluid van de moskeeën

God heeft Frankrijk inmiddels verruild voor Bali!

Joost & Hanneke
15-5-2018

Wij verbleven gedurende 9 dagen in Villa Samora, gelegen op hetzelfde perceel waarop ook Villa Buddha gelegen is. Beide zijn droomlocaties die in de praktijk zo mogelijk nog mooier zijn dan zoals we ons hadden voorgesteld. De villa's beschikken over een vaste personele bezetting waaronder kokkin, huishoudster, tuinman, bewaker en chauffeur die op afroep beschikbaar is. Als god in Frankrijk zich bewust zou zijn van het bestaan van dit oord, zou hij onmiddellijk verkassen.

Wij zien terug op een vorstelijk verblijf voorzien van alle comfort. En over de staff niets dan lof, als ware liefhebbers van de Indonesische keuken hebben wij geweldig genoten van de kookkunsten van Katren en Putu, schatten van mensen die er pure lol aan beleven om hun gasten te verwennen met heerlijke Balinese gerechten. Tuin en riant zwembad worden dagelijks door tuinman Made bijgehouden en 's-nachts is er ook een security guard die de boel in de gaten houdt. Super!

Echt helemaal fantastisch!!

Manon
4-5-2018

Alles was helemaal TOP!! Nog mooier dan op de foto’s

Jaap en Jose
4-5-2018

We vonden de rust die we zochten in deze prachtig ingerichte villa Buddha ! Genoten van het zwembad, de ruimte, de mooie onderhouden tuin, de sereniteit en luxe! De lieve staff maakte ons verblijf ook onvergetelijk. Heerlijk genoten van hun kookkunsten en gezelligheid. Met weemoed afscheid genomen voor het vervolg van onze reis maar we komen zeker terug .

Melanie
30-4-2018

Geweldige plek, heel schoon, ontzettend lieve mensen en een hele mooie omgeving. We komen heel graag weer terug!

Fam. van Roij
3-4-2018

Wat een andere wereld, met een prachtig onderkomen.

Zowel in villa Nujum als Samora overnacht.

Mooie sfeervolle inrichting, alles erg schoon.

Fantastische, vriendelijke staf, eten is echt top!

Als je vragen hebt of je wil ergens naar toe, ze regelen alles.

Auto met chauffeur is wel nodig en zeer praktische, ook dit regelen ze voor je.

Een vakantie om nooit te vergeten, op een top locatie (niet in de drukte).

Wij waren er met kinderen in de leeftijd van 17 en 11 jaar oud en deze hebben zich prima vermaakt.

Het zal moeilijk worden om dit te evenaren! We komen nog eens terug....

Een fantastische beleving!

Bernice Reijniers
19-1-2018

Deze reis staat met stip op 1! Wat een prachtige villa, de staff maakt het plaatje compleet!

We gaan zeker snel weer!

Villa Buddha is net zo mooi als het op de foto's te zien is. Er is heel veel plaats zowel binnen als buiten! We zijn er met onze vriendengroep geweest en hebben een top tijd beleefd!

De staff was geweldig! Wat hebben ze ons verwend!

Zullen zeker nog eens terug gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Buddha in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Buddha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Buddha scoort een 9.61 uit 10 op basis van 176 reviews.