Villa Buddha ****

9,6

165 reviews over Villa Buddha in het Nederlands

Een fantastische beleving!

Bernice Reijniers, 19-1-2018

Deze reis staat met stip op 1! Wat een prachtige villa, de staff maakt het plaatje compleet!

We gaan zeker snel weer!

Villa Buddha is net zo mooi als het op de foto's te zien is. Er is heel veel plaats zowel binnen als buiten! We zijn er met onze vriendengroep geweest en hebben een top tijd beleefd!

De staff was geweldig! Wat hebben ze ons verwend!

Zullen zeker nog eens terug gaan!

Geweldige villa

Reshma, 12-10-2017

Goed:

Prachtige, goed onderhouden villa. Net zo mooi als de op de foto's. De staff is uitmuntend. Zeer lieve en zorgzame dames die heerlijk ontbijt, lunch en diner voor je klaarzetten. Heerlijk zwembad (en jacuzzi) en de enorm stijlvol ingericht.

Wij hadden ook een kindje van >1 bij ons. Hier hadden wij een babysit voor voor nog geen EUR 7 per dag. Deze dame was ook onderdeel van de staff.

Minder goed:

Helaas hebben alleen de 2 slaapkamers beneden verduisterende gordijnen. Daarnaast is de villa heel erg gehorig, waardoor je ook de moskee vroeg hoort. Oordoppen zouden hier de oplossing voor kunnen zijn.

De villa ligt wat afgelegen, maar met de privechauffeur is alles bereikbaar.

Droomvilla

Yvonne van Gils, 24-9-2017

Heerlijke plek om te relaxen. Ziet er net zo mooi uit als op de foto's. Alleen jammer dat het toilet boven heel erg lekte waardoor de vloer altijd nat is. De staf is letterlijk uitmuntend. Koken heerlijk en niets is hen teveel. Door een ongelukkige val in de badkamer (achteraf bleek dat er een scheur in m'n ruggenwervel zat ) heb ik veel tijd in de villa door moeten brengen. Katrin en de andere meisjes hebben alles gedaan om het me zo goed mogelijk naar de zin te maken. Villa Samora ligt prachtig aan de zee maar het strand is jammer genoeg niet schoon. Het nodigt niet uit om te zwemmen maar er is bij de villa een prachtig zwembad. Als je de rust opzoekt en niet het drukte van Kuta enz. is dit zeker een aanrader.

Een klein paradijs

Daphne, 3-9-2017

Villa Buddha en hun geweldige lieve mensen zorgen dat je je in een klein paradijs waant. De villa is super mooi, met liefde ingericht, van alle gemakken voorzien en een heerlijke oase in het kleine dorpje van Lokapaksa. Kadek en haar mensen leggen je in de watten met de heerlijkste gerechten. Wij zijn hier nu twee keer geweest en kunnen het iedereen aanraden. Het noorden van Bali is rustiger, minder toeristisch en dus perfect als je het echte Bali wilt meemaken.

Prachtige ervaring

Richard, 28-8-2017

Op de foto's via de website ziet deze villa er al prachtig uit maar in het echt is het nog vele malen moooier!

Het ultieme vakantie gevoel

Margreet, 27-8-2017

Villa Samora was zoals ik hoopte dat het zou zijn.

De indrukwekkende tuin met de lounche plekken en ligbedden.

Het fijne en schone zwembad.

De lieve staff die heerlijk koken, en op de verjaardag van Liza zo ongelooflijk veel extra's deden.

Hier wil je gewoon zijn voor een heerlijke vakantie.

Ook villa buddha was heel indrukwekkend.

Het enige minpuntje is inderdaad het strand en de zee, die door de inkomende rivieren soms wat vervuild zijn , maar de villa's en de tuinen met zwembaden maken alles goed.

Heerlijke plek!

Fam. vd Meulen, 22-8-2017

Villa Samora ligt pal naast villa Buddha, maar dat is niet storend. Het huis zelf is mooi, charmant, netjes en van hoge kwaliteit. Met voldoende ruimte en een heerlijk zwembad in een mooie tuin is het een heerlijke plek om tot rust te komen en met z'n allen te genieten. De dames van de staff zijn erg behulpzaam, vriendelijk en bekwaam, vooral in de keuken ;)

Na de 4e keer nog steeds geweldig!

Petra Breedveld, 28-6-2017

Villa Samora is zonder twijfel iedereen aan te raden!!! Ieder jaar weer hebben wij het hier Super naar ons zin.De staf Katren & Kadek zijn zo lief en behulpzaam ook maken ze van iedere maaltijd een feestje!!!!

Terimakasih - Dank je wel!

Jacqueline Leenheer, 27-6-2017

Fantastische accommodatie! Bijzonder lieve staff mensen die voor je klaar staan in de villa en heerlijk voor je kookt. Inrichting is super. Zwembad enorm met aangrenzende prachtige inspirerende tuin. Enig minpunt, helaas vind ik dat ik het moet noemen is de hoeveelheid plastic afval op het strand, vooral afkomstig vanuit de bergen,naar de rivier die vlakbij uitmondt in de zee. Mensen gooien alles in zee. Het wordt weliswaar meerdere keren opgeruimd voor de villa maar het probleem is natuurlijk veel groter. Daardoor vind ik het geen water om in te zwemmen. Maar dit is geen reden om niet voor deze locatie te kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Buddha in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Buddha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Buddha scoort een 9.61 uit 10 op basis van 168 reviews.