Villa Buddha

Villa
Villa Buddha
9,7

177 reviews over Villa Buddha in het Nederlands

Fantastisch, het echte Bali.

Rob
31-10-2018

Prachtige villa in het noorden van Bali, niet ver van Lovina, Singaraja en een aantal prachtige plekken. Ruim opgezet, schoon niet heel stijlvol ingericht. Het personeel (vervelend woord) is fantastisch. Ze zijn behulpzaam, heel vriendelijk en laten je binnen de kortste keren thuisvoelen. Ook de chauffeurs zijn bekwaam, behulpzaam en ontzettend aardig. Eigenlijk zoals iedereen in Noord-Bali is. Het leven rondom de villa is prachtig. Door sawa’s verlaat je de onverharde weg en kom je in het échte Balinese leven terecht. Thuis in de villa wacht een heerlijk diner, ontbijt of lunch op je en natuurlijk een heerlijk zwembad. De kamers zijn ruim en vooral beneden fijn. De airco draait boven op volle toeren, maar daar wordt het niet koel. Groot verschil in slaapkamers dus. Dat is dan ook het enige minpuntje. We zijn er normaal niet van, maar overwegen echt nog eens terug te komen. Het is nog mooier dan de foto’s je laten zien. Toptijd!

Super villa!

Jacques L
21-10-2018

Super verblijf gehad in oktober. Prachtige villa met dito zwembad. De staff neemt je alle zorg uit handen.

Fantastisch 👍❤️⭐️

Manuella Verstraete
19-10-2018

Met 9 personen hebbeb we een super fijn verlof gehad drie weken

Voor mij 2 maal in 2011 met 18 pp in Budha en Samora ,nu villa Samora 9 pp

Het personeel. Uitstekend ook villa en omgeving met dank Monique daarvoor

Ik hoop nog eens terug te gaan ondanks mijn 80 jaar

Samen met onze kinderen en kleinkinderen (11 personen) hebben we 2 heerlijke weken beleefd in de villa.

De villa is zeer ruim en met veel smaak ingericht. De maaltijden bereid door Komang en haar staff waren superlekker. Putu, de chauffeur, regelde de mooiste uitstappen in het nog echte en rustige Bali. Made onderhoud de prachtige tuin en het grote zwembad.

De minpunten in vorige beoordelingen, zoals de moskee in de buurt en soms niet al te propere strand, zouden ons niet tegenhouden om terug te komen. We hebben zelfs enorm genoten van wandelingen langs het strand en de naburige dorpen. Wat een verschil met het o zo drukke zuiden! Zelfs de kinderen en kleinkinderen willen het liefst terugkomen naar deze wondermooie villa als ze terug naar Bali komen.

Prachtig

Marco
9-7-2018

Geweldige service en een prachtig huis op een bijzondere locatie.

Het was heerlijk en het huis is super!

Kerensa de Jong
2-7-2018

Bij aankomst werd ik geraakt door het prachtige huis (vila Samora), alles is extreem mooi, tot in de detail! Het personeel is lief, gezellig en behulpzaam maar wel discreet. Ik was alleen samen met mijn vriend en privacy stellen wij zeer op prijs. Soms merkte je nog niet eens dat ze er waren! Het huis was elke dag super schoon en het eten werd heerlijk bereid. Katrien & Putu, de dames in huis, waren super lief voor ons! Eén dag waren wij allebei niet echt lekker omdat we een verse kokosnoot hadden gedronken. Katrien was super zorgzaam en heeft ons echt geholpen om ons beter te voelen! De airco maakte een raar hard geluid en dat hield ons wakker, 's ochtends aangegeven dat dit aan de orde was en nog niet eens 2 uur later was de airco al gefixt! We hebben ons bijna elke dag laten masseren door een paar dames die aan huis komen, extreem goed en zo bijzonder goedkoop?! Het enige nadeel is het strand, het is vies en er ligt veel afval.

Kort ! Super mooi aanrader

De Bali Bastards
8-6-2018

Alles goed verzorgd en geregeld. Min puntje ramadan tijd veel geluid van de moskeeën

God heeft Frankrijk inmiddels verruild voor Bali!

Joost & Hanneke
15-5-2018

Wij verbleven gedurende 9 dagen in Villa Samora, gelegen op hetzelfde perceel waarop ook Villa Buddha gelegen is. Beide zijn droomlocaties die in de praktijk zo mogelijk nog mooier zijn dan zoals we ons hadden voorgesteld. De villa's beschikken over een vaste personele bezetting waaronder kokkin, huishoudster, tuinman, bewaker en chauffeur die op afroep beschikbaar is. Als god in Frankrijk zich bewust zou zijn van het bestaan van dit oord, zou hij onmiddellijk verkassen.

Wij zien terug op een vorstelijk verblijf voorzien van alle comfort. En over de staff niets dan lof, als ware liefhebbers van de Indonesische keuken hebben wij geweldig genoten van de kookkunsten van Katren en Putu, schatten van mensen die er pure lol aan beleven om hun gasten te verwennen met heerlijke Balinese gerechten. Tuin en riant zwembad worden dagelijks door tuinman Made bijgehouden en 's-nachts is er ook een security guard die de boel in de gaten houdt. Super!

Echt helemaal fantastisch!!

Manon
4-5-2018

Alles was helemaal TOP!! Nog mooier dan op de foto’s

Jaap en Jose
4-5-2018

We vonden de rust die we zochten in deze prachtig ingerichte villa Buddha ! Genoten van het zwembad, de ruimte, de mooie onderhouden tuin, de sereniteit en luxe! De lieve staff maakte ons verblijf ook onvergetelijk. Heerlijk genoten van hun kookkunsten en gezelligheid. Met weemoed afscheid genomen voor het vervolg van onze reis maar we komen zeker terug .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Buddha in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Buddha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.