Villa Branie

• 8.8Inrichting
  • 8.8Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

13 Reviews over Branie

• 10Isabelle15-01-2018

Geweldig

Geweldig Super mooi aan zee!

• 9diny.muller09-10-2014

Geweldig

Villa Branie is echt een paradijs op aarde, een aanrader als u ooit een vakantie zou willen doorbrengen op Bali.Het personeel is echt geweldig,de dames Koman zijn sterren in het koken wij hebben geweldig lekker gegeten zij verdienen wel 3 sterren.Iedere dag werdt er schoongemaakt de was gedaan en alles werdt gestreken,het was pure verwennerij,ook de tuinman verdient een pluim de tuin en het zwembad werden iedere dag heel goed onderhouden,de tuin opzich is een genot om iedere ochtend weer naar te kijken,het was in een woord geweldig.

• 10alicia10-09-2014

Fantastische plek!!

Hier moet je gewoon een keer geweest zijn! Het is er heerlijk, de mensen zijn er ontzettend lief en vooral het eten is er fantastisch! Je kan je overal naartoe laten brengen door de chauffeur (tegen betaling uiteraard) maar je kan ook een scooter huren waardoor je zelf dingen kan gaan ontdekken. Er wordt elke dag schoon gemaakt en als je dat wilt een lunch en diner voorbereid. (ontbijt kan ook worden geregeld). In de omgeving is genoeg te doen, een stukje verderop heb je ook leuke restaurantjes en winkeltjes. Supermarkt ook in de buurt.

• 10bianca16-02-2014

Paradijsje

Heerlijke vakantie gehad en zeer verwend door de Komangs en ook Ketut de driver!! Massages aan huis/Het Eten/je vroeg wat aan de dames en het kwam in orde super! De vakantie was zo geslaagd dat we dit jaar weer gaan..Nu is zelfs het zwembad mooier gemaakt ook de badkamers en het terras...fijne trips gemaakt..niemand heeft geklaagd we waren zelfs met een klein kindje van 1 1/2 jaar! Zeer verzorgd ,zeer veilig,zeer mooi..

• 10braxhoven27-05-2013

geweldig rust ruimte

heerlijk, wat een staf, koken geweldig, tuis zeer groot en bijzonder moor, direct aan het strand, rust rust rust, geen zuid Bali.

• 9braxhoven27-05-2013

heerlijk, vrij rustig

de mensen ( staf ) zijn zeer vriendelijk, koken is gewoon geweldig schoon en een zeer mooie tuin, Lovina is nog Bali; geen drukte zoals in het zuiden, komen als het kan snel terug

• 9Familie Walst25-08-2011

Super vakantie, superplek en superlief personeel

Wat hebben we een mooie vakantie gehad, heel veel gezien en heerlijk gegeten. Wat kunnen die meiden koken zeg! De tuin is fantastisch, het zwembad heerlijk, een oase van rust. Ook onze kinderen hebben genoten, een veilige langzaam aflopende zee en voetballen met de locals op het strand. Hartelijk dank voor de goede zorgen, we komen zeker weer terug. Familie Walst

• 10M en M23-08-2011

Gewoon geen woorden voor!

GEWELDIG ! Wat een lieve mensen, wat een fantastische villa, wat een uitzicht, wat een mooi zwembad en een prachtige tuin, wat hebben we van top tot teen genoten. Allemaal heel erg hartelijk bedankt. M en M

• 9M. Mommers30-01-2011

Super vakantie!

Onze vakantie in 2009 hebben wij samen met vrienden in Villa Branie doorgebracht. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was super wat door de Komangs dagelijks op tafel werd gezet. De was/strijk werd dagelijks gedaan en alle slaap- en badkamers werden dagelijks schoongemaakt. Tuurlijk hebben we ook mieren enzo gezien maar dat krijg je in een tropische omgeving. Dit weet je als je hier naar toe gaat. Verder super dagtrips gemaakt met de chauffeur. Gezwommen onder de waterval in Sekumpul, 365 trapjes naar beneden, het riviertje oversteken en nog even klauteren maar het uitzicht was adembenemend. Wij hebben onze 2e vakantie er in 2010 doorgebracht en het blijft een geweldige villa en locatie.

• 9T. van de Hout30-01-2011

Geweldig mooie Bali vakantie

Vorig jaar een week met de kinderen in Villa Branie verbleven. Heerlijk genieten, direct aan zee wakker worden. Erg goede verzorging door de twee "Komangs". Ook het eten dat de dames op tafel zetten is erg lekker, wij zijn uiteindelijk veel minder uit eten geweest als dat we verwacht hadden. Al het personeel was gek met de kinderen. Ketut de chauffeur heeft ons verschillende mooi plekjes laten zien in het noorden. Wij vonden de wandeling door de rijstvelden naar de waterval nog wel het mooiste. We zijn al verschillende keren in het Zuiden op vakantie geweest maar vonden het Noorden veel authentieker. Absolute aanrader.

Villa Branie info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij