Villa Bloom

8 reviews over Villa Bloom

• 2017
    9lucas29-03-2017

paradijselijk paleisje in noord Bali

De villa is echt van alle gemakken en luxe voorzien, inclusief de ligging met fantastisch uitzicht. Het verschil is evenwel het personeel die je met bijna alles kan helpen. De auto met joviale en vrolijke chauffeur en de veelzijdige kok Penny, na een paar dagen vormen zij een vertrouwd onderdeel van je vakantiegevoel. Echt een aanrader voor rust en ontspanning. Tom en Inge boden ons hun villa aan toen we elkaar op Borneo ontmoeten en we zijn hun nog steeds dankbaar daarvoor. Op zoek naar een top locatie nabij Lovina? Zoek niet verder!

• Oude reviews

9José28-11-2016

Heel bijzonder om hier te mogen 'zijn'!

Als je van sunrise en sunset houdt, dan zit je hier helemaal top! Vanaf het zwembad of terras kun je eindeloos genieten van het uitzicht en van de loop van de zon. Een prachtige plek om tot rust te komen en bijvoorbeeld yoga of meditatie te doen. De villa is van alle gemakken voorzien en straalt een heel fijne, relaxte sfeer uit. Het eten is fantastisch door de toegewijde kok die alle (di)eetwensen kan vervullen. Een prima uitvalbasis voor uitstapjes in het mooie noorden. Je zit boven op een heuvel, dus wil je weg, dan kan dat met de motorbike of met de auto met chauffeur. Ik kom hier graag een keer terug!

Met vrienden

• 9Marco Jansen22-11-2016

Best beslissing in jaren...

Beste beslissing die we hebben gemaakt in jaren! Wij zijn een gezin met 3 jonge kinderen. All-inclusive met vervoer. Pure ontspanning vanaf het moment dat we aankwamen. Penny's eten is geweldig! Villa Bloom Bali is gevuld met positieve energie, het personeel, het huis, de omliggende natuur. Het beoefenen van yoga, meditatie, genieten van een massage, alles echt heel bijzonder. Gede, onze eigen chauffeur, bracht ons naar de mooiste plekjes op het eiland. We hebben genoten van wandelingen in de Secret garden met watervallen, sup-pen, het strand, de massages bij het zwembad en BBQs. We komen zeker terug! Bedankt voor het creëren van deze magische plek.

• 9Fleur21-11-2016

Villa Bloom ligt prachtig gelegen tussen de rijstvelden. Het huis is van alle gemakken voorzien, er zijn overal lekkere plekjes om te zitten of ontspannen. Je kan genieten van het prachtige uitzicht, lekker zwemmen in het zwembad, een yogales krijgen, genieten van het gezonde en super lekkere eten. Tom en Inge weten je ook precies te vertellen waar je de mooie plekjes van noord Bali kunt vinden! Voor mij is dit het ideale vakantie adres!

1 tip over Villa Bloom

• Inge, 22-11-2016

Ga naar de website www.balivillabloom.com en download Villa Bloom Bali's GRATIS e-book met de 10 Highlights van Noord-Bali.

0 vragen over Villa Bloom

Villa info