Bungalow Baruna Beach Cottages

9 reviews over Bungalow Baruna Beach Cottages in het Nederlands

Super gelegen

Conny
3-3-2012

Met de ligging direct aan het strand is dit een goede locatie om wat uit te rusten. Heerkijk om te zwemmen in het zwembad of de zee.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 21 1992 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Out of date!

Jan en Christien
2-3-2010

Baruna Beach was in 1990, toen ik het voor het eerst bezocht, jé van het! Een prachtig hotel aan het strand, rustig gelegen, maar wél ver van alle andere strandplekken in Lovina. Enkele jaren later bij een tweede bezoek was het opeens allemaal minder én veel duurder geworden. Het leek alsof er al die jaren niets meer aan onderhoud gedaan was, maar dat geldt voor veel accomodaties op Bali. Het zwembad is mooi, het eten valt tegen in vergelijking met elders in Lovina, maar dat ligt op een behoorlijke afstand. Aan de grote weg liggen enkele restaurants maar ook dat is nog een behoorlijke wandeling. Inmiddels, 2010, schijnt het verbouwd te zijn.

Gereisd Met partner in oktober 2005

Zonde van deze lokatie

Chris
25-2-2009

We hadden 5 kamers gehuurd .Allemaal vies,ontbijt 1 snee brood,de rest bijbetalen.En de beheerder kan ook niet rekenen na 8 bier moesten we er 16 betalen.Ook het flesje water "gratis"moesten we betalen.Kost wel niks maar toch!En de buitenlamp was stuk zodat pa in een gat viel ,waar hij de rest van de vakantie last van heeft gehouden.Reactie van de staf "ach!"

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

2007

Dit hotel verkeert in staat van verval

Jos
25-7-2007

Dit hotel verkeert in staat van verval. Slechts twee andere gasten. Kamer was slecht onderhouden en vervuild. Airco was kapot. De ligging is direct aan zee, maar te ver verwijderd van een dorpskern. 25-6-2007

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

Dit hotel wordt jammer genoeg niet onderhouden

Peter Wassenaar
21-7-2006

Dit hotel wordt jammer genoeg niet onderhouden. De locatie, uitzicht over zee, de tuin, de zonsondergang is fantastisch, de bediening is alleraardigst. Het heeft, nadat een flinke opknapbeurt heeft plaatsgevonden, de potentie om een tophotel te zijn.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2005

Tja, wat er allemaal staat geschreven is waar

Petra en Erik
5-6-2006

Tja, wat er allemaal staat geschreven is waar. Het is een mooi hotel, maar qua onderhoud laat het te wensen over. Wij waren met de auto, dus de lokatie was voor ons prima. De ligging van het hotel aan zee is super. En de prijs van het hotel.... als je goed kunt onderhandelen betaal je hier niet zo heel veel. En wat betreft de huwelijksnacht van Mick Jagger, dat is niet waar! Hij heeft hier tijdens zijn huwlijksreis alleen iets gedronken... Samenvattend, voor een paar nachtjes gewoon een leuk hotel.

Gereisd Anders in juni 2006

De ligging is werkelijk prachtig

Peter Wassenaar
11-5-2006

De ligging is werkelijk prachtig. Als het park en met name de huisjes en zonnebanken meer onderhouden zouden worden zou dit een prachtige vakantieplek zijn geweest. De tuin is mooi. Het personeel is over het algemeen erg aardig

Gereisd Anders in mei 2006
2005

Schitterende lokatie, direct aan het strand Mick Jagger en

Peter & Egon
23-10-2005

Schitterende lokatie, direct aan het strand Mick Jagger en Jerry Hall brachte hier in 1990 hun huwelijksnacht door. Na 1990 is er echter niets meer gedaan. Echt een vervallen en verpauperde zooi. Ik moest volgens de eigenaar maar eens goed reclame maken. Als we ooit nog eens teruggaan naar Lovina dan weten we wel beter. Je kan voor de prijs van 350.000 rupiah wel wat beters krijgen. Jammer want de lokatie en ligging is prachtig.

Gereisd Anders in Sun Oct 23 2005 15:43:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een mooi plekje, echter wel buiten het centrum

Bas Lampe
17-6-2005

Het is een mooi plekje, echter wel buiten het centrum. Dus als je buiten het hotel iets wil ondernemen ben je aangewezen op een Bemo of een taxi.(bemo's rijden tot 19.30). Het is er erg rustig, we waren 4 nachten de enige gasten. Het uitzicht is over de Bali zee is schitterend (vooral bij zonsondergang), hoewel deze ruw verstoord wordt door 1 van de strandventers die na 88x NEE toch blijft proberen z'n mooie opgepoetste schelp aan je te verkopen ('for good luck')

Gereisd Anders in juni 2005

Bungalow info

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Baruna Beach Cottages in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Baruna Beach Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.