Hotel Banyualit

19 reviews over Hotel Banyualit

• 2017
    9Monique17-05-2017

Fantastische rustige plek

Dit hotel ligt iets buiten Lovina, op een rustige plek vlak bij de zee. Het hotel wordt voornamelijk gerund door jonge vriendelijke mensen. De kamers zijn verdeeld in kleine gebouwtjes midden in een prachtig aangelegde tuin. In het straatje naar het hotel toe, zijn verschillende goede eetgelegenheden. vooral rond de ingang van het hotel.

• Oude reviews

9Tommie31-05-2016

Fantastisch hotel en verblijf

Er lopen veel jonge, lieve en blije werknemers rond. Ze zijn altijd vrolijk. En ze staan altijd voor je klaar. De tuin van het hotel is een oase van rust. Mooi aangelegd en bijgehouden. De kamers waren compleet, geen overdadige luxe, maar je kunt er heerlijk tot rust komen. Het hotel ligt net buiten Lovina, in een rustig straatje.

• 8Ingrid Bohm16-09-2013

Heerlijk hotel

Schoon hotel in de buurt van Lovina, goed restaurant en vriendelijk personeel

• 8benjo3116-08-2013

Prima hotel

Twee nachten hebben we in dit hotel doorgebracht. We hadden een prima kamer op de eerste etage. Het ontbijt was goed, alleen wel raar dat er geen boter te krijgen was, dus de geroosterde boterhammen waren nogal droog. Het zwembad was oké en er was gelukkig geen handdoekenterreur.

• 7ewschutzmann28-07-2013

In de hemel!

Goede prijs-/prestatieverhouding, vriendelijk, hulpvaardig, bescheiden hotel personeel. Prachtige tuin en mooi zwembad. Mooie kamer en goed bed! Schoon, geruisloze airco. Vlakbij strand. Goede warung restaurants in de buurt! Bij langer verblijf dan 3 nachten gewoon "tawar"......... -30% haalbaar! Maar eerst kamer bekijken en pas daarna beslissen!

• 8Aad en Hedy17-07-2012

Heerlijk verblijf....

Fijn hotel waar wij al sinds 1994 komen. Heerlijk rustig en een fantastische keuken. Mooi zwembad prachtige tuin en prima kamers. Je eigen houding en gedrag zal voornamelijk bepalen hoe je hotel Banyualit zal ervaren.... Wij hebben nu een eigen huis op Bali maar komen nog regelmatig en graag terug om er heerlijk te eten en even te zwemmen. Onvergetelijke herinneringen hebben wij over gehouden aan hotel Bamyualit...!!

• 8Vivienne28-08-2011

Zeker meer dan 2 sterren waardig!

Een heerlijk kleinschalig hotel waar je op handen wordt gedragen. Prima kamers, ruim en van alle gemakken voorzien. Voor de jeugd ( 10 en 13 jaar) een heel leuk zwembad met een leuke poolbar met nog leukere prijzen. De omgeving is beperkt leuk, je moet echt even op pad, het dolfijnen spotten kan hier om de hoek en dat in combinatie met een prachtige zonsopgang maakt het verblijf hier helemaal top!

• 9robdewinnaar05-07-2011

Erg mooi resort met zeer vriendelijk personeel

Is meer dan de twee sterren dan hier staat vermeld. Het ziet er erg mooi en verzorgd uit. Onze standaard kamer was prima en het zwembad was heerlijk. Wat ons vooral erg aansprak was het vriendelijke personeel. Het resort ligt niet in het "grote" centrum, maar dat is wel te bewandelen over het strand ca. 15min. Net buiten het resort liggen een aantal leuke eettentje die je moet proberen.

• 7Jan22-04-2011

3*** hotel, niet **, wel aan het verouderen

Mooie tuin waar iets teveel groeit. Kamers gelegen per 4 in enkele gebouwen. Ons uitzicht op de naburige moderne feestzaal voor 1000 mensen. Gelukkig geen feest. Vraag bij aankomst om poolview!

Kamers zijn niet erg ruim. Geen gemakkelijke stoelen binnen. Buitenstoelen hard en recht. Oude TV met slecht beeld. WiFi alleen in hoofdgebouw en op verzoek tegen betaling. Veel mieren in de grote badkamer. Prima airco.

Hotelrestaurant naast het hotel is uitstekend. Weinig bezoekers toen wij er waren. Op straat ook enkele prima warungs. Strand en omgeving van het hotel is vervuild. Omgeving weinig aantrekkelijk. Dat geldt ook voor Lovina centrum, ongeveer 30 min.lopen.

Ochtendtocht naar dolfijnen vooral leuk om te zien hoe je met 100 kleine bootjes achter een groep dolfijnen aangaat. Weinig van de dolfijnen gezien. Leuke middagtocht naar de hot springs, en de boeddhistische tempel in Banjar Village. Het hotel biedt deze tour aan. De chauffeur rijdt alleen en gidst niet.

• 7Fam Hermans06-09-2010

eenvoudig

Personeel (nachtwaker)lag te slapen terwijl wij bijna ons dolfijnentourtje misten, omdat we niet uit het hek konden! Kamers erg donker, veel hout en gedateerd. Deed daardoor, zeker badkamer (met matten en aangekalkt rood bad) wat viezig aan. Was wel schoon overigens. Eten was wel oke. Tuin en zwembad prachtig. Personeel vroeg voor ieder klein service een vergoeding. Denk aan even internet, een telefoontje. Lag behoorlijk ver van Lovina. Geen shuttle service. Al met al toch zeker de minste accommodatie die wij gedurende ons verblijf op Bali troffen.....

1 tip over Hotel Banyualit

• benjo31, 16-08-2013

Regel zelf de dolfijnentour ter plaatse! Wij stonden om 5.45 uur klaar; onze 'kapitein' kwam te laat. Richting dolfijnen zagen we allemaal flitsen van camera's van toeristen die wél dolfijnen goed hebben kunnen spotten. We hebben slechts wat ruggen eneen springende dolfijn in de verte gezien. TIP: ga pas om 7.30 uur! Je zit dan niet in het circus van toeristenbootjes. Eten kun je prima in het straatje van het hotel. Zorg voor voldoende cash; een ATM is een eind lopen naar het centrum van Lovina.

0 vragen over Hotel Banyualit

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats