Villa Banjar Beach

• 9.3Inrichting
  • 9.7Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

3 Reviews over Banjar Beach

• 9L. Vogelaar10-02-2018

Adembenemende luxe !

In een woord: GEWELDIG. De luxe die je op de fotl’s Ziet is in werkelijkheid nog eens x 10 Het personeel, de verzorging is adembenemend mooi. Wel wat afgelegen dus zonder auto/ chauffeur kom je niet zo ver. Maar de chauffeur Erik die bij de villa ‘ hoort’ komt gelijk wanneer je hem contact.

Ga genieten en ontspan!!

• 10Fam. Driessen15-06-2010

Prachtig!!!!

Wij zijn nu 1 week terug in Nederland. Wat hebben wij een prachtige vakantie gehad hier!!! Echt in 1 woord, GEWELDIG! Toen wij aankwamen hadden we echt het WAUW gevoel, zo mooi, zo groot en de staf zo vriendelijk! Kadek en haar trainee hebben heerlijk voor ons gekookt, en Ketut heeft de tuin prachtig onderhouden, Erik die ons de mooiste plekjes van Bali liet zien, en als laatste Eddy die s'nachts een oogje in het zeil hield! Wij hebben het geweldig gehad!!! Bedankt!!

• 9gerrit Hagen05-05-2010

Met een glimlach

Wat een prachtige villa middenin de bush-bush van Banjar(lovina) De staff is uiterst vriendelijk en niets is hen teveel , er word heerlijk gekookt door Kadek allen daarvoor zou je al thuis blijven, maar de huis driver Eric brengt je voor niet teveel centjes overal heen,al is het soms wat lastig je los te rukken van het zalig luieren in de prachtige tuin en het onvergetelijke overflow zwembad(nog nooit zoveel gezwommen). Een echte aanrader als je van rust en luxe houdt!

Villa Banjar Beach info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij