Villa Balinda

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Balinda voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

3 Reviews over Balinda

• 8pdvanwijk22-11-2014

kamer geboekt

wij hadden op doorreis 2 nachten geboekt in de hotelkamers. nette schone kamers op 1 hoog. ontbijt werd geserveerd op ons balkon eenvoudig maar prima. Prima plek .

• 9carla maas12-07-2011

Fantastische plek

Villa balinda is een fantastische fijne villa. De ligging is heel rustig en toch dicht bij het strand. We hebben er 3 weken gezeten en zijn zeer verwent door Ullu en Kadek. Fijne mensen die alles voor je doen als je dat wilt. Het zwembad is ook groot en ligt in een prachtige tuin rondom het huis. Als we de mogelijkheid hebben gaan we hier zeker nog terug. Het is nog het echte Bali zeker anders dan in het zuiden. Carla.Ad,Godelieve,Coleta,Annie.

• 9Fam Smit10-01-2011

Hele ruime villa waar alles kan en niets hoeft

We hebben de kerstvakantie doorgebracht in villa Balinda. Een mooie ruime betaalbare villa met een schitterend zwembad, exclusief voor de huurders van de villa. Een beheerdersechtpaar Illu en Gadek nemen je alle huishoudelijke taken uit handen en tegen een geringe betaling doen ze de was en verzorgen ze het ontbijt. De beheerders spreken beperkt Engels maar bij evt. taalproblemen kun je altijd terugvallen op de verhuurders die pal naast villa Balinda wonen. Tip: de verhuurders kunnen zorgen voor een Nederlandstalige gids (met auto) die je de mooiste plekken van het eiland kan laten zien. Ook is het naast gelegen wellness centrum een aanrader. Voor ongeveer € 50,00 wordt je bijna een hele dag in de watten gelegd. Echt super. Voor een ieder die het hectische zuiden wil ontvluchten is Lovina een goed alternatief. Balinda ligt mooi centraal in het dorp en vlak aan zee. De stranden in Lovina vonden wij wat minder maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het privé zwembad bij de villa.

Villa Balinda info

• VerzorgingHalfpension