Villa
9,5

19 reviews over Villa Bali Vakantie Villa - Villa Bunga Melati in het Nederlands

Fantastische plek

C.M. Thoonsen
8-11-2012

Bijzonder mooi huis met een uitzicht over zee. Personeel is zeer vriendelijk. Makkelijk een lokaal busje te pakken en de taxi service is zeer goed. Een wandelingetje naar de supermarkt is goed te doen. Het eten in de vila is goed en in het nabije plaatsje is ook een heerlijk restaurantje en een barretje met live music. Rustige buurt niet in het touristische gebied. De zee lokt niet zo uit om in te zwemmen maar het zwembad wel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Droomhuis!

martha claassen
5-10-2012

Villa Bunga Melatti vond ik een heerlijke accomodatie. Wij zijn er geweest met de familie, 3 zussen en één zwager, en mijn familie was nog nooit eerder in Indonesie geweest. Zij waren helemaal in de wolken met deze accomodatie vooral de ruimte die het bood, en de omgeving. Als je toe bent aan rust is dit echt DE PLEK! Het is welliswaar wat afgelegen en daar moet je wel van houden. Wij zochten rust en die hadden we daar.Het uitzicht is super, zicht op zee en een strand waar wederom rust is te vinden.Met een taxi of een busje zit je in 10 minuten in het centrum van Lovina. Lovina is geen mooie plaats je hebt er alles wat je nodig hebt, en ook een aantal goede restaurants. Personeel vonden wij super aardig, zorgzaam en behulpzaam. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt, en het eten is lekker en goed verzorgd.Verder is er genoeg te doen in de omgeving, van snorkelen tot dolfijnen kijken. Van boedistische tempel en zwavelbaden naar de waterval en rijstevelden. Gewoon een aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Vakantie om echt nooit meer te vergeten!

Rebecca Loef
27-9-2012

Wij zijn in februari 2012 hier naar toe geweest! Wat een vakantie. Een om nooit meer te vergeten!!! Iluh is in een woord geweldig. Het eten wat zij klaar maakt.... We zijn nu bezig opnieuw te boeken voor februari 2013! Kijk er zo enorm naar uit. Ik zal nooit meer de binnenkomst vorig jaar vergeten. Ik heb een half uur met mijn mond open naar het uitzicht staan kijken. Dit jaar gaan wij samen met vrienden, die na mijn verhalen het graag willen meemaken! We hebben vorig jaar al heel veel van het eiland gezien per taxi en scooter, maar zal mij zeker geen moment gaan vervelen daar voor weer 3 heerlijke weken

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Je voelt je senang in villa Bunga Melati

Frank
4-9-2012

Voor de tweede keer deze prachtige villa gehuurd met de familie, maar nu voor een periode van drie weken; het was voor ons "thuiskomen". De luxe van de villa, de mooie tuin, het heerlijke zwembad, het genieten van de kookkunsten van Iluh en Ketut, het lekker wakker worden met het geluid van de ruisende zee en ontbijten met het mooiste uitzicht wat een mens zich kan wensen... 's Avonds vanaf het zonneterras genieten van de zonsondergang die elke dag mooier lijkt te zijn dan die van de dag tevoren. Met de oom van Putu dolfijnen gespot in de Balizee en op baracuda's gevist: wat een geweldige ervaring! Met de taxi naar Ubud, Tanah Lot, Seminyak of met de bemo naar Lovina, Seririt of Singaraja...mogelijkheden genoeg om je uitstekend te vermaken. Iluh, Ketut en Putu zorgen ervoor dat je niets tekort komt: zulke mensen vind je maar zelden, chapeau! De 5 sterren classificatie meer dan waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Bunga Melati hemels

Jasper
3-9-2012

alles wat we kregen was hemels een supervakantie we gaan zeker nog eens terug een ervaring om nooit te vergeten

Gereisd Met partner in januari 2012

schitterend huis;fijne staf

f.sutmuller
20-8-2012

verblijf in en om het huis, heerlijk. Wel verwijderd van het toeristische "gebeuren" Eet veel thuis en vraag Iluh om traditioneel Balinees te koken . Je zult heerlijk eten voor heel weinig geld.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Top locatie

Adriana Rodrigues
17-8-2012

Wat hebben we genoten daar met ons gezin,ik ben haar op locatie getrouwd,alles was verzorgd door Suzan,de wending planner,aan alles was gedacht en is een dag geworden om nooit meer te vergeten . deze vakantie is overweldigend,alles wordt voor je gedaan zelf een drankje brengen als je in je eigen zwembad ligt,dat is nu echt genieten mensen. ik kan alleen maar zeggen, boeken !!!!!!!.je krijgt er geen spijt van.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige villa!

Henk
16-8-2012

In 2009 zijn we voor de eerste keer een week in de villa geweest, het was er fantastisch maar 1 week was eigenlijk veel te kort, daarom zijn we in 2010 teruggegaan voor een langere tijd. De villa ligt pal aan zee en het is daar echt genieten. Er zijn leuke uitstapjes te maken in de omgeving, voor al de tracking met Putu was een geweldige ervaring om mee te maken. Met hem leer je het echte Balinese leven kennen, echt een aanrader. Voor het personeel van de villa zijn geen woorden te vinden, deze mensen zijn zo ontzetten vriendelijk en behulpzaam en het eten is er fantastisch. Echt een aanrader om naar deze villa te gaan hiervan zult u geen spijt hebben

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Ge-Wel-Dig!

Marjo
15-8-2012

Nog mooier dan verwacht. Na een lange reis werden wij hartelijk ontvangen door het personeel en kregen wij gelijk een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Hebben 10 waanzinnige dagen meegemaakt, ontzettend veel gezien dankzij de geweldige chauffeur Ketut, als we 'thuis kwamen' stond er weer een geweldig diner voor ons klaar, bereidt door Luh en Iluh. Hebben eigenlijk te weinig tijd bij de villa door gebracht doordat we zoveel in zo weinig tijd wilden laten zien aan onze kinderen. De verzorging van de tuin en het zwembad was ook perfect en 's avonds en 's nachts was er Ketut die die alles in de gaten hield. Massages, pedicure, manicure, dolfijnen spotten alles kon geregeld worden, niets was teveel gevraagd. Kortom alles prima geregeld, hoefden nergens naar om te kijken. Hopen nog eens terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

Geweldige plek, helemaal voor jezelf

J Cleijsen
15-8-2012

Zijn met 6 volwassene geweest, hadden ieder een eigen plek en weinig last van personeel. Voor ons gevoel was er geen personeel aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 26 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Vakantie Villa - Villa Bunga Melati in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Vakantie Villa - Villa Bunga Melati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Villa Bali Vakantie Villa - Villa Bunga Melati