Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag33°25°
Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Taman Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa in het Nederlands

Wat ons betreft niet meer in een rondreis zetten

Angélique, 22-5-2013

Er waren nieuwe en oude kamers / soort van huisjes, maar wij hadden en oud huisje en dat was niet fijn. Ook weer veel ongedierte en de douche was zou oud, dat alles lekte en de douche in het bad was niet te gebruiken zonder dat de badkamer totaal onder water liep. Het hotel ligt mooi aan het strand, maar verder waren wij er niet van gecharmeerd helaas. Ook omdat wij veel ongedierte op de kamer hadden.

Prima Hotel, mooie kamer direct aan zee

Ariëtte, 13-7-2012

Twee nachten in dit hotel overnacht tijdens rondreis.

Mooi hotel, mooie kamer. Vooral de badkamer die wij hadden was erg mooi.

Het ligt aan de voorzijde aan drukke weg, maar zodra je langs de receptie bent merk je daar niets meer van. Kamers in bungalowstijl, omgeven door mooie tuin en vijvers met beelden.Direct aan zee.Leuk klein zwembad.Lekker ontbijt, met smootie,fruit, div. keuzes. Enige nadeel ligt beetje afgelegen.

prima hotel

Margriet, 21-2-2012

Er is niets mis met dit hotel. Prima kamers, ruim van opzet en nergens rommel of kapotte zaken. Prima ontbijt. Wel wat ver van de koopgoot, maar dat maken de strandverkopers wel goed.

Het strand is niet zoals wij dat gewend zijn, maar het was best knus. Gegeten hebben wij in de strandrestaurantjes. Opvallend gastvrij.

het is nu heel goed

meg, 5-8-2010

Ben er net geweest. Als ik onderstaand commentaar lees (van dezelfde persoon neem ik aan) denk ik dat ze ervan geleerd hebben. De service was heel erg goed nu. Het eten was geweldig en ook het ontbijt erg uitgebreid en ik mocht zelfs gratis voor de rondlopende poesjes vlees extra bestellen. We kwamen voor het ontbijt een uur te laat maar kregen gewoon van alles gereserveerd. Kamers ook schoon. Ik vind dit een aanrader en volgens mij ook het goedkoopste hotel in lovina

vies en uitgeleefd....

mark, 29-5-2009

de kamers stonken naar schimmel en de kasten schimmel. De haren van de vorige huurder lagen nog in het bed. De badkamer liep steeds over doordat het putje in jaren niet geleegd was, glas in de badkamer ook al jaren niet schoongemaakt. de minibar een brok roest en de bijbehorende glazen viezer dan vies, werden ook niet schoongemaakt, allen een papieren cover er over. Het hotel lag te ver van alles, 10 min. van singaraja en 8 min. van lovina geen winkels in de buurt en na 6 uur rijdt de bemo niet.

vies en smerig

marc, 30-4-2009

helaas hadden wij al geboekt , want het is een vies en smerig hotel. Toen wij er waren was er een conventie aan de gang dus zat het vol met spuwende en boerende indonishische heren. De kamer stonk naar schimmel, badkamer als een frans snelweg toilet... je rook het al van verre... haren van de vorige huurders tussen de lakens, verroeste ijskast die als minibar moest doorgaan, kapotte tv. Ontbijt was karig door de indo-conventie, niet zelf pakken maar 2 geroosterde toastjes met jam. hotel zat in the middle of nowhere, er was een hotelbus maar niet voor de gasten... dus naar lovina met de bemo...geen probleem, maar die rijden maar tot 18:00 uur en in deze regio zijn geen taxi's om je s'avonds terug te brengen.ga je in zee zwemmen bij het hotel dan zwem je in de drollen en andere vieze dingen, wij zijn ook eerder weggegaan, we werden hier ziek. bij het uitchecken wou men geld hebben voor niet genuttigde drankjes uit de minibar!!! wees wijs, ga hier niet heen!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa scoort een 5.29 uit 10 op basis van 6 reviews.