Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa

Hotel Bali Taman Beach Resort & Spasterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Lovina

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Taman Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa

• 2019
    10Monique28-08-2019

Ik wil terug...

Super fijn en mooi hotel aan het strand. Gerenoveerde kamers, heerlijk restaurant, fijn personeel. Om naar het dorpje te gaan kun je gebruik maken van de gratis shuttle. Maar je kan ook vanuit het hotel het strand op lopen en dan kom je vanzelf restaurantjes en winkeltjes tegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

5Angélique22-05-2013

Wat ons betreft niet meer in een rondreis zetten

Er waren nieuwe en oude kamers / soort van huisjes, maar wij hadden en oud huisje en dat was niet fijn. Ook weer veel ongedierte en de douche was zou oud, dat alles lekte en de douche in het bad was niet te gebruiken zonder dat de badkamer totaal onder water liep. Het hotel ligt mooi aan het strand, maar verder waren wij er niet van gecharmeerd helaas. Ook omdat wij veel ongedierte op de kamer hadden.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Ariëtte13-07-2012

Prima Hotel, mooie kamer direct aan zee

Twee nachten in dit hotel overnacht tijdens rondreis. Mooi hotel, mooie kamer. Vooral de badkamer die wij hadden was erg mooi. Het ligt aan de voorzijde aan drukke weg, maar zodra je langs de receptie bent merk je daar niets meer van. Kamers in bungalowstijl, omgeven door mooie tuin en vijvers met beelden.Direct aan zee.Leuk klein zwembad.Lekker ontbijt, met smootie,fruit, div. keuzes. Enige nadeel ligt beetje afgelegen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Margriet21-02-2012

prima hotel

Er is niets mis met dit hotel. Prima kamers, ruim van opzet en nergens rommel of kapotte zaken. Prima ontbijt. Wel wat ver van de koopgoot, maar dat maken de strandverkopers wel goed. Het strand is niet zoals wij dat gewend zijn, maar het was best knus. Gegeten hebben wij in de strandrestaurantjes. Opvallend gastvrij.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9meg05-08-2010

het is nu heel goed

Ben er net geweest. Als ik onderstaand commentaar lees (van dezelfde persoon neem ik aan) denk ik dat ze ervan geleerd hebben. De service was heel erg goed nu. Het eten was geweldig en ook het ontbijt erg uitgebreid en ik mocht zelfs gratis voor de rondlopende poesjes vlees extra bestellen. We kwamen voor het ontbijt een uur te laat maar kregen gewoon van alles gereserveerd. Kamers ook schoon. Ik vind dit een aanrader en volgens mij ook het goedkoopste hotel in lovina

Gereisd met partner in juli 2010

• 1mark29-05-2009

vies en uitgeleefd....

de kamers stonken naar schimmel en de kasten schimmel. De haren van de vorige huurder lagen nog in het bed. De badkamer liep steeds over doordat het putje in jaren niet geleegd was, glas in de badkamer ook al jaren niet schoongemaakt. de minibar een brok roest en de bijbehorende glazen viezer dan vies, werden ook niet schoongemaakt, allen een papieren cover er over. Het hotel lag te ver van alles, 10 min. van singaraja en 8 min. van lovina geen winkels in de buurt en na 6 uur rijdt de bemo niet.

Gereisd in mei 2009

• 1marc30-04-2009

vies en smerig

helaas hadden wij al geboekt , want het is een vies en smerig hotel. Toen wij er waren was er een conventie aan de gang dus zat het vol met spuwende en boerende indonishische heren. De kamer stonk naar schimmel, badkamer als een frans snelweg toilet... je rook het al van verre... haren van de vorige huurders tussen de lakens, verroeste ijskast die als minibar moest doorgaan, kapotte tv. Ontbijt was karig door de indo-conventie, niet zelf pakken maar 2 geroosterde toastjes met jam. hotel zat in the middle of nowhere, er was een hotelbus maar niet voor de gasten... dus naar lovina met de bemo...geen probleem, maar die rijden maar tot 18:00 uur en in deze regio zijn geen taxi's om je s'avonds terug te brengen.ga je in zee zwemmen bij het hotel dan zwem je in de drollen en andere vieze dingen, wij zijn ook eerder weggegaan, we werden hier ziek. bij het uitchecken wou men geld hebben voor niet genuttigde drankjes uit de minibar!!! wees wijs, ga hier niet heen!!!!

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa

0 vragen over Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa

Hotel Bali Taman Beach Resort & Spa info

• Aantal sterrensterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking