Villa

12 reviews over Villa Bali Strand Villa - Villa Baruna in het Nederlands

Heel fijn huis

zwetsloot
16-4-2013

Villa Baruna is echt een fijne vakantie villa, je bent hier echt op vakantie! Mooie ligging, direct aan zee met eigen zwembad, 3x per dag een lekkere maaltijd. Alles is goed geregeld ook i.v.m. vervoer en aktiviteiten. Zeker een aanrader.... Ligging is mooi aan zee, maar ver van restaurants en/of winkels.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Een erg goede plek

Jan de Koning
12-2-2013

Wij hebben twee weken een fijne vakantie gehad in villa Baruna. Het maakte het voor ons mogelijk uit te "rusten" van een rondreis. Nog nooit eerder hebben wij een bungalow of zoiets gehuurd. Maar dit is echt een goede keuze gebleken. Leuk was de mogelijkheid dat je op redelijke afstand van de villa je het lokale leven kunnen meemaken. Of beter wat er in deze tijd daar nog van over is. Het strand is wat minder, maar daarvoor waren we niet hier. De villa leent zich wat minder om uitstapjes op het eiland te maken. Daarvoor ligt ze wat te ver naar het noorden. Daarmee hebben wij rekening gehouden met de planning vanonze rondreis.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Ontspan & Geniet!

Evelien Dall
27-12-2012

Wij verbleven onlangs in villa Baruna om ons 15 jarig huwelijk te vieren, een 2nd Honeymoon dus. De werkelijkheid is nog mooier, groter en kleurrijker dan de foto's. We hebben van het begin tot het einde genoten van de villa, de rust en de liefdevolle zorg van het personeel. We zijn met open armen ontvangen en het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken. Niks is teveel gevraagd; alles wat je wilt/nodig hebt kan geregeld worden.

Het voordeel van de villa is dat deze erg afgelegen ligt (in het noorden van het eiland); echt lekker rustig en ontspannen dus. Het is tevens een nadeel: tijdens uitstapjes zit je lang in de auto (gemiddeld 2 a 3 uur enkele reis). Maar aangezien wij alle tijd hadden en tegelijkertijd konden genieten van alles wat aan ons voorbij trok, is het zeker geen verloren tijd.

Het was voor ons een droomvakantie: het eiland, de bevolking, de cultuur, de villa, de rust en de zorgzame "Baruna Family"!!!

Nogmaals bedankt lieve mensen, Aswhin & Evelien

Gereisd Met partner in december 2012

Super de luxe vakantievilla

Gé van de Wouw
4-10-2012

Geweldige villa waarin het je aan niets ontbreekt. Super vriendelijke bediening die altijd voor je klaar staat en voor wie niets te veel is. Je voelt je echt God in Bali. Ook de zorg en informatie vanuit Saskia vd Pasch zijn perfect. We hebben echt genoten van ons verblijf op Bali.

Gereisd Met partner in Fri May 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische villa, op een fantastische plek!

Erik Vestering
31-8-2012

Bij binnenkomst word je gelijk verpletterd door de luxe, vriendelijkheid en 't adembenemende uitzicht! Villa is gelegen aan het strand, en voorzien van een grote, mooie, groene tuin.

Het personeel is zeer vriendelijk, staat voor alles open en niets is ze te veel!

Wij hebben deze villa met 5 jongens bewoond voor 2 weken (22-25 jaar oud) en een super tijd gehad!

Prijs/kwaliteitsverhouding is top, voor zo'n accomodatie op Bali vonden wij de prijs hartstikke meevallen! Elke dag word er voor eten gezorgd, je kan gaan en staan waar je wil, en de kamers, zwembad, keuken, terras en tuin worden elke dag schoon en netjes gemaakt!

Er is in de omgeving genoeg te doen, en de chauffeur van de villa kan je met busjes overal brengen waar je wilt. Wij hebben leuke trips gemaakt, dingen bezocht, en heel veel van het eiland Bali gezien!

De villa is geschikt voor een gezin, maar wij als jongeren hebben ons ook uitstekend vermaakt in de villa.

Zeker een aanrader, en ik ga zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Super villa!!

Sascha
17-8-2012

Wij zijn met 4 stellen voor 1,5 week in deze prachtige villa geweest en hebben hier echt als 'God in Frankrijk' geleefd!! Wat een mooie villa, en alles tot in de puntjes afgewerkt. Het was bij ons vooraf niet duidelijk dat het personeel van de villa gewoon elke dag voor ons klaar zou staan, maar na aankomst werd al snel duidelijk dat deze lieve mensen dat dus wel deden. Super Jenny en super Madhé (zoals wij ze noemde) hadden elke dag weer heerlijk ontbijt en avond eten voor ons staan. De tuinmannen die elke dag weer de prachtige tuin bij houden en de behulpzame bewaker!! Alles wat je maar wilde kon geregeld worden, van het brengen van de huur scooters, water voorraad en zelfs onze privé tatoage man bij de villa die de jongens heeft voorzien van prachtige tatoeages. Dus heel veel gerelaxt bij de villa, maar ook veel uitstapjes gemaakt en veel van het land gezien en de lokale bevolking leren kennen. Al met al een onvergetelijke vakantie!! Bedankt =)

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Geweldig genieten.....

Caroline van Z
16-8-2012

Heerlijk genoten in villa Baruna. Personeel is zeer vriendelijk, correct en engels sprekend. Niets is hun te veel. Ze verzorgen u in de puntjes. Eten koken, wassen, strijken, huishouden en als je wil doen ze ook de boodschappen. Het huis is netjes, schoon, fris en modern. De ligging van de villa is direkt aan het strand,maar strand is niet schoon. Zwembad is heerlijk en schoon. Tuin is groot en mooi beplant. Als je ergens naar toe wil regel je dan even de chauffeur. Hij zal op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Ik wil zeker nog een keer terug, maar dan langer dan de 2 weken. Ik voelde me als een god in Bali.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meest complete luxe prive villa op Bali!

Familie Hendriks
16-8-2012

In juni 2012 villa Baruna geboekt. De communicatie vooraf was snel en compleet. We wisten precies wat ons te wachten zou staan op het vliegveld en natuurlijk de villa. In het verleden al vaker naar Bali geweest en ook villa's gehuurd maar toen wij Villa Baruna binnen traden..... GEWELDIG! Dit is echt de meest complete, luxe prive villa op Bali! We stonden met 8 personen perplex.. de kamers, het terras, de tuin, het zwembad en het uitzicht zijn echt adembenemend. En dan te beseffen dat we hier nog geen 150 euro p.p. per week voor betalen! Daar heb je in heel Europa nog geen vakantiehuisje van 60m2 voor. Het personeel willen wij bedanken. Zij hebben er allemaal voor gezorgd dat we niets tekort zijn gekomen en alle bijzondere plekken op Bali hebben gezien. Ketut, Made, Jeni, Made, Putu en familie van der Pasch bedankt! Een vakantie om echt nooit meer te vergeten.

Fam. Hendriks

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Heerlijke vakantie!

Lizette
15-8-2012

Fantastische villa, zeer ruim opgezet, luxe en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben hier een week mogen genieten, een week pure ontspanning. Niks ontbreekt aan dit huis.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs op aarde.

Mevr.van Berkel
14-8-2012

Wouw,wat hebben we genoten van al het luxe in de villa,dat is nu pas een villa huren,geweldig,evenaarden oor ieder die lux op vakantie wil gaan. Top villa op een top locatie. Beste Fam.bedankt dat we gebruik hebben mogen maken van jullie villa.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Strand Villa - Villa Baruna in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Strand Villa - Villa Baruna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.