Hotel Bali Paradise

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bali Paradise voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 9 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Bali Paradise

• 9Vd Meer02-08-2016

erg leuk en vriendelijk hotel

aanrader, vanuit hotel dolfijnen spotten en snorkelen. Je weet niet wat je ziet.

• 10Roos20-09-2013

Mooi plek

Mooie plaats, rustig gedeelte van Bali.

• 8rene6924-04-2013

mooi uitzicht

fantastische kamer, mooie kunst aan de muur, prachtige badkamer,keuze uit 6 ontbijten.

• 9ingrid_derooij15-08-2011

Mooi kleinschalig hotel

Bali Paradise is werkelijk een paradijs. Het hotel is klein en daardoor heerlijk rustig. Onze kamer was zeer groot en ook de badkamer was enorm (met aparte doucheruimte en groot bad). Het zwembad is prima en je kunt heel goed en goedkoop eten in het restaurant. Hotel is mooi opgezet. Het ligt niet direct aan zee en iets buiten het centrum, maar dat vonden wij juist fijn. Naar het centrum is het maar een klein stukje lopen (max. 10 minuten). Daar zijn wat winkeltjes, pinautomaten en restaurants. Lovina is niet groot, maar je kunt hier vandaan wel veel mooie excursies maken. Een aanrader voor mensen die rust zoeken.

• 9Johan en Anita van der Smissen04-01-2010

Het is echt een paradijs!

Wij waren er in 2008 en gaan in 2010 weer terug. We kijken er nu al naar uit. Het is een prachtige villa met een geweldige staf. Het is een rustige omgeving van waaruit je vooral in het noorden heel veel uitstapjes kunt maken. Er is genoeg te zien en te beleven.

• 10Robert W.P.24-10-2009

VERY GREAT PLACE !

The Bali Paradise Hotel is a different experience and in some ways idiosyncratic. It is a small (only 8 rooms) boutique hotel about 100 metres from the Lovina beach and between rice and tobacco fields. The staff are warm and engaging. The rooms are extraordinarily large – ours had two king size beds and probably room to place another two. We can only wonder on who would need two king size beds in one room! The swimming pool and grounds are nice and the restaurant serves good breakfasts and food at other times. We would certainly return to stay at the Bali Paradise.

• 10Ralf Jansen06-09-2009

Een echt PARADIJS

In een woord "SUPER" Kamers zeer groot en schitterend ingericht, met prachtig uitzicht op zee en bergen. Het hotel is erg schoon en het restaurant is van uitstekende kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit was veruit het beste hotel wat we op onze rondreis door noord Bali gezien hebben

• 7andré26-05-2009

Niet nog een keer

Pluspunten zijn mooie ligging en zeer ruime kamers. Eten goed maar erg duur. Minpunten:Geen warm water 's morgens (alleen zonnepanelen). Badkamer niet echt schoon.Geen shampoos. Geen gratis water op kamer.(voor een boutique hotel alles een beetje karig) De fontein in het zwembad (dolfijntjes) werkten de hele week, ondanks diverse toezeggingen voor reparatie, niet. Creditcardbetaling alleen mogelijk met 4% toeslag! Een (Oostenrijkse?)eigenaar welke geen kritiek aanvaardt en zich zeer arrogant opstelt als je klachten of iets aan te merken hebt. Er zijn zeker betere en goedkopere mogelijkheden in Lovina

• 9Henny Wijers18-12-2007

Bali Paradise is een prachtig gelegen hotel net buiten het centrum van Lovina waar het rustig en zeer schoon is!

Hotel Bali Paradise info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar