Villa Bali Paradijs

15 reviews over Villa Bali Paradijs

• 2018
    10Simone07-07-2018

Paradijs op aarde.

De villa heeft alles waarvan je maar droomt; perfecte ligging (direct aan t strand), ruimte, prachtige tropische tuin, fijn zwembad, geweldig personeel (koken heerlijk voor je) en een privé masseuse (Made Brommer, is een aanrader).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Mimoun06-10-2017

aanrader!

We hebben enkele dagen in de villa gespendeerd. Het is een adembenemende villa en omgeving. We kwamen er heerlijk tot rust Alles is enorm schoon en netjes. De staf is ontzettend vriendelijk en behulpzaam . Voor ons was het meer dan geslaagd.

Met vriendelijke groet,

Mimoun

Gereisd met partner in september 2017

• 10R. Kradolfer25-09-2014

Prachtige villa aan het strand van Lovina

14-09-2014 Wij zijn in villa bali Paradijs met 4 personen een week geweest er zijn haast geen woorden voor gewoon een klein paradijs met een prachtige tuin met vijver die prima onderhouder wordt door de tuinman ook her andere personeel Zij staan altijd voor je klaar ze halen de boodschappen voor je Ook het personeel zet iedere morgen een prima ontbijt klaar.Wij zijn al div. malen in Bali geweest maar voor ons geen hotels meer maar villa Bali paradijs of een van de andere villa's van verhuurder waar je deze villa's op bali kan huren met een prima voorwaarde.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 10E. Mathew23-05-2011

Ben ook geweest in 2007

Ben ook hier geweest in 2007, niet direct in villa Paradijs, maar in een gelijksoortig villa naast villa Bali Paradijs, we probeerden te boeken voor Bali Paradijs, maar helaas volgeboekt. We hebben gelogeerd in Rumah Senang, gelijksoortig onderkomen. Het was in een woord prachtig. En inderdaad een super bediening. Ga zo door.

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 9Peggy06-02-2011

Met recht 'paradijs' genoemd...

Inmiddels al weer veel te lang geleden... Wat heb ik een supervakantie gehad, zoveel lieve mensen ontmoet, we hebben zoveel mooie dingen gezien en gedaan (o.a. fiets- en wandeltocht door rijstvelden in Ubud en omgeving(!) , snorkelen in het prachtige water en de vele prachtige tempels) en oh zo lekker gegeten. We hebben onze laatste 10 dagen van de vakantie doorgebracht in Villa Bali Paradijs, wat ik tot nu alleen kende van de foto’s op deze site. Maar die liegen er niet om, het was net of ik er al eens was geweest… Wat mooi!! De villa, de plek, de staff, zo lief! en hartelijk, de zee en ga zo maar door. Wat een lekker eten maken de dames (en niet te vergeten de verse Mango- (uit eigen tuin)juice made by Gede1 en ‘What a view!’ vanuit je luie stoel aan the pool (zowel overdag als s’nachts…). We werden ontvangen en verzorgd als twee prinsesjes door de hele staff; Komang, Rani, Ella, Jaya, Gede1 en Gede2. Wordt snel tijd om weer ns terug te gaan!!

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9M. Born29-01-2011

Voor mij geen hotels meer...

Voor mijn 1e vakantie in Azië twijfelde ik, hotel of toch een villa. Ik besloot te kiezen voor de laatste optie en ik heb er totaaaaal geen spijt van gehad! Ik kan het iedereen écht aanraden!

Villa Bali Paradijs is...jah...de naam zegt 't al...een stukje Paradijs op aarde. Vanaf het moment dat je aankomt kom je tot rust en staat het vriendelijke personeel al voor je klaar. De villa is van alle gemakken voorzien en doet écht niet onder voor de meeste 5* hotels.

Het is mij zo goed bevallen dat ik voor April van dit jaar weer heb geboekt.

Met vriendelijke groet,

M. Born

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Joost29-01-2011

Een paradijs

Voor de eerste keer in een villa. Het klopt een villa is net een prive hotel. Een staf die onopvallend aanwezig is. Het lekkerste eten wordt voor je klaargemaakt. De chauffeur laat je alle mooiste plekjes van bali zien.

Hier komen we zeker terug.

Joost

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Marion en Peter22-11-2010

Het paradijs op aarde!

In één woord: PERFECT!

We zijn hier geweest met vier volwassenen. Werkelijk alles is hier tot in de perfectie geregeld! De villa is prachtig. Het personeel ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk. En buiten de deur eten is niet nodig. Komang en Rani zijn werkelijk twee keukenprinsessen. En de ligging is het Noorden is geweldig. Hier ervaar je het echte Bali. Bovendien kun je met 'je eigen chauffeur' (Jaya) het hele eiland gaan bekijken voor een zeer nette prijs. We gaan hier zeker nog een keertje terug!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8bezoeker14-06-2010

villa is te afgelegen

Op het eerste zicht een mooie villa, maar helaas geen Balinese stijl binnen. Een prachtig zwembad en direct aan het strand gelegen, wat misschien wel niet zo prettig is als er een storm is, het water kan dan tot aan de villa komen. Goed voor enkele dagen maar ook niet meer want de villa is heel afgelegen, enkel nog enkele andere villa's staan naast elkaar aan het strand. Buiten de villa heb je velden die bewerkt worden, maar heel ver van enige winkel, of restaurant. Wandelen ernaartoe, neen het is te ver. Dus zonder auto ben je er niets, een taxi bellen kan ook niet, er zijn daar (bijna) geen taxi's. Dus moet je vooraf al een auto gehuurd en besproken hebben, wat niet zo leuk is, want op vakantie wil je toch niets vooraf plannen...

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Ad en Tonnie11-01-2010

Absolute topklasse!

Na onze eerste vakantie drie jaar geleden in deze schitterende, zeer comfortabele en luxe villa zijn we inmiddels al weer twee keer teruggeweest. De verhuurder maakt waar wat hij bedoelt met Villa Bali Paradijs. Het is daadwerkelijk een paradijs! De villa blinkt uit in luxe en comfort; is prachtig gelegen; ruim van opzet en wordt omringd door een paradijselijke tuin met zwembad. Housekeeping (werkelijk schatten!) zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt en dat de villa en tuin tiptop blijft onderhouden. Wil je Bali verkennen, dan brengt de chauffeur je tegen vergoeding naar de meest mooie plekken. Ben je op zoek naar rust, luxe en comfort en wil je eens lekker in de watten worden gelegd; stop dan met zoeken. Een verblijf in deze villa is een echte aanrader. Samengevat: ABSOLUTE TOPKLASSE!

Gereisd met partner in januari 2010

Villa Bali Paradijs info