Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

7 Reviews over Bali Breeze

• 9Evelien24-07-2013

Prachtige villa, zeer luxe vakantie vieren

Supervakantie, prachtig zwembad, heel groot huis, mooi ingericht, comfortabel, heerlijk geen tv! We zijn ontzettend in de watten gelegd en hoefden niets te doen. De vrouw van Made heeft heerlijk voor ons gekookt en dat werd weer geserveerd door Komang. Prachtige tuin zeer goed onderhouden.

• 9Aukje Bergwerff- de Boer10-06-2011

prachtig huis met lief en behulpzaam personeel

Voorbereiding en info vooraf: uitstekend Ontvangst: zeer gastvrij Accomodatie: super, prachtig en authentiek gebouwd en ingericht, sobere chic, prima bedden. Tuin en zwembad prachtig aangelegd en onderhouden, perfect! Personeel: zeer behulpzaam en goed getraind door eigenaren. Housemanager een onderhoudend persoon die ook toeristische invulling aan het dagprogramma kan geven.( het rijden met brommers was een top-uitje) Het ontbijt is in goede handen van de kokkin. Vervoer: betrouwbare en goede chauffeur Gebied: het noorden van Bali is een verademing na het toeristische zuiden. Sfeer is ondanks toerisme nog puur. Aanbevelenswaardig!!!!!

• 10Alexandrea Cannon10-09-2010

Absolutely stunning

We had such a lovely time in Villa Bali Breeze. The house is absolutely stunning, as is the setting. We loved the views. We were also very impressed with manager Gede and Made the driver, as well as all the other staff. We appreciated the quality of the furnishings and home wares. The house was also kept very clean too. We hope that one day we will be able to visit again.

Alexandrea (Australia)

• 10Roos06-02-2010

Perfecte honeymoon locatie

We hebben drie weken doorgebracht in Villa Bali Breeze en we konden ons geen betere honeymoon plek indenken. De privacy van een eigen (riant!!) huis maar met de luxe van een vijfsterren hotel. Het uitzicht is adembenemend en de tuin een weelde aan Balineze bloemen en planten. De rijst werd geplant tijdens ons verblijf. De staf is super vriendelijk en behulpzaam. En de auto met chauffeur zorgt ervoor dat je anytime ergens naar toe kunt, dus dat je juist alleen de voordelen ervaart van de wat verder gelegen accomodatie. Een prachtplek en voor ons een onvergetelijke ervaring in deze bijzondere tijd.

• 10Wyp van der Wiel04-10-2009

Rust, ontspanning, gastvrijheid!

Villa Bali Breeze heeft alles wat de verwende westerse reiziger kan wensen: een prachtig uitzicht, landelijke rust, maar toch dicht bij restaurants, winkels en de zee. De villa is ruim, het personeel vriendelijk en gastvrij. En die breeze en het heerlijke ruime zwembad tezamen zorgen voor een aangename tropentemperatuur. Het is ideaal dat de auto met chauffeur in de huur is inbegrepen, want er is genoeg te beleven in de omgeving. Een aanrader!

• 10hobbelweg04-10-2008

Terug naar de natuur

14 dagen verblijf met 2 gezinnen met kinderen van 4 en bijna 7. Het huis was even wennen. Geen echte keuken voor ons maar een pantry. Slaapkamers diealleen maar uitkwamen op de veranda. Niet handig voor de kids op één kamer dus kids maar bij ons op de kamer. Voor Kadec geen probleem. Iedere dag alle bedden zonder vouwtje opgemaakt. Gede en made hebben ons 14 dagen lang overal gebracht, zelfs 4 dagen in Sanur met hun doorgebracht.Veel gegeten in de warung, autentiek balinees eten. Zelfs Made zijn vrouw heeft voor ons gekookt! Geen TV en radio aanwezig in de villa, even wennen, vooral voor de kids. 's avonds is er weinig licht rondom de villa. Een boekje lezen is niet mogelijk, maar dit zeten we op de lijst met tips! We zijn verlieft op het eiland geworden, maar zullen deze villa niet meer bezoeken omdat we inmiddels overgegaan zijn tot aankoop van onze eigen villa!

• 9Adine03-03-2007

We hebben genóóóten in Villa Bali Breeze! Het huis was prachtig. Het zwembad adembenemend; wat een uitzicht! De tuin met al die vijvers heeft veel indruk gemaakt(nog nooit een lotusbloem van dichtbij gezien)! We waren getroffen door de kleine attenties, zoals de petroleumlampjes 's avonds, de offertjes, het gevouwen wc-papier. En.. de kikkerjacht in de rijstvelden rond het huis elke avond. Het personeel was indrukwekkend behulpzaam, een brainwash voor ons die in het centrum van Amsterdam wonen! Huismanager Gede was een schat die erg op de hoogte was van zaken die belangrijk zijn voor ons! De eigen auto is pure luxe. Komang was een schat en bereidde verrukkelijk ontbijten (m.n. het opmaken van de vruchtensalade). Wat kan ze trouwens prachtig strijken! We zijn met pijn in ons hart vertrokken en komen zeker terug!

Villa Bali Breeze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden