Villa Bali Amber

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heaven in Bali

Evelien Van hoeymissen
8-8-2017

When we arrived, we were stunned for like an hour. This villa is so beautiful and big! It felt like we died and went to Bali heaven. The villa is perfect to rent with friends/family or just two people because there is so much that you can do. You can go to the beach because it is right in front of you. In the morning we always played snooker after breakfast and read a lot of the books available in the living room. But most of our time we spent at the infinity pool. I am not lying when I say that this is the most beautiful pool I have ever seen. The garden is to die for. You have lots of places where you can eat, sleep, relax and repeat. You also have personal staff who try to make this a great experience. In like two days they become your family! They cook whatever you want and make you feel at home in this villa. We definately come back next year!! Thanks Tom and Wendy

Onvergetelijk en luxe paradijselijke villa Amber

Ab Dekker
18-5-2017

Een geweldige luxe villa met zeer toegewijd personeel die maar een doel hebben; het jouw naar de zin te maken. De villa heeft alles wat je hartje begeerd, luxe, smaakvol, in de stijl van Indonesië ingericht.

De omgeving is authentiek, weinig toeristisch waardoor je een goed beeld krijg van hoe de hindoe's leven. Zwemmen in zee kan wel maar wij hebben dit niet gedaan omdat er twee beekjes in zee stroomde wat niet erg schoon leek.

Maar het zwembad bij het huis maakt het helemaal goed, fantastische airco en het eten wat de dames maken is culinair niveau en bijzonder smaakvol. Wil je erop uit? Vraag het de huismanager en hij regelt het geweldig.

Wil je echt het gevoel krijgen hoe het locale leven is en hoe de Balinezen leven is dit een must have plek. In een woord Geweldig!,,

aards paradijs

Maria Faes
2-1-2016

Een droom ! Werkelijk een droom ! Villa Bali Amber is een prachtige villa in een paradijselijke tuin. Je kan je ogen niet geloven als je daar aankomt... het is nog mooier dan je dacht. We beleefden er een fantastische vakantie van 2 weken. Alles is top ! Echt !

Het strand... daar doen de eigenaars alles aan om het zo proper en aangenaam mogelijk te houden en dat lukt hen aardig.

Villa Bali Amber is meer dan een aanrader ... gewoon boeken !

Zelf ervaren!

Van Campfort Hans
24-11-2015

Voor mijn vrouw en ik was het de vierde keer dat we deze villa uitkozen voor onze vakantie.

Dit keer waren we in gezelschap van twee bevriende koppels.

Voor ons was het net of we kwamen na 3 jaar weer thuis, maar onze vrienden waren bij aankomst toch wel even sprakeloos van de omvang, het zwembad, de tuin, het zeezicht, kortom het hele plaatje klopte.

De service van het personeel was weer uitstekend!

Dit was een onvergetelijke reis!

Uitmuntend

Chrisja
21-11-2015

Zeer positief.

Alle comfort aanwezig.

Zeer vriendelijk en behulpzaam huispersoneel

Nog mooier dan gedacht

slegers eddy
18-4-2015

Villa Bali Amber is onvergelijkbaar.

Het vriendelijk personeel is steeds erg behulpzaam ,het eten is zeer lekker .

De kamers , tuin en zwembad zijn picobello in orde.

Wij hebben dan ook erg genoten van de rust in de Villa

en de fijne mensen die we op Bali mochten ontmoeten.

Eddy en Lief

beter kun je het niet treffen...

andre jurrienss
9-3-2015

Villa Amber op Bali was ons rustpunt na een rondreis door Java, waarna we verder naar het zuiden van Bali zouden gaan. "wij" waren ouders met hun ruimschoots volwassen kinderen en hun partners.

Prachtige villa, super-zwembad, schitterende kamers en badkamers, verschillende zithoeken en ligbedden zodat iedereen zich ook nog eens terug kon trekken. Verwacht geen vakantie-strand zoals in Kuta, maar de ruime tuin en het uitzicht op zee maakt dat onnodig. Maar echt af is het als het personeel bijna onzichtbaar zorgt dat alles in orde is: tuinman, zwembad, schoonmaak, was, en vooral de twee dames: "wat en wanneer willen jullie eten?" Kiezen uit het boekje, de dames gaan boodschappen doen en maken er een heerlijke maaltijd van. De contacten met Tom waren perfect, ook als je wat nodig mocht hebben altijd bereikbaar en staat Putu klaar.

We waren van plan om nog uitstapjes te maken, maar het relaxte leven in de Villa beviel zo goed dat we het vooral als rustmoment hebben gebruikt. Genieten!

buitengewoon verblijf

de groof marc
17-2-2015

we zijn fantastisch onthaalt in villa amber !!

wij kunnen alleen zeggen dat dit de mooiste vakantie was die we ooit gedaan hebben ! alles maar dan ook alles was perfect zowel ontvangst eten excursies ik kan blijven doorgaan !

voor ons is dit niet eenmalig geweest wij gaan zeker terug !!!

de fam de groof marc en kris

droomlocatie

peter-sandra
5-2-2015

Een prachtige locatie/omgeving om volledig tot rust te komen.

Uitzicht op zee.

Een warm onthaal bij aankomst in de villa door het personeel.

Ook een 10/10 voor het personeel ... zij zorgen elke dag voor ontbijt,lunch,en avondeten zoals je dat wenst...en niet te vergeten elke dag is alles netjes in orde.

De manager Putu mogen we ook niet vergeten...hij is er met raad en daad om je te begleiden door de omgeving...

Prachtige locaties bezocht.

Wij zijn er reeds 2x geweest en gaan dit jaar ook terug.

Voor ons is het thuiskomen...maar dan in een ander land.

Wij raden het iedereen aan.

En zeker niet te vergeten...de toffe eigenaars van dit verblijf...

Bedankt Tom & Wendy

Fantastische Vila

ingrid dierckx
3-2-2015

Wij zijn er 14 dagen geweest en voor mij had het langer mogen zijn.

Zeer mooi en uitstekend onderhouden, met een adembenemend uitzicht over de zee.

Het personeel kookt lekker en is zeer vriendelijk.

Ik raad het iedereen aan en ik ga zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Amber in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Amber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bali Amber scoort een 9.94 uit 10 op basis van 27 reviews.