Villa Asmara

Nancy Wouters-Domburg,
25-8-2015

Nancy Wouters

25 augustus

Bij aankomst werd al snel duidelijk dat dit een super vakantie zou worden.Het huis was nog mooier dan op de foto's van de site. dit komt door de hoge plafonds die heel veel ruimte geven. En de ligging zo mooi, wij werden er stil van.Iedere ochtend stond ik vroeg op, om op het terras met kop koffie te genieten van het uitzicht en het ruisen van de zee.Kadek,Nila en Ilou en overige, jullie hebben onze vakantie zo bijzonder gemaakt. Wat een lieve mensen. Putu(chauffeur) was geweldig. Bijna iedere dag hebben wij gebruik gemaakt van zijn diensten. We wilden eigenlijk niet weg en moesten ook een traantje laten bij het afscheid. Ik denk dat wij volgend jaar maar weer gaan.

13 reviews over Villa Asmara in het Nederlands

Mooier kan niet

Nancy Wouters-Domburg
25-8-2015

Nancy Wouters

25 augustus

We hadden best langer willen blijven

Luc en Marjan
11-12-2013

Vier weken mochten gebruik maken van alles wat Villa Asmara en het team te bieden heeft, en toch was dat niet genoeg, we hadden graag langer gebleven. We konden onze retourvlucht niet meer aanpassen, jammer maar helaas.

Je bent hier in een paradijselijke wereld waar je constant verwend wordt. De villa is echt schitterend en heeft veel te bieden.

Alle ruimtes zijn mooi en smaakvol ingericht en uitgerust met moderne faciliteiten op het gebied van sanitair en bedden. Kastruimte is ruim voldoende en de kamers hebben ook een eigen kluisje. De buitendouches zijn heerlijk, mooie grote regendouches met warm en koud water. Ook zijn er naast de regendouches, handdouches aanwezig.

Het meest bijzondere is wel het team. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Kadek is een echte CHEF. Ze kookt met veel plezier en het is allemaal heel lekker.

prachtige droomplek

Joost van den Berg
25-3-2013

Al met al een fantastische plek, wel 3-4 uur reizen vanaf denpassar, maar zeer de moeite waard. Kadek kookt dat het een lieve lust is, Nila maakt alles goed schoon, de was wordt gedaan, er is beveiliging, de tuin is super, er is airco, wat wil je nog meer.

het paraijs bestaat

vron en rob schikhof-frost
23-11-2011

We hebben 4 heerlijke weken doorgebracht in villa asmara. Geweldig verzorgd door Kadek en Nila.Je zegt maar wat je wilt eten en het wordt voor je gemaakt. Tuinman Dewa is de hele dag in de weer om je persoonlijk stukje van het paradijs perfect te onderhouden.Wil je een trip maken op het eiland laat dan Putu komen, hij weet veel van Bali en de gewoontes op het eiland, kent leuke(en vooral schone)restaurants voor lunch en/of diner. Wil je genieten van een heerlijke massage vraag dan of Kadek een afspraak maakt met Made. Veel plezier gewenst bij jullie verblijf in vila asmara

Geweldig!

Pasca en John
17-11-2011

Wij hebben negen dagen genoten van de villa. Wat een topper! De ruimte in de villa, de prachtige tuin, het riante zwembad, heerlijk! De villa is van alle gemakken voorzien, vanuit je slaapkamer loop je zo naar de aangrenzende badkamer met buitendouche. Via de terrasdeuren stap je zo het riante zwembad in met uitzicht over de Bali zee. De medewerkers zijn geweldig vriendelijk, hebben voor ons de heerlijkste maaltijden gemaakt en ons echt in de watten gelegd. Wij hebben genoten! Niets dan lof!!!

Een geweldige ervaring!

Gerard Daman
24-9-2011

Een geweldige week in dit schitterende huis.

Het personeel is geweldig en .... altijd vriendelijk.

Kortom een aanrader voor mensen die eens heerlijk tot rust willen komen en verwend willen worden!

Als een warme deken..

Gert van Hoppe
9-8-2011

Zo voelde het toen we aankwamen en niet alleen vanwege het mooie weer in Bali maar vooral vanwege de Villa, de ligging, de tuinen, het zwembad en niet te vergeten de perfecte staff. We hebben het genoegen gehad om hier onze tweede huwelijks reis te mogen genieten samen met onze kinderen en we wilde werkelijk niet meer weg. Het is niet te omschrijven het gevoel dat je bekruipt als je hier mag verblijven. We hebben twee weken lang genoten in dit prive luxe resort aan het strand van Lovina. Prachtig, paradijselijk, onwerkelijk, het is niet met woorden te beschrijven, de combinatie van alles is het toverwoord en je zult het zelf moeten beleven om het te kunnen omschrijven.

Theo, Marja en Zoe Bedankt. En natuurlijk jullie uitzonderlijke staff Kadek (door ons omgedoopt to Kadetje), Nila, Nyomang, Dewa, Kadek Bawe and Kadek Junior die het geheel complementeerde.

Paradijselijke vakantie!

Rudi Steegmans
1-4-2011

Vorig jaar waren we al eens op Bali maar verbleven we in een villa in Ubud. Echt mooi...

Blijkbaar kan het toch nog beter... Villa Asmara heeft echt alles wat je van een paradijslijke vakantie verwacht... Vooral de vriendelijkheid van het personeel was voor ons een zéér aangename ervaring. De huishoudster maakt indien gewenst maaltijden klaar voor een belachelijk laag bedrag. De tuin en het huis zijn perfect onderhouden en de ligging is lekker rustig. Aanraders zijn de massages en de snorkel/duik -trip naar Menjangang eiland. Ook de vele watervallen in de buurt zijn zeker een bezoekje waard. Chaffeurs brengen je voor weinig geld overal naar toe. Top vakantie!

Paradijselijk!

Rudi Steegmans
1-4-2011

Blijkbaar kan het toch nog beter... Villa Asmara heeft echt alles wat je van een paradijslijke vakantie verwacht... Vooral de vriendelijkheid van het personeel was voor ons een zéér aangename ervaring. De huishoudster maakt indien gewenst maaltijden klaar voor een belachelijk laag bedrag. De tuin en het huis zijn perfect onderhouden en de ligging is lekker rustig. Aanraders zijn de massages en de snorkel/duik -trip naar Menjangang eiland. Ook de vele watervallen in de buurt zijn zeker een bezoekje waard. Zéér vriendelijke chauffeurs die je voor weinig geld overal naartoe brengen. Een top-vakantie!

Top Villa

Hans Waijers
18-2-2011

Beslist een van de mooiste villa's die op Bali te huur zijn. Buitengewoon correct en goed personeel die absoluut geen belemmering vormen.Snorkel-of duiktrip bij Menjangan island is een "must"(;plaatselijk dive centre prima begeleiding)zelfs als je nog nooit gesnorkeld hebt.Schitterend korralen en vissen.Een v.d. mooiste plekken ter wereld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Asmara in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Asmara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.