Hotel aan zeeWeer vandaag29°22°

40 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

wat een leuk Hotel

Henk en Frank
3-4-2009

Wat een verrassing de Bungalowkamers zijn zeker aan te raden een vrijstaand huisje met simpel maar voldoende sanitair en een ruime kamer met goede bedden en een zitje voor de deur voor een avondborrel een goed restauarant en een prachtige tuin wat wil je nog meer voor deze lage prijs, perfect.

Gereisd Met partner in april 2009

Goed hotel

nel en jacques
10-3-2009

Een goed hotel, mooie tuin, vriendelijk personeel, goed eten, maar onze kleine badkamer scoorde maar net een voldoende : een klein fonteintje, te kleine doucheruimte.

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

Mooi hotel

Koomen
6-10-2008

We hadden een leuk villatje in het midden van het resort het was heel schoon een bed met klamboe en de badkamer was best redelijk goed.Ook is er een mooie tuin en een leuk zwembad.Alleen als je een voet op het strand zet heb gelijk 10 verkopers. Doe geen zaken met een zekere Tom hij heeft een zware stem zegt dat hij heel betrouwbaar is wil je met een auto ergens heen rijden maar hij is een oplichter niet doen!! Dolfijnen kijken heel leuk. Onder weg naar het centrum kom je langs een restaurant met Hollandse eig.daar kun je lekker eten.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dramatisch

wouter
22-9-2008

Het hotel ziet er van buiten leuk uit. De tuin is netjes. De kamer was gewoon smerig. We zaten in de 2 etage appartementen. Voor hetzelfde geld hadden we ook een losstaand huisje kunnen krijgen. De badkamer was goor en het bed ook. Er waren geen taxi's maar je kon wel een lift krijgen van brommerrijders. dat was wel nodig want het cntrum is een stukje wandelen langs een levensgevaarlijke weg langs stinkend vuilnis. Je kon Ook over het strand lopen maar dan moet je de verkopers voor lief nemen. Wel een dolfijnensafari gemaakt. Een stuk of 100 dolfijnen gespot en daarna gesnorkeld (10 euro all inn voor 2 pers). Het ontbijt was slecht en voor een extra flesje water werd 5 euro in rekening gebracht. TIP: In het excelsior hotel (2 deuren verder) kun je voor 30 euro zwemmen met dolfijnen in een zwembad. Echt een aanrader en er werd totaal niet op de tijd gelet. GEWELDIG!

Gereisd Met partner in maart 2008

Prima, netjes en schoon

Bram
31-7-2008

Leuk hotel in een mooie tuin met vriendelijk personeel. Badkamer was schoon en netjes. Omdat er niet heel veel te doen is in de omgeving is het wel druk bij het zwembad.

Gereisd Met partner in Thu Jul 31 2008 07:46:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooi hotel in een erg rustige streek

Eddy
1-6-2008

Een mooi hotel in een erg rustige streek. Kamers netjes en goed verzorgd. Het hotel heeft een golfkarretje waarmee je ze voor 1,40 euro naar het centrum brengen. een paar leuke barretjes en leuke restaurants. Prima lokatie voor een goed boek en lekker te relaxen. alles was prima verzorgd en zoals iedereen in Bali... uitermate vriendelijk en lief!

Gereisd Met partner in juni 2008

Goed hotel, 2 nachten verbleven om de dolfijnen te spotten

Wendy
31-5-2008

Goed hotel, 2 nachten verbleven om de dolfijnen te spotten. Dit kan je makkelijk en goedkoop regelen op het strand! Als je vanuit het zwembad het strand op loopt komen de verkopers van de tours meteen op je af en na even pingelen kom je samen gemakkelijk tot een goede prijs. Snorkelen is in deze omgeving ook heel mooi! Tip: regel deze trip samen met het dolfijnen spotten, je krijgt het snorkelen er dan vrijwel gratis bij. Je moet ook vragen of zij dan meteen de snorkelspullen voor je willen regelen en meenemen in de boot, krijg je ook weer een betere prijs dan dat je dat zelf nog moet gaan huren.

Vraag of de bestuurder van de boot wat brood mee wilt nemen voor bij het snorkelen, dit is een garantie voor vele mooie tropische vissen die uit je hand komen eten! We hebben dan ook schitterende onderwaterfoto's kunnen maken!

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Ontvangst was niet heel vriendelijk

Bert en Elly Tuinman
16-12-2007

Ontvangst was niet heel vriendelijk. We werden eerst in een tweepersoonskamer op een verdieping geplaatst, terwijl we om begane grond hadden aangevraagd. Er waren nog maar 6 andere gasten dus ruimte genoeg. Een ander echtpaar die dezelfde reis deed met dezelfde organisatie kreeg een bungalow. Hierna naar de receptie gegaan en ook een bungalow geeist. Als je het zelfde betaald als een ander mag je ook hetzelfde krijgen.Na wat gemor kregen we het voor elkaar. Daarna één en al vriendelijkheid.Gesnorkeld. dit moet je niet via het hotel regelen, maar op het strand (= veel goedkoper)Ga of vraag naar Leo, is een heel betrouwbaar persoon die je overal voor weinig geld laat snorkelen. Echt super!!. Eten in het restaurant was heerlijk, maar op het strand naast het hotel zit Spunky's (engelse eigenaar)en hier hebben ze heerlijke marlijn.Hotel heeft voor ons een taart geregeld voor een huwlijksfeest en dit was heel goed gedaan en erg lekker. Ook hadden ze stoelen voor ons versierd. Mooi zwembad.

Gereisd Met partner in december 2007

Wij zijn er in sep-07 geweest

Stanley en Renate
10-10-2007

Wij zijn er in sep-07 geweest. Dit was het eerste hotel op Blai (na rondreis op Java). Wij hadden een bungalow en die was mooi en ruim. Heel rustig gelegen. Mooie spa. Oop het strand zijn veel verkopers. Dolfijnen tocht is de moeite waard, als is het voor de prachtige zonsopkomst.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Dit hotel viel ons erg tegen

Marcella
3-8-2007

Dit hotel viel ons erg tegen. Van de buitenkant ziet het er allemaal aardig uit, met een leuk aangelegde tuin. Maar de kamers zijn erg klein, ouderwets en slecht onderhouden. De badkamer was niet schoon en de afstandbediening van de tv was niet aanwezig. Het ontbijt was slecht (half rauwe eieren en weinig keus) en het personeel is niet erg vriendelijk. Voor een tour met dolfijnen in de ochtend vragen ze 2 euro meer dan op het strand. In het Melka hotel (2 hotels verder)kun je voor ong 25 euro pp 20 min met dolfijnen zwemmen. Een super ervaring!Dat hotel zag er ook een stuk beter uit. P

Gereisd Met partner in augustus 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.