Hotel aan zeeWeer vandaag29°22°

40 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

Net gerenoveerde badkamers

Harry
16-6-2010

Leuk hotel met net gerenoveerde badkamers in de bungalows. Je kan nu binnen, en buiten douchen. Zwembad wat klein. Ongeveer 1 km van het centrum van Lovina gelegen. Leuk voor een paar dagen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 16 2010 12:53:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon een goed hotel.

Rinie en Marja, Wim en Ria
7-4-2010

Net terug van een rondreis Bali. We hebben 2 nachten in dit hotel verbleven. Was een zeer nette kamer met voor Balinesche begrippen zeer goed sanitair. Het was erg rustig. Is goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. Dolfijnen gespot, echt tientallen. Leuk gesnorkeld. We hebben diverse keren bij "de buren"van Starlight"gegeten. Was erg goed.

Gereisd Met partner in april 2010

minste hotel van de vijf door ons bezocht.

Martin en Ingrid Pijnappels
10-12-2009

Mooi hotel op afgelegen locatie. Zwembad was vies en troebel. Onze kamer was mooi, maar de badkamer was smoezelig. Ongeinteresseerd personeel en heel veel vliegen in restaurant.Hebben dan ook drie dagen lekker bij de buren gegeten op het strand.Het dolfijnen spotten was geweldig. Zijn hier vier dagen in november 2009 geweest.Dit hotel viel ons wat tegen, maar is zeker niet slecht.

Gereisd Met partner in december 2009

Mooi hotel

Bert Zijlstra
27-11-2009

Wel wat ver van de plaats gelegen (25 minuten lopen). Mooi zwembad. Leuk is om 's ochtends te gaan dolfijn spotten. Strand vermijden (veel verkopers). Kamers mooi, badkamer prima en heerlijke douche.

Gereisd Met partner in november 2009

Mooi hotel

Bert Zijlstra
25-11-2009

Toen wij er waren was het er erg rustig. We hadden het zwembad bijna voor onszelf. Mooie kamers, goede douche, mooi terrein. Hotel ligt buiten de plaats, dus of een taxi of even lopen (25 minuten)

's Ochtends vroeg (v.a. 6 uur) kan je met een bootje mee dolfijnen spotten. Er waren echter zo'n 40 à 50 bootjes, dus de kans is niet zo groot om ze te spotten. Ons is het echter wel gelukt.

Gereisd Met partner in november 2009

Geweldig hotel

Marcel/Zoë
6-10-2009

Geweldig hotel Net gerenoveerd Prima, netjes en schoon Geweldig hotel,wat een verrassing de Bungalowkamers in een mooie tuin met vriendelijk personeel. Badkamer was schoon en netjes. Omdat er niet heel veel te doen is in de omgeving is het heel druk bij het zwembad.

27-07-2009 bezocht met partner

Gereisd Met partner in juli 2009

Geweldig hotel

Michell Goossen
27-7-2009

Gereisd Met partner in Mon Jul 27 2009 11:28:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je weinige geld!!

Fred en Maria
15-7-2009

Goede ontvangst. Prima service. Je moet wel zelf een programma hebben. Taxi-busjes kosten bijna niets dus..... Fraai huisje met alleen tochtende en dus muggen doorlatende kieren. Je bent in Indonesie dus verwacht geen hollands ontbijt!

Gereisd Met partner in juli 2009

goede prijs/kwaliteit

Mildred en Ron
25-6-2009

We zijn hier 2 dagen geweest. Voor een 3* hotel een prima hotel. We hadden 's avonds een verstopt doucheputje. Werd direct verholpen! Dolfijnen spotten: regelen buiten het hotel. Bij de spa valt over de prijs te praten. Jammer dat de weg (stoep) naar het centraal punt van Lovina zo slecht is. Diner in hotel is goed (wijn is wel duur). Ontbijt eenvoudig.

Gereisd Met partner in juni 2009

Leuk hotel

An & As
26-5-2009

Maand april 2009 3 dagen geweest. Hotel op zich is goed. Lang perceel met bungalowtjes en kamers. Ligging is 15 min lopen vanuit centrum (saai stuk) Strand ziet er niet uit. Veel opdringerige verkopers waar je mee om moet weten te gaan, dan is het wel gezellig. Toeristen komen niet op strand van hotel, daarbuiten erg vies. Zwembad is prima. Eten erg goed, behalve ontbijt, dat is erg karig. Tour geboekt voor hele dag via hotel..gids snapte weinig van Engelse taal en over het land maar was verder wel aardig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar door de ligging van het hotel.

Gereisd Met partner in Tue May 26 2009 19:25:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.