Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 7zibeck09-07-2012

Beetje gedateerd.

Aneka hotel heb ik ervaren als een beetje gedateerd. We hebben direct een opwaardering gevraagd omdat de standaard kamers geen muskietennet hebben. De bungalows dus wel en een mooi bamboe bed. Eten in het hotel hebben we niet gedaan, we hebben een warung in Lovina gezocht waar we lekker gegeten hebben. 's ochtends vroeg eruit voor de dolfijnentocht, een aanrader. Boek wel buiten het hotel, dat scheelt enorm.

• 7Marinde23-06-2012

prima hotel voor een paar dagen

mooi, kleinschalig resort direct aan het zwarte strand van lovina. Prachtige tuin en fijn zwembad. Vriendelijke personeel en schone kamers. Eten is niet super. Goed hotel voor 2 a 3 dagen. In de directe omgeving weinig te doen

• 7Marinde23-06-2012

Mooi resort

leuk, kleinschalig resort direct aan het zwarte lavastrand van Lovina. Kamers zijn schoon en ruim. vriendelijk personeel. Lang genoeg voor 2 nachten want in de directe omgeving is niet veel te doen.

• 8marjoleinknuit28-03-2012

Mooi hotel op een mooie locatie

Wij hebben in maart 1 nacht in een bungalow verbleven, wat ons erg goed is bevallen. De kamer is mooi en schoon en de badkamer lekker groot met een fijne douche. Helaas ging de dolfijnentour niet door toen wij er waren vanwege slecht weer maar dit heb je natuurlijk nooit in de hand. De huisjes zijn gelegen in een prachtige en goed onderhouden tuin, eyecatcher van het hotel vonden wij de prachtig houtbewerkte en geschilderde deuren. Door het weer hebben wij van zwembad en zee geen gebruik gemaakt maar zag er allemaal aantrekkelijk uit.

• 7Paul18-12-2011

Het viel mee

Wij verbleven in januari 2011 in dit hotel voor 4 nachten. Wij sliepen in een huisje die er wel verouderd uitzag. Mag gerenoveerd worden. De huisjes staan rechts en links met in het midden de weg die naar het strand en het restaurant loopt. Als je buiten uw huisje zit kan iedereen die langskomt u zien, dus geen privacy. Het strand staat vol bootjes en vele verkopers, jammer, het ware beter om het strand vrij te maken en ter beschikking te stellen van de klanten. Lig je aan het zwembad en kijk je op dat staan de verkopers direct te wuiven naar u, om iets te verkopen, dat steekt wel wat tegen. En kom je op het strand dan komen die verkopers direct naar u af. Het ontbijt vond ik heel goed, selfservice met keuze genoeg. 1 keer s'avonds gegeten en het was goed, maar niet super. Goedkoper is het in Lovina zelf. Tijdens ons verblijf was men juist een restaurant aan het renoveren. Maar het andere die ernaast is was wel open. Al bij al viel het nog mee.

• 7Hans24-06-2011

Redelijk hotel voor prettige prijs

Het hotel heeft een gunstige ligging t.o.v. het strand en de bekende toer voor het dolfijnen spotten. De kamer is schoon maar gedateerd met oude doucheruimte. Er is geen wifi op de kamer maar wel in het restaurant en lobby. Het ontbijt is vrij basic maar voldoet. Voor het diner is het aan te bevelen om te kiezen voor het naastgelegen restaurant Starlight van een Nederlandse eigenaar. Kwaliteit van het diner blijft steken op net voldoende. Het personeel is vriendelijk. De accommodatie heeft een klein zwembad maar wel met bar en handdoekservice. Er is geen fitnessruimte of lounge.

• 8Constant04-05-2011

Goed hotel

Dit was het 2de hotel in de reeks de kamer was een suite ruim van opzet. Het ontbijt was een feest.

• 7piet derks22-08-2010

heel mooi hotel lekker rustig en een goede kamer

geweldige service zowel snachts'als over dag mooie dolfijnentocht

• 5Nathalie en Bert12-08-2010

Goed voor één keer

Dit is een heel basic hotel. Op het eerste zicht ziet het er allemaal mooi uit, maar ... Vooral de badkamer was armzalig en vele muggen. De deur kan je van buitenaf niet helemaal sluiten. Je krijgt een hangslot en dit is je slot, gevolg: je deur blijft 15 cm open staan en alle beestjes kunnen binnen. Wel een leuk domein, met afzonderlijke bungalows. Zwembad is wel niet zo mooi, vooral troebel water. Bij de buren van Starlight kan je heel lekker en goedkoop gaan eten. Dit hotel is goed voor één keer te komen, maar volgende keer kiezen we wel een ander hotel in Lovina!

• 6Jeroen en steffie07-08-2010

Niet langer dan 2 dagen blijven

We hebben hier twee nachten gelogeerd als onderdeel van een rondreis door Bali. Langer zouden we hier ook echt niet willen blijven aangezien er niet echt iets te doen is in de buurt (behalve dolfijnen spotten). Het hotel was niet echt bijzonder, vieze badkamer, veel muggen (meer dan op andere plaatsen), de klamboe sloot niet goed. Klein zwembad in verhouding tot het aantal kamers.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen