Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 7piet19-09-2010

leuk net hotel

we waren hier in juli 2010 veel dolfijnen gespot goed eten en een goede service bar bleef s'nachts open voor het voetbal.

Met vrienden

• 7piet derks22-08-2010

heel mooi hotel lekker rustig en een goede kamer

geweldige service zowel snachts'als over dag mooie dolfijnentocht

• 5Astrid Assink13-08-2010

Alleen voor kort verblijf

Wij zaten in een "bungalow" met een zeer verouderde badkamer. Er was een heel klein stukje waar je kon zitten maar daar was geen zonwering. Ontbijt zeer matig, veel vliegen. Klein zwembad. Ga een dag op bad met auto en chauffeur/gids, dan krijg je een goed beeld van de mooie omgeving!

Met oudere kinderen

• 5Nathalie en Bert12-08-2010

Goed voor één keer

Dit is een heel basic hotel. Op het eerste zicht ziet het er allemaal mooi uit, maar ... Vooral de badkamer was armzalig en vele muggen. De deur kan je van buitenaf niet helemaal sluiten. Je krijgt een hangslot en dit is je slot, gevolg: je deur blijft 15 cm open staan en alle beestjes kunnen binnen. Wel een leuk domein, met afzonderlijke bungalows. Zwembad is wel niet zo mooi, vooral troebel water. Bij de buren van Starlight kan je heel lekker en goedkoop gaan eten. Dit hotel is goed voor één keer te komen, maar volgende keer kiezen we wel een ander hotel in Lovina!

• 6Jeroen en steffie07-08-2010

Niet langer dan 2 dagen blijven

We hebben hier twee nachten gelogeerd als onderdeel van een rondreis door Bali. Langer zouden we hier ook echt niet willen blijven aangezien er niet echt iets te doen is in de buurt (behalve dolfijnen spotten). Het hotel was niet echt bijzonder, vieze badkamer, veel muggen (meer dan op andere plaatsen), de klamboe sloot niet goed. Klein zwembad in verhouding tot het aantal kamers.

• 8Harry16-06-2010

Net gerenoveerde badkamers

Leuk hotel met net gerenoveerde badkamers in de bungalows. Je kan nu binnen, en buiten douchen. Zwembad wat klein. Ongeveer 1 km van het centrum van Lovina gelegen. Leuk voor een paar dagen.

• 9Rinie en Marja, Wim en Ria07-04-2010

Gewoon een goed hotel.

Net terug van een rondreis Bali. We hebben 2 nachten in dit hotel verbleven. Was een zeer nette kamer met voor Balinesche begrippen zeer goed sanitair. Het was erg rustig. Is goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. Dolfijnen gespot, echt tientallen. Leuk gesnorkeld. We hebben diverse keren bij "de buren"van Starlight"gegeten. Was erg goed.

• 7Corine04-04-2010

niet voor herhaling vatbaar

We hebben hier 1 nacht gezeten. Dit omdat we de dolfijnen wilden spotten. Aangezien je daarvoor om 6 uur in een bootje moet zitten is het wel handig als je een hotel aan het strand hebt. We hadden een gratis upgrade van een gewone kamer naar een villa omdat alle gewone kamers waren volgeboekt door een groep. Het hotel ligt aardig aan het strand. De villa is mooi ingericht. Binnen en buiten is een douche. Helaas is de douche buiten alleen voorzien van koud water en dat was niet warmer dan 15 graden. Voor daar heel koud. In de kamer stond een hemelbed dat er leuk uitzag. Je had veel last van muggen. Voorzorgsmaatregelen kon je niet treffen behalve de gordijnen van het hemelbed sluiten. De matras was snoeihard, heb er niet best op gelegen. Na het dolfijnenspotten wilden wij ontbijten. Ondanks dat dat nog een half uur moest kunnen was alles op of uitgedroogd. Erg jammer. Weet niet of wij een slechte dag hadden door de grote groep die er was of dat dit normaal is. Wij waren niet tevreden.

Met vrienden

• 7Martin en Ingrid Pijnappels10-12-2009

minste hotel van de vijf door ons bezocht.

Mooi hotel op afgelegen locatie. Zwembad was vies en troebel. Onze kamer was mooi, maar de badkamer was smoezelig. Ongeinteresseerd personeel en heel veel vliegen in restaurant.Hebben dan ook drie dagen lekker bij de buren gegeten op het strand.Het dolfijnen spotten was geweldig. Zijn hier vier dagen in november 2009 geweest.Dit hotel viel ons wat tegen, maar is zeker niet slecht.

• 8Bert Zijlstra27-11-2009

Mooi hotel

Wel wat ver van de plaats gelegen (25 minuten lopen). Mooi zwembad. Leuk is om 's ochtends te gaan dolfijn spotten. Strand vermijden (veel verkopers). Kamers mooi, badkamer prima en heerlijke douche.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen