Hotel aan zeeWeer vandaag31°23°
8,7

79 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

prima hotel voor een paar dagen

Marinde
23-6-2012

mooi, kleinschalig resort direct aan het zwarte strand van lovina. Prachtige tuin en fijn zwembad. Vriendelijke personeel en schone kamers. Eten is niet super. Goed hotel voor 2 a 3 dagen. In de directe omgeving weinig te doen

Gereisd Met partner in juni 2012

Mooi resort

Marinde
23-6-2012

leuk, kleinschalig resort direct aan het zwarte lavastrand van Lovina. Kamers zijn schoon en ruim. vriendelijk personeel. Lang genoeg voor 2 nachten want in de directe omgeving is niet veel te doen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op een mooie locatie

marjoleinknuit
28-3-2012

Wij hebben in maart 1 nacht in een bungalow verbleven, wat ons erg goed is bevallen. De kamer is mooi en schoon en de badkamer lekker groot met een fijne douche. Helaas ging de dolfijnentour niet door toen wij er waren vanwege slecht weer maar dit heb je natuurlijk nooit in de hand. De huisjes zijn gelegen in een prachtige en goed onderhouden tuin, eyecatcher van het hotel vonden wij de prachtig houtbewerkte en geschilderde deuren. Door het weer hebben wij van zwembad en zee geen gebruik gemaakt maar zag er allemaal aantrekkelijk uit.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het viel mee

Paul
18-12-2011

Wij verbleven in januari 2011 in dit hotel voor 4 nachten. Wij sliepen in een huisje die er wel verouderd uitzag. Mag gerenoveerd worden. De huisjes staan rechts en links met in het midden de weg die naar het strand en het restaurant loopt. Als je buiten uw huisje zit kan iedereen die langskomt u zien, dus geen privacy. Het strand staat vol bootjes en vele verkopers, jammer, het ware beter om het strand vrij te maken en ter beschikking te stellen van de klanten. Lig je aan het zwembad en kijk je op dat staan de verkopers direct te wuiven naar u, om iets te verkopen, dat steekt wel wat tegen. En kom je op het strand dan komen die verkopers direct naar u af. Het ontbijt vond ik heel goed, selfservice met keuze genoeg. 1 keer s'avonds gegeten en het was goed, maar niet super. Goedkoper is het in Lovina zelf. Tijdens ons verblijf was men juist een restaurant aan het renoveren. Maar het andere die ernaast is was wel open. Al bij al viel het nog mee.

Gereisd Met partner in januari 2011

mooie plek

Dick Gerressen
10-11-2011

zeer goed onderhouden hotel,zeer mooie tuin,wij zaten in een bungalow en die was zeer mooi en schoon ook de badkamer,het eten was uitstekend,mooi zwembad met handoeken service

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Redelijk hotel voor prettige prijs

Hans
24-6-2011

Het hotel heeft een gunstige ligging t.o.v. het strand en de bekende toer voor het dolfijnen spotten. De kamer is schoon maar gedateerd met oude doucheruimte. Er is geen wifi op de kamer maar wel in het restaurant en lobby. Het ontbijt is vrij basic maar voldoet. Voor het diner is het aan te bevelen om te kiezen voor het naastgelegen restaurant Starlight van een Nederlandse eigenaar. Kwaliteit van het diner blijft steken op net voldoende. Het personeel is vriendelijk. De accommodatie heeft een klein zwembad maar wel met bar en handdoekservice. Er is geen fitnessruimte of lounge.

Gereisd Met partner in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Constant
4-5-2011

Dit was het 2de hotel in de reeks de kamer was een suite ruim van opzet. Het ontbijt was een feest.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol Resort.

Hink
25-1-2011

Leuke frisse huisjes in een mooi park. Vriendelijk personeel.Lekker zwembad. Onbijt was goed verzorgd. In de regio kun je goedkoop en uitstekend eten (6 pers.uitgebreid diner € 40,=). Het strandje ligt vol met bootjes. Het spotten van dolfijnen is leuk maar je moet wel geluk hebben. Wij hebben er voldoende gezien. Foto's en Video's spreken voor zich. We hadden hier wel wat langer willen blijven.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Prima hotel

Es
6-1-2011

Hotel aneka in lovina is een uitstekend hotel. Wij zaten in huisje 304, erg knus. Badkamer zag er goed uit, net gerenoveerd. Zwembad met kinderbadje was ideaal, zoontje heeft zich prima vermaakt. Heerlijke ligstoelen bij het zwembad. Eten was goed. Tip bij spunky's bar rechts van hotel aneka kan je lekker en goedkoop eten. Bij starlight naast aneka was het eten erg slecht en duur.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

Rustgevend en fijne omgeving

Marilou
11-12-2010

Het hotel is goed verzorgd, het eten niet perfect maar wel lekker. De mensen zijn vriendelijk. Het strantje wordt niet intensief gebruikt, wel door de plaatstelijke bevolking. Wandeling mogelijk langs het strand naar het kleine plaatsje, Lovina. Lekkere restaurants, leuke winkeltjes,... Ideale plek om tot rust te komen!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.