Hotel Aneka Lovina

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 7bewiklma13-02-2014

Twee dagen ,meer dan genoeg!!!

Lange laan met aan weerszijden huisjes. Aan het eind van de weg is het restaurant en het zwembad. Als je de pech hebt aan het begin te zitten moet je een eind lopen om bij het zwembad of restaurant te komen.De kamers zijn gedateerd,maar wel schoon.Hangslot op de deuren. Het ontbijt is sober en vers brood was er niet. Wel vooraf geroosterd brood dat taai is als het een tijdje ligt. Het strand is vies en de riolering van de huisjes komt er op uit. Bij het hotel waren de rioolbuizen stuk.De zee nodigt niet uit om er in te gaan zwemmen. Loopt steil af.

• 8Moni29-10-2013

Prima stek voor een kort verblijf

Eenvoudig hotel met prima service. Ligging aan het strand is ideaal voor de dolfijn-excursies waar de meeste mensen Lovina voor bezoeken.

Personeel is erg behulpzaam, maar niet uit zichzelf. Het eten was prima, maar het buffet werd snel koud. Aangegeven dat de schalen misschien beter afgedekt werden. Direct aktie hierop. Bij avondeten een "Balinees optreden" van een drietal dat leuk danste en daarna tenenkrommend fonetisch Frans en Engels ging zingen. Leuk geprobeerd, maar werd vervelend toen we niet verder konden eten.

Kamers prima. Eenvoudig. Waterkoker koffie/thee kopjes en glazen aanwezig.

Anders

• 7marieke06-10-2013

kan beter

Redelijk hotel. De hotelkamers zijn goed, maar er is wat achterstallig onderhoud. Het is eigenlijk allemaal net niet, lampenkamp was bijvoorbeeld gescheurd. De kamers worden wel goed schoongemaakt. Het restaurant is goed, maar erg duur in verhouding met de restaurants in het dorp of met andere restaurant van hotels waar wij geweest zijn. Het eten smaakt goed en ook het ontbijt is uitgebreid. De ligging is op ongeveer 1,5 km van het centrum. Dit is goed te belopen. Er is een winkeltje recht tegen over het hotel voor water en chips. Supermarktje is halverwege dorp. Wij vonden het personeel wat ongeinteresseerd.

• 9cvandeliefvoort01-10-2013

Geweldig hotel!

Een geweldig hotel! Een mooi ruim opgezette hotel met mooie hotels en bungalowskamers. De bungalowkamers zijn wel wat groter en ruimer dan de hotelkamers, maar over beide zijn geen negatieve punten te vinden. Dichtbij het strand ligt het zwembad met zwembad bad. Handdoekenservice is aanwezig. Leuk om in de ochtend dolfijnen te spotten wel zeer toeristisch. Het ontbijt in het restaurant is gewoon goed. Veel keuze.

• 6Amanda12-04-2013

3 nachten was meer dan zat

3 nachten in dit hotel was voor mij meer dan genoeg.Op de eerste dag was ik al snel uitgekeken. Zwarte zandstrand.. de kleur komt niet overeenmet echt zwart. Strand ligt vol bootjes/aangelegd op het zand voornamelijk, niet schoon, maar het zwembad is prima vermaak als je van zwemmen houdt. Ontbijt is prima, keus uit warm en koud. Eens bij het hotel gegeten. Staf hangt in een groepje te hangen en het eten is niet bijzonder. Restaurant Starlight ernaast is prima en van een Nederlandse eigenaar dus als je zin hebt in een frikandel en/of een bitterbal. Leef je uit. Omgeving hotel is mooi. Centrum is ver lopen, zeker 20 minuten. Kamer is simpel met tv, gratis 2 flesjes water een kleine badkamer met douche naast het toilet waarbij je de douchekop maar los moet maken en in een hoek moet staat te douchen zodat niet alles zeiknat wordt. Geen wifi op de kamer. Duur voor wat je krijgt.

Alleenreizend

• 7D26-02-2013

Prima hotel, omgeving wat minder interessant

het hotel heeft een klein landgoedje met daarop verspreid wat huisjes / appartementjes. De kamers zijn netjes en schoon. Wel vreemd dat we de kamerdeur op slot moesten doen met een hangslot. Op het terrein is een mooi zwembad met poolbar te vinden. Aan het einde van het terrein kom je op het strand uit. Mooi uitzicht, maar vies strand en water. het ontbijt was prima verzorgd. De ene dag een buffet en de andere dag a la carte. In de omgeving is niet veel te doen. We zijn er twee nachten geweest en dat was lang genoeg.

• 10scheepers23-11-2012

zo weer heen

Hotel Aneka Lovina is een prachtig hotel. gelegen in een schiterende tuin aan zee. De kamers zijn groot en keurig.Hebben een balkon of terras. Het hotel heeft een groot zwembad, dat uitkijkt op zee, met prima ligstoelen en handdoeken service. Het lava strand wordt helaas niet zo goed schoon gehouden in de zee drijft veel rommel,jammer! Er zijn leuke warungs in de buurt waar je prima kunt eten.

• 8Ilona08-10-2012

Prima hotel voor aantal dagen

Leuk hotel. Nadat wij Ubud hadden bezocht kwamen wij na een lange dag vol excursies aan dit hotel. Even gegeten bij de buren op het strand (starlight) want verder was er niks zo snel in de buurt. Volgende ochtend om 6 uur mee met de dolfijnentocht. Wij vonden het echt tegenvallen. Met ongeveer 60 bootjes zit je op het water, en zodra er 1 vin te zien is, gaan al die bootjes erachteraan. Erg commercieel dus. Verder de hele dag bij zwembad gelegen om uit te rusten, Zwembad was prima. Strand kan je niet liggen, en je kan niet in de zee zwemmen. Strand en water erg vies bij de kust. Ontbijt was prima in het hotel, niet heel veel keus, maar voldoende. Wij zaten hier gelukkig 1 dag, was prima maar we hoefden ook niet langer te blijven.

• 10janneke196022-08-2012

terug komer, grandioos

Accomodatie schoon netjes in mooi aangelegen tuin prive zitje personeel super vriendlijk en behulpzaam de kwaliteit is perfect restaurant leuk in balineesestyl goed eten en

• 7zibeck09-07-2012

Beetje gedateerd.

Aneka hotel heb ik ervaren als een beetje gedateerd. We hebben direct een opwaardering gevraagd omdat de standaard kamers geen muskietennet hebben. De bungalows dus wel en een mooi bamboe bed. Eten in het hotel hebben we niet gedaan, we hebben een warung in Lovina gezocht waar we lekker gegeten hebben. 's ochtends vroeg eruit voor de dolfijnentocht, een aanrader. Boek wel buiten het hotel, dat scheelt enorm.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen