Hotel Aneka Lovina

We hebben een aantal aanbieders voor Aneka Lovina voor je op een rij gezet:

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 6Amanda12-04-2013

3 nachten was meer dan zat

3 nachten in dit hotel was voor mij meer dan genoeg.Op de eerste dag was ik al snel uitgekeken. Zwarte zandstrand.. de kleur komt niet overeenmet echt zwart. Strand ligt vol bootjes/aangelegd op het zand voornamelijk, niet schoon, maar het zwembad is prima vermaak als je van zwemmen houdt. Ontbijt is prima, keus uit warm en koud. Eens bij het hotel gegeten. Staf hangt in een groepje te hangen en het eten is niet bijzonder. Restaurant Starlight ernaast is prima en van een Nederlandse eigenaar dus als je zin hebt in een frikandel en/of een bitterbal. Leef je uit. Omgeving hotel is mooi. Centrum is ver lopen, zeker 20 minuten. Kamer is simpel met tv, gratis 2 flesjes water een kleine badkamer met douche naast het toilet waarbij je de douchekop maar los moet maken en in een hoek moet staat te douchen zodat niet alles zeiknat wordt. Geen wifi op de kamer. Duur voor wat je krijgt.

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Aneka Lovina voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen