Hotel Aneka Lovina

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 8Moni29-10-2013

Prima stek voor een kort verblijf

Eenvoudig hotel met prima service. Ligging aan het strand is ideaal voor de dolfijn-excursies waar de meeste mensen Lovina voor bezoeken.

Personeel is erg behulpzaam, maar niet uit zichzelf. Het eten was prima, maar het buffet werd snel koud. Aangegeven dat de schalen misschien beter afgedekt werden. Direct aktie hierop. Bij avondeten een "Balinees optreden" van een drietal dat leuk danste en daarna tenenkrommend fonetisch Frans en Engels ging zingen. Leuk geprobeerd, maar werd vervelend toen we niet verder konden eten.

Kamers prima. Eenvoudig. Waterkoker koffie/thee kopjes en glazen aanwezig.

• 7K * B15-11-2007

Erg luxe complex. Wij verbleven in een prima bungalow. Zat echter wel een wespennest bij de deur... Eten was prima, wel ongelofelijk veel vliegen in het 'open' restaurant. Dolfijnen spotten was super! Goedkoop en een enorme belevenis. Mensen zijn erg vriendelijk, heel anders dan in Kuta. Ligging is minder, buiten het resort weinig te doen.

Tip voor strandliefhebbers: weet dat dze accommodatie aan lavastrand ligt en dat er geen ligbedden op het strand te verkrijgen zijn. Wij waren hier gelukkig van op de hoogte, enkele andere bezoekers helaas niet.

Towelservice: prima! Spa: duur!

• 3Charlotte28-07-2007

Wij zijn hier in juli 2007 vier nachten geweest en vonden het hotel de slechtste van alle hotels tijdens onze rondreis Java-Bali. Het ontbijt was zeer matig (oud brood en weinig keuze). De kamer en badkamer waren niet schoon. Bovendien hadden wij bedwants in ons bed. Helaas duurde het even voordat wij dit beseften. Heel erg vies. De manager leek niet onder de indruk.

• 9Saskia08-06-2007

Gelegen in het noorden van Bali. 's morgens rond 05.30 uur kun je met een boot mee om dolfijnen te spotten. Mooi aangelegde tuin en leuk zwembad met ligbedjes. Het strand is zwart/grijs maar wel gewoon zand. Erg apart. Op het strand lopen vervelende mensen om spullen te verkopen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Voor het eerst geen beest gezien in de kamer! Leuk hotel om in een rondreis te doen.

• 10Kristien Stragier17-08-2006

Ons gezin verbleef 5 dagen in Aneka, en dit hotel is ons super meegevallen ! Wat een mooie nette tuin vol bloemen, gezellige ligging, leuke bungalows, proper en aangenaam zwembad, vriendelijke personeel. Voor de prijs moet je dit niet laten liggen. Je kunt er prima excursies maken, zowel in het binnenland als op zee met een plaatselijk vissersbootje. Bij de buren (naar rechts als je op het strand komt) is er een prima restaurant OP het strand, wel wat duur in vergelijking met de resto's in Kalibukbuk. Een aanrader ! Ik zou er zo terug naartoe gaan !

• 8c.van de Wiel01-02-2006

Volgens onze reisgids was dit een 2.5 sterren hotel, dus de verrassing was erg groot, wat een heerlijke plek, met ruime gezellige kamers en een prachtige tuin de 6 voor de service is omdat wij erg lang op ons eten hebben moeten wachten.

• 10harry14-11-2005

in 2003 hebben we een week doorgebracht in dit fraaie appartementencomplex, waar de service voorop staat. Het was na de bomaanslag en tijdens de Sars erg rustig, maar de bediening en ook de maaltijden waren erg goed. Ook de ligging ten aanzien van excursies zijn goed, zwemmen alleen in het zwembad. Volgende maal komen zeker terug. De prijsverhouding was erg goed,vanmwege de aanslag en sars waren er geen toeristen verder vandaar extra goede bediening en prijsverhouding was aangepast. Voor het maken van een videoreportage en vakantie is het een hgoed uitganmgpunt

• 8K.R.Janse06-11-2005

Aug 2005, Niet echt een luxe complex maar zeer zeker de moeite waard. Prijs kwaliteit is goed te noemen. Ik raad je aan een bungalow te boeken deze zijn beter dan de kamers. Ik ben er drie dagen geweest en heb het er goed naar mijn zin gehad. Ga niet voor het strand naar Lovina !

• 7A. Nijssen15-10-2005

Enigszins verouderd bungalowpark met donkere, eenvoudige huisjes gelegen in prachtige tuin. Vooral de douche is erg simpel. Mooi zwembad aan-toen wij er waren- vervuild strand. Regel een vissersbootje voor het spotten van dolfijnen, kost de helft van wat het hotel berekent, maar mag je zeker niet missen.

• 8Agnes Bax05-08-2005

In februari hebben we een rondreis op Bali gemaakt. We hebben 1 nachtje in het Aneka Hotel geslapen. Gastvrije mensen en een goede sfeer. Een langgerekt complex. Er knus geheel om te zien. Veel bloemen en een mooie tuin. Heerlijk zwembad. De kamers zijn goed onderhouden. Het doet een beetje aan als een huisje. Wel vind ik de kamer erg gehorig. De douche is heerlijk!! Aneka Hotel is een goede plaats om te overnachten. Erg leuk. Lieve mensen. Ik zou er zelf zo weer voor kiezen. Groetjes van Agnes. Voor meer info kijk op: http://www.agnesbax.com

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen