Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 10Spkk20-05-2014

paradijsje

ongelofelijke mooie locatie, jammer dat we hier maar 1 nacht verblijven met de groep. schoon, in eigen huisjes, buiten en binnen douche. vertrek met de bootjes dolfijnen spotten, je bent niet alleen op het water. daarna lunch en weer vertrek

• 9cvandeliefvoort01-10-2013

Geweldig hotel!

Een geweldig hotel! Een mooi ruim opgezette hotel met mooie hotels en bungalowskamers. De bungalowkamers zijn wel wat groter en ruimer dan de hotelkamers, maar over beide zijn geen negatieve punten te vinden. Dichtbij het strand ligt het zwembad met zwembad bad. Handdoekenservice is aanwezig. Leuk om in de ochtend dolfijnen te spotten wel zeer toeristisch. Het ontbijt in het restaurant is gewoon goed. Veel keuze.

• 7D26-02-2013

Prima hotel, omgeving wat minder interessant

het hotel heeft een klein landgoedje met daarop verspreid wat huisjes / appartementjes. De kamers zijn netjes en schoon. Wel vreemd dat we de kamerdeur op slot moesten doen met een hangslot. Op het terrein is een mooi zwembad met poolbar te vinden. Aan het einde van het terrein kom je op het strand uit. Mooi uitzicht, maar vies strand en water. het ontbijt was prima verzorgd. De ene dag een buffet en de andere dag a la carte. In de omgeving is niet veel te doen. We zijn er twee nachten geweest en dat was lang genoeg.

• 8Ilona08-10-2012

Prima hotel voor aantal dagen

Leuk hotel. Nadat wij Ubud hadden bezocht kwamen wij na een lange dag vol excursies aan dit hotel. Even gegeten bij de buren op het strand (starlight) want verder was er niks zo snel in de buurt. Volgende ochtend om 6 uur mee met de dolfijnentocht. Wij vonden het echt tegenvallen. Met ongeveer 60 bootjes zit je op het water, en zodra er 1 vin te zien is, gaan al die bootjes erachteraan. Erg commercieel dus. Verder de hele dag bij zwembad gelegen om uit te rusten, Zwembad was prima. Strand kan je niet liggen, en je kan niet in de zee zwemmen. Strand en water erg vies bij de kust. Ontbijt was prima in het hotel, niet heel veel keus, maar voldoende. Wij zaten hier gelukkig 1 dag, was prima maar we hoefden ook niet langer te blijven.

• 10janneke196022-08-2012

terug komer, grandioos

Accomodatie schoon netjes in mooi aangelegen tuin prive zitje personeel super vriendlijk en behulpzaam de kwaliteit is perfect restaurant leuk in balineesestyl goed eten en

• 9Dick Gerressen10-11-2011

mooie plek

zeer goed onderhouden hotel,zeer mooie tuin,wij zaten in een bungalow en die was zeer mooi en schoon ook de badkamer,het eten was uitstekend,mooi zwembad met handoeken service

• 9Hink25-01-2011

Sfeervol Resort.

Leuke frisse huisjes in een mooi park. Vriendelijk personeel.Lekker zwembad. Onbijt was goed verzorgd. In de regio kun je goedkoop en uitstekend eten (6 pers.uitgebreid diner € 40,=). Het strandje ligt vol met bootjes. Het spotten van dolfijnen is leuk maar je moet wel geluk hebben. Wij hebben er voldoende gezien. Foto's en Video's spreken voor zich. We hadden hier wel wat langer willen blijven.

• 8Marilou11-12-2010

Rustgevend en fijne omgeving

Het hotel is goed verzorgd, het eten niet perfect maar wel lekker. De mensen zijn vriendelijk. Het strantje wordt niet intensief gebruikt, wel door de plaatstelijke bevolking. Wandeling mogelijk langs het strand naar het kleine plaatsje, Lovina. Lekkere restaurants, leuke winkeltjes,... Ideale plek om tot rust te komen!

• 7piet19-09-2010

leuk net hotel

we waren hier in juli 2010 veel dolfijnen gespot goed eten en een goede service bar bleef s'nachts open voor het voetbal.

• 7Corine04-04-2010

niet voor herhaling vatbaar

We hebben hier 1 nacht gezeten. Dit omdat we de dolfijnen wilden spotten. Aangezien je daarvoor om 6 uur in een bootje moet zitten is het wel handig als je een hotel aan het strand hebt. We hadden een gratis upgrade van een gewone kamer naar een villa omdat alle gewone kamers waren volgeboekt door een groep. Het hotel ligt aardig aan het strand. De villa is mooi ingericht. Binnen en buiten is een douche. Helaas is de douche buiten alleen voorzien van koud water en dat was niet warmer dan 15 graden. Voor daar heel koud. In de kamer stond een hemelbed dat er leuk uitzag. Je had veel last van muggen. Voorzorgsmaatregelen kon je niet treffen behalve de gordijnen van het hemelbed sluiten. De matras was snoeihard, heb er niet best op gelegen. Na het dolfijnenspotten wilden wij ontbijten. Ondanks dat dat nog een half uur moest kunnen was alles op of uitgedroogd. Erg jammer. Weet niet of wij een slechte dag hadden door de grote groep die er was of dat dit normaal is. Wij waren niet tevreden.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen