Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Aneka Lovina voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
NRV Holiday
NRV Holiday

2 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

Prima hotel.

Daniel
6-1-2015

Tijdens onze rondreis hier ook 2 nachten verbleven. Prima schone kamer, met dito badkamer. Ook hier was er een 3e bed voor onze zoon verzorgd. Ontbijt was prima verzorgd, niet super uitgebreid, maar zeker voldoende voor een 3 sterren hotel. Een niet al te groot zwembad, met swimup bar, met rondom bedden, incl. handdoekenservice. Het personeel is ook hier vriendelijk en behulpzaam. Aan de doorgaande weg vind je voldoende restaurantjes en warungs, waar je voor niet al te veel geld prima kunt eten. Aanrader is Warung Kunyit, vanuit het hotel rechtsaf slaan, na zo'n 400 a 500 meter aan de rechtkant.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Prima hotel

Es
6-1-2011

Hotel aneka in lovina is een uitstekend hotel. Wij zaten in huisje 304, erg knus. Badkamer zag er goed uit, net gerenoveerd. Zwembad met kinderbadje was ideaal, zoontje heeft zich prima vermaakt. Heerlijke ligstoelen bij het zwembad. Eten was goed. Tip bij spunky's bar rechts van hotel aneka kan je lekker en goedkoop eten. Bij starlight naast aneka was het eten erg slecht en duur.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.