Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Aneka Lovina voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
NRV Holiday
NRV Holiday

2 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

Prima maar volgende keer ander hotel

Sandra van de Waal
18-9-2016

Het was prima maar de bedden waren vreselijk. 3 dagen rugpijn gehad. Zwembad zeezicht, heel mooi maar ze roepen steeds vanuit t strand of je bootje wil huren. Ik vind dat afstotend. Zwembad is mooi maar personeel vind ik traag. Wel vriendelijk. Ontbijt vond ik niet veel soeps. Diner vind ik wel goed. Huisjes zijn mooi en balinees en de tuin is echt prachtig. Dolfijnen spotten is erg toeristisch.

Alleen voor kort verblijf

Astrid Assink
13-8-2010

Wij zaten in een "bungalow" met een zeer verouderde badkamer. Er was een heel klein stukje waar je kon zitten maar daar was geen zonwering. Ontbijt zeer matig, veel vliegen. Klein zwembad. Ga een dag op bad met auto en chauffeur/gids, dan krijg je een goed beeld van de mooie omgeving!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.