Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 7Gerard28-08-2008

Aardig hotel

wij zijn hier 9 dagen geweest, het hotel ziet er mooi uit van buiten, zeer mooie tuin en zwembad, maar de kamers zijn wat minder. Badkamer is aan vervanging toe, bedden zijn niet zo goed. Ontbijt is redelijk, restaurant voor diner is zeker niet slecht. Dolfijnen kijken geregeld via strand, Aanraders in de omgeving zijn: zwemmen met dolfijnen in nabij gelegen hotel Melka. Snorkelen bij eiland Menjangang( via padi in centrum lovina geregeld ) Centrum ligt op 1 km, maar is goed te lopen. Verkopers op het strand laten je al gauw met rust als duidelijk wordt dat je toch niets koopt.

• 7Fam. Vredenbregt18-08-2008

Rustig, mooie tuin, direct aan zee

Spa is duur. Beter een massage regelen bij een van de dames op het strand. Vrijwel geen muggen (in tegenstelling tot de andere kant van Lovina, waar meer sawa's zijn). Dolfijnen spotten en snorkelen via het strand regelen, niet via hotel. Mooi Balinees restaurant in de open lucht. Als uitvalsbasis om Bali te bezichtigen te ver bij alles vandaan.

• 8Fam. van Rens10-08-2008

rustig fijn hotel

Zwembad een beetje klein,maar de tuinen met bloeiende planten prachtig verzorgd.We hebben genoten van het bijzonder goedkope restaurant in het centrum van het nog niet zo toeristische Lovina

• 7herman jansz03-09-2007

Leuke schone bungalows gelegen aan fraai tuinpad. Ontbijt goed. Klein zwembad.Richting centrum Lovina (bij Wartel) zijstraatje rechts een goede en goedkope warung waar geen tax wordt berekend. (gegeten voor 87000 rupiah met z'n 4-en!) Dolfijnen gewatched voor 150.000 ir (4 personen) na gebruikelijke prijsonderhandeling. Mooie snorkellocatie! Aardig hotel voor rondreis Bali. Veel strand verkopers net erg zielige verhalen. Er rijden geen/nauwelijks taxi's; ritje naar Singaraja dus met lokale bevolking regelen (100.000 ir vv)

• 8vdb02-09-2007

4 nachten verbleven in september 2006. Dit was het goedkoopste hotel waar we verbleven en zeker niet het slechtste. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Mooie aangelegde tuin en kamers in aparte bungalows. Kamers zijn basic maar schoon. Met internetboeking-promotie dolfijnen gaan spotten om 6u 's ochtends, maar was zeker de moeite waard. Ook snorkelen is subliem, prachtige vissen! Eten is niet bijzonder maar wel ok.

• 1Johan 18-08-2007

Een beestenboel : letterlijk : rat, muis en kakkerlakken op de kamer !!! Wij delen volledig de mening van Marcella en Charlotte hieronder, en we waren er in dezelfde periode ! Management is een lachertje.... zijn uitgecheckt voor we goed en wel ingecheckt waren : dan naar hotel Chones getrokken waar het wel goed was !! Héél goed trouwens, en in sympathieke hollandse handen !

• 9fam. Koenders09-08-2007

Hotel ligt in een goed onderhouden tuin. Wij hadden twee ruime vrijstaande villa's, met goed verzorgde kamers, hemelbedden met verse bloemetjes, heel romantisch. Het avondbuffet vonden we wat minder, maar je kan er wel goed a la carte eten. Het ontbijtbuffet is wel goed. Het leven op het strand, buiten de poort, was geweldig. Door de vele verkopers krijg je makkelijk je souveniers bij elkaar. Soms zijn de verkopers opdringerig, maar ze zijn ook gezellig. Het hotel heeft een hele mooie massageruimte, wel vrij duur. Op het strand kan je goede massages krijgen bij Tiny en Julie. Tom en Jerry laten je met hun bootjes dolfijnen zien en brengen je naar het koraalrif om te snorkelen. 's Avonds spelen ze soms gitaar op het strand.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen