Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 2018
    10COLLIN DA COSTA02-12-2018

Geweldig. Om elk jaar naar toe te gaan.

Een waar paradijs ! Prachtige natuur, veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Vriendelijke mensen ,schoon en heerlijk eten. Kosten voor levens onderhoud extreem laag. Scooter huren om de omgeving te bekijken ongeveer 3 euro per dag.

• 9Claudia17-11-2018

Om nooit te vergeten

Een mooi verblijf. Rust op het park. Iedereen heeft een eigen huisje. Een zwembad met poolbar en uitzicht op het zwarte strand en de blauwe zee. Een super plek om even bij te komen tijdens een reis over Bali waar zoveel te zien is!

• 8ger26-10-2018

Goed hotel voor een paar nachten.

Aneka in Lovina is een mooi hotel om te verblijven. Goede, vaak vrij gelegen, kamers die goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel.Hele mooie kleurrijke tuin. Een bloemenoase. Goed restaurant in echte Bali-sfeer. Er zijn in de directe omgeving ook nog goede restaurants gelegen. Lovina stelt als plaats niet zo veel voor. Als u perse de dolfijnen wil zien is dit uw kans. Voor duiksport minder in vergelijking met Permuteran. Een paar mooie tempels in de buurt die het bezoeken waard zijn. Vooral de Boeddhistische tempel in Banjar is zeer de moeite waard. Singaraja wat ons betreft links laten liggen. Vies en heeft niets te bieden.

• Oude reviews

8Cora van der lee01-05-2016

accommodaties liggen verspreid in prachtige tuin

Mooie vrijstaande huisjes en appartementen. Zwembad met zeezicht,handdoeken service. Vanaf het strand direct achter het hotel varen s'morgens bootjes naar de dolfijnen,wij hebben het geluk gehad dat een visser ons s'middags riep dat hij dolfijnen zag en ons meenam ,het was prachtig. Wandelen langs de kust is aan te bevelen. Goed verzorgd en prima ontbijt.

• 8DF14-09-2014

Leuk hotel voor een paar dagen

WIj verbleven hier 2 nachten. Leuk opgezet complex. Wij werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Leuk zwembad met ligbedjes en een zwembadbar. Direct aan het strand maar strand is niet de moeite waard. Leuke uitvalbasis om dolfijnen te spotten (we hebben er ook tientallen gezien, vanuit een bootje s'morgens vroeg de zee op). Snorkelen ook leuk en de moeite waard. In de verdere omgeving niet super veel te doen. Aardig is om een scooter te huren. Vanuit daar zijn we naar de Banjar hotsprings geweest en een tempeltje bezocht. S avonds in het hotel gegeten prima ook ontbijt goed. Hotelkamer met airco en leuke toegangsdeur (balinese stijl) echter kon niet goed sluiten (met hangslot).

• 8mauricethijssen922-06-2014

Prima hotel

2 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Mooie accommodatie, netjes onderhouden. Hetzelfde geldt voor de kamers, netjes en worden dagelijks gepoetst. Personeel is zoals overal eigenlijk erg vriendelijk. In het restaurant kun je a la carte eten en het ontbijt is in buffetvorm, ook allemaal goed verzorgd. De omgeving het hotel hebben wij niet zo verkend, dus of er in de buurt veel te doen is weten niet. Het hotel op zichzelf is perfect om een aantal dagen in te verblijven.

• 8Jorieke15-02-2014

Prima hotel, goede uitval basis voor noord Bali

Dit hotel heeft een prima restaurant, je kunt hier goed eten zonder ziek te worden. Het ontbijt is ook goed geregeld, ruime keuze en vriendelijk personeel.

Hotelkamers zijn erg netjes, schoon en ruim. Het lijken wel een soort bungalows. In de directe omgeving van het hotel is weinig te doen, maar je vind zo een taxi welke je naar mooie plekjes kan brengen. Vanuit het hotel kun je een dolfijnen tocht bij zonsopkomst boeken, let wel je betaald flink. Ga gewoon naar het strand, hier kun je dezelfde tocht is hier 4x goedkoper. Verder zijn we vannuit hier naar de banjar hotsprings geweest en hebben we de waterval van munduk bezocht. Beide zijn te combineren in 1 dag en zeker de moeite waard. Ook de tocht er naar toe, langs rijstvelden en door de bergen is erg mooi.

• 7bewiklma13-02-2014

Twee dagen ,meer dan genoeg!!!

Lange laan met aan weerszijden huisjes. Aan het eind van de weg is het restaurant en het zwembad. Als je de pech hebt aan het begin te zitten moet je een eind lopen om bij het zwembad of restaurant te komen.De kamers zijn gedateerd,maar wel schoon.Hangslot op de deuren. Het ontbijt is sober en vers brood was er niet. Wel vooraf geroosterd brood dat taai is als het een tijdje ligt. Het strand is vies en de riolering van de huisjes komt er op uit. Bij het hotel waren de rioolbuizen stuk.De zee nodigt niet uit om er in te gaan zwemmen. Loopt steil af.

• 8Moni29-10-2013

Prima stek voor een kort verblijf

Eenvoudig hotel met prima service. Ligging aan het strand is ideaal voor de dolfijn-excursies waar de meeste mensen Lovina voor bezoeken.

Personeel is erg behulpzaam, maar niet uit zichzelf. Het eten was prima, maar het buffet werd snel koud. Aangegeven dat de schalen misschien beter afgedekt werden. Direct aktie hierop. Bij avondeten een "Balinees optreden" van een drietal dat leuk danste en daarna tenenkrommend fonetisch Frans en Engels ging zingen. Leuk geprobeerd, maar werd vervelend toen we niet verder konden eten.

Kamers prima. Eenvoudig. Waterkoker koffie/thee kopjes en glazen aanwezig.

Anders

• 7marieke06-10-2013

kan beter

Redelijk hotel. De hotelkamers zijn goed, maar er is wat achterstallig onderhoud. Het is eigenlijk allemaal net niet, lampenkamp was bijvoorbeeld gescheurd. De kamers worden wel goed schoongemaakt. Het restaurant is goed, maar erg duur in verhouding met de restaurants in het dorp of met andere restaurant van hotels waar wij geweest zijn. Het eten smaakt goed en ook het ontbijt is uitgebreid. De ligging is op ongeveer 1,5 km van het centrum. Dit is goed te belopen. Er is een winkeltje recht tegen over het hotel voor water en chips. Supermarktje is halverwege dorp. Wij vonden het personeel wat ongeinteresseerd.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen