Hotel aan zeeWeer vandaag29°22°
8,8

42 reviews over Hotel Aneka Lovina in het Nederlands

Geweldig. Om elk jaar naar toe te gaan.

COLLIN DA COSTA
2-12-2018

Een waar paradijs ! Prachtige natuur, veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Vriendelijke mensen ,schoon en heerlijk eten. Kosten voor levens onderhoud extreem laag. Scooter huren om de omgeving te bekijken ongeveer 3 euro per dag.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Om nooit te vergeten

Claudia
17-11-2018

Een mooi verblijf. Rust op het park. Iedereen heeft een eigen huisje. Een zwembad met poolbar en uitzicht op het zwarte strand en de blauwe zee. Een super plek om even bij te komen tijdens een reis over Bali waar zoveel te zien is!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Goed hotel voor een paar nachten.

ger
26-10-2018

Aneka in Lovina is een mooi hotel om te verblijven. Goede, vaak vrij gelegen, kamers die goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel.Hele mooie kleurrijke tuin. Een bloemenoase. Goed restaurant in echte Bali-sfeer. Er zijn in de directe omgeving ook nog goede restaurants gelegen. Lovina stelt als plaats niet zo veel voor. Als u perse de dolfijnen wil zien is dit uw kans. Voor duiksport minder in vergelijking met Permuteran. Een paar mooie tempels in de buurt die het bezoeken waard zijn. Vooral de Boeddhistische tempel in Banjar is zeer de moeite waard. Singaraja wat ons betreft links laten liggen. Vies en heeft niets te bieden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NRV Holiday

accommodaties liggen verspreid in prachtige tuin

Cora van der lee
1-5-2016

Mooie vrijstaande huisjes en appartementen. Zwembad met zeezicht,handdoeken service. Vanaf het strand direct achter het hotel varen s'morgens bootjes naar de dolfijnen,wij hebben het geluk gehad dat een visser ons s'middags riep dat hij dolfijnen zag en ons meenam ,het was prachtig. Wandelen langs de kust is aan te bevelen. Goed verzorgd en prima ontbijt.

Gereisd Met partner in december 2014

Prima hotel.

Daniel
6-1-2015

Tijdens onze rondreis hier ook 2 nachten verbleven. Prima schone kamer, met dito badkamer. Ook hier was er een 3e bed voor onze zoon verzorgd. Ontbijt was prima verzorgd, niet super uitgebreid, maar zeker voldoende voor een 3 sterren hotel. Een niet al te groot zwembad, met swimup bar, met rondom bedden, incl. handdoekenservice. Het personeel is ook hier vriendelijk en behulpzaam. Aan de doorgaande weg vind je voldoende restaurantjes en warungs, waar je voor niet al te veel geld prima kunt eten. Aanrader is Warung Kunyit, vanuit het hotel rechtsaf slaan, na zo'n 400 a 500 meter aan de rechtkant.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Leuk hotel voor een paar dagen

DF
14-9-2014

WIj verbleven hier 2 nachten. Leuk opgezet complex. Wij werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Leuk zwembad met ligbedjes en een zwembadbar. Direct aan het strand maar strand is niet de moeite waard. Leuke uitvalbasis om dolfijnen te spotten (we hebben er ook tientallen gezien, vanuit een bootje s'morgens vroeg de zee op). Snorkelen ook leuk en de moeite waard. In de verdere omgeving niet super veel te doen. Aardig is om een scooter te huren. Vanuit daar zijn we naar de Banjar hotsprings geweest en een tempeltje bezocht. S avonds in het hotel gegeten prima ook ontbijt goed. Hotelkamer met airco en leuke toegangsdeur (balinese stijl) echter kon niet goed sluiten (met hangslot).

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prima hotel

mauricethijssen9
22-6-2014

2 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Mooie accommodatie, netjes onderhouden. Hetzelfde geldt voor de kamers, netjes en worden dagelijks gepoetst. Personeel is zoals overal eigenlijk erg vriendelijk. In het restaurant kun je a la carte eten en het ontbijt is in buffetvorm, ook allemaal goed verzorgd. De omgeving het hotel hebben wij niet zo verkend, dus of er in de buurt veel te doen is weten niet. Het hotel op zichzelf is perfect om een aantal dagen in te verblijven.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, goede uitval basis voor noord Bali

Jorieke
15-2-2014

Dit hotel heeft een prima restaurant, je kunt hier goed eten zonder ziek te worden. Het ontbijt is ook goed geregeld, ruime keuze en vriendelijk personeel.

Hotelkamers zijn erg netjes, schoon en ruim. Het lijken wel een soort bungalows. In de directe omgeving van het hotel is weinig te doen, maar je vind zo een taxi welke je naar mooie plekjes kan brengen. Vanuit het hotel kun je een dolfijnen tocht bij zonsopkomst boeken, let wel je betaald flink. Ga gewoon naar het strand, hier kun je dezelfde tocht is hier 4x goedkoper. Verder zijn we vannuit hier naar de banjar hotsprings geweest en hebben we de waterval van munduk bezocht. Beide zijn te combineren in 1 dag en zeker de moeite waard. Ook de tocht er naar toe, langs rijstvelden en door de bergen is erg mooi.

Gereisd Met partner in september 2013

Twee dagen ,meer dan genoeg!!!

bewiklma
13-2-2014

Lange laan met aan weerszijden huisjes. Aan het eind van de weg is het restaurant en het zwembad. Als je de pech hebt aan het begin te zitten moet je een eind lopen om bij het zwembad of restaurant te komen.De kamers zijn gedateerd,maar wel schoon.Hangslot op de deuren. Het ontbijt is sober en vers brood was er niet. Wel vooraf geroosterd brood dat taai is als het een tijdje ligt. Het strand is vies en de riolering van de huisjes komt er op uit. Bij het hotel waren de rioolbuizen stuk.De zee nodigt niet uit om er in te gaan zwemmen. Loopt steil af.

Gereisd Met partner in Tue Jan 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kan beter

marieke
6-10-2013

Redelijk hotel. De hotelkamers zijn goed, maar er is wat achterstallig onderhoud. Het is eigenlijk allemaal net niet, lampenkamp was bijvoorbeeld gescheurd. De kamers worden wel goed schoongemaakt. Het restaurant is goed, maar erg duur in verhouding met de restaurants in het dorp of met andere restaurant van hotels waar wij geweest zijn. Het eten smaakt goed en ook het ontbijt is uitgebreid. De ligging is op ongeveer 1,5 km van het centrum. Dit is goed te belopen. Er is een winkeltje recht tegen over het hotel voor water en chips. Supermarktje is halverwege dorp. Wij vonden het personeel wat ongeinteresseerd.

Gereisd Met partner in Thu Sep 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.