8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

• Moni, 29-10-2013

De typisch Balinese bootjes liggen op het strand al klaar voor de excursie vroeg in de ochtend: op zoek naar dolfijnen.

Erg leuk om de dolfijnen naast de boot te zien. Minpuntje: er varen nog 30 bootjes. Zodra er ergens dolfijnen gespot worden, gaat de motor bij alle andere bootjes vol open en jagen al die bootjes de arme dolfijnen weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Aneka Lovina voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
    De Jong Intra
    NRV Holiday
    NRV Holiday

• Amanda, 12-04-2013

Boek geen dolfijntour in t hotel dat kost je zo'n €20,- op t strand kan je het regelen voor nog geen €5,-.

• marieke, 06-10-2013

de dolfijnentour bij het hotel kost 150.000 roepia per persoon. Wij hebben het bij een mannetje op het strand voor het hotel geboekt voor 150.000 roepia voor 2 personen. Wij zijn ruim een half uur langer op zee gebleven dan de boten van het hotel.

• Marinde, 23-06-2012

dolfijnentocht om 6.00uur in de morgen.

• Marinde, 23-06-2012

dolfijnentocht in de vroege ochtend bij zonsopkomst. erg leuk!!