Hotel Aneka Lovina

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Aneka Lovina

• 2018
    10COLLIN DA COSTA02-12-2018

Geweldig. Om elk jaar naar toe te gaan.

Een waar paradijs ! Prachtige natuur, veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Vriendelijke mensen ,schoon en heerlijk eten. Kosten voor levens onderhoud extreem laag. Scooter huren om de omgeving te bekijken ongeveer 3 euro per dag.

• 9Claudia17-11-2018

Om nooit te vergeten

Een mooi verblijf. Rust op het park. Iedereen heeft een eigen huisje. Een zwembad met poolbar en uitzicht op het zwarte strand en de blauwe zee. Een super plek om even bij te komen tijdens een reis over Bali waar zoveel te zien is!

• 8ger26-10-2018

Goed hotel voor een paar nachten.

Aneka in Lovina is een mooi hotel om te verblijven. Goede, vaak vrij gelegen, kamers die goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel.Hele mooie kleurrijke tuin. Een bloemenoase. Goed restaurant in echte Bali-sfeer. Er zijn in de directe omgeving ook nog goede restaurants gelegen. Lovina stelt als plaats niet zo veel voor. Als u perse de dolfijnen wil zien is dit uw kans. Voor duiksport minder in vergelijking met Permuteran. Een paar mooie tempels in de buurt die het bezoeken waard zijn. Vooral de Boeddhistische tempel in Banjar is zeer de moeite waard. Singaraja wat ons betreft links laten liggen. Vies en heeft niets te bieden.

• Oude reviews

7Sandra van de Waal18-09-2016

Prima maar volgende keer ander hotel

Het was prima maar de bedden waren vreselijk. 3 dagen rugpijn gehad. Zwembad zeezicht, heel mooi maar ze roepen steeds vanuit t strand of je bootje wil huren. Ik vind dat afstotend. Zwembad is mooi maar personeel vind ik traag. Wel vriendelijk. Ontbijt vond ik niet veel soeps. Diner vind ik wel goed. Huisjes zijn mooi en balinees en de tuin is echt prachtig. Dolfijnen spotten is erg toeristisch.

Met oudere kinderen

• 8Cora van der lee01-05-2016

accommodaties liggen verspreid in prachtige tuin

Mooie vrijstaande huisjes en appartementen. Zwembad met zeezicht,handdoeken service. Vanaf het strand direct achter het hotel varen s'morgens bootjes naar de dolfijnen,wij hebben het geluk gehad dat een visser ons s'middags riep dat hij dolfijnen zag en ons meenam ,het was prachtig. Wandelen langs de kust is aan te bevelen. Goed verzorgd en prima ontbijt.

• 8Daniel06-01-2015

Prima hotel.

Tijdens onze rondreis hier ook 2 nachten verbleven. Prima schone kamer, met dito badkamer. Ook hier was er een 3e bed voor onze zoon verzorgd. Ontbijt was prima verzorgd, niet super uitgebreid, maar zeker voldoende voor een 3 sterren hotel. Een niet al te groot zwembad, met swimup bar, met rondom bedden, incl. handdoekenservice. Het personeel is ook hier vriendelijk en behulpzaam. Aan de doorgaande weg vind je voldoende restaurantjes en warungs, waar je voor niet al te veel geld prima kunt eten. Aanrader is Warung Kunyit, vanuit het hotel rechtsaf slaan, na zo'n 400 a 500 meter aan de rechtkant.

Met jonge kinderen

• 8DF14-09-2014

Leuk hotel voor een paar dagen

WIj verbleven hier 2 nachten. Leuk opgezet complex. Wij werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Leuk zwembad met ligbedjes en een zwembadbar. Direct aan het strand maar strand is niet de moeite waard. Leuke uitvalbasis om dolfijnen te spotten (we hebben er ook tientallen gezien, vanuit een bootje s'morgens vroeg de zee op). Snorkelen ook leuk en de moeite waard. In de verdere omgeving niet super veel te doen. Aardig is om een scooter te huren. Vanuit daar zijn we naar de Banjar hotsprings geweest en een tempeltje bezocht. S avonds in het hotel gegeten prima ook ontbijt goed. Hotelkamer met airco en leuke toegangsdeur (balinese stijl) echter kon niet goed sluiten (met hangslot).

• 8mauricethijssen922-06-2014

Prima hotel

2 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Mooie accommodatie, netjes onderhouden. Hetzelfde geldt voor de kamers, netjes en worden dagelijks gepoetst. Personeel is zoals overal eigenlijk erg vriendelijk. In het restaurant kun je a la carte eten en het ontbijt is in buffetvorm, ook allemaal goed verzorgd. De omgeving het hotel hebben wij niet zo verkend, dus of er in de buurt veel te doen is weten niet. Het hotel op zichzelf is perfect om een aantal dagen in te verblijven.

• 10Spkk20-05-2014

paradijsje

ongelofelijke mooie locatie, jammer dat we hier maar 1 nacht verblijven met de groep. schoon, in eigen huisjes, buiten en binnen douche. vertrek met de bootjes dolfijnen spotten, je bent niet alleen op het water. daarna lunch en weer vertrek

Met vrienden

• 8Jorieke15-02-2014

Prima hotel, goede uitval basis voor noord Bali

Dit hotel heeft een prima restaurant, je kunt hier goed eten zonder ziek te worden. Het ontbijt is ook goed geregeld, ruime keuze en vriendelijk personeel.

Hotelkamers zijn erg netjes, schoon en ruim. Het lijken wel een soort bungalows. In de directe omgeving van het hotel is weinig te doen, maar je vind zo een taxi welke je naar mooie plekjes kan brengen. Vanuit het hotel kun je een dolfijnen tocht bij zonsopkomst boeken, let wel je betaald flink. Ga gewoon naar het strand, hier kun je dezelfde tocht is hier 4x goedkoper. Verder zijn we vannuit hier naar de banjar hotsprings geweest en hebben we de waterval van munduk bezocht. Beide zijn te combineren in 1 dag en zeker de moeite waard. Ook de tocht er naar toe, langs rijstvelden en door de bergen is erg mooi.

8 tips over Hotel Aneka Lovina

• Spkk, 20-05-2014

let op stukje voor de kust schitterend koraal, met onderwatercamera prachtige fotos van gemaakt.

• marieke, 11-10-2013

boek de dolfijnentocht op het strand. Bij het hotel moesten we 150.000 roepia per persoon betalen. Toen we het strand opliepen werden we aangesproken door een man die ons mee wilde nemen voor 75.000 per persoon. Dit geboekt, gingen tegelijk met de bootjes van het hotel weg, echter toen wij terug kwamen hadden zij het ontbijt al op.

• D, 26-02-2013

We hebben vanuit Lovina een dagtrip gemaakt naar Menjanang Island. Prachtige plek om te snorkelen!

0 vragen over Hotel Aneka Lovina

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen