Hotel Aditya Beach Resort

Indonesië, Bali, Lovina

3.8Onvoldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aditya Beach Resort voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Aditya Beach Resort

• 3Roely15-07-2019

Nooit meer!

Vreselijk verouderd hotel. Overal zijn de muren smerig. Douchekop komt haast geen water uit vanwege de aanslag. Alles is smerig. In de kamers wordt ook gekookt door sommige gasten die hun afval op de hal gooien. Zwembad zit vol alg.

• 2017
    1Mutsaers24-08-2017

Nooit maar dan ook NOOIT meer!

Tijdens onze rondreis op Bali, hadden wij vanuit het reisbureau 2 overnachtingen in het Aditya hotel in Lovina in ons programma. Wij hadden ons al ingelezen en waren ervan op de hoogte dat het hotel gedateerd en aan renovatie toe was. Eenmaal in de kamer aangekomen, verschrokken wij van de staat ervan. Afbladderende muren, schimmel tussen de voegen van de badkamer, de wc die los zit, salamanders en muggen die binnen zitten zonder Klamboe, kapotte tegels waar je zonder slippers je voeten aan open haalt. VRESELIJK!!

Voor het geld dat je voor de kamer betaald, verwachten wij ook geen hoofdprijs maar wel een kamer die schoon en netjes is! En dat was hier zeker niet het geval!

Eenmaal aangekomen bij het zwembad was dit op het eerste ogenblik prima, totdat je erin zit en ziet dat er overal alg zit!

Kortom, wij raden Aditya sterk af! Voor het geld dat je hier per kamer betaald, kan je in een ander hotel beter verblijven. Wij zijn daarom ook eerder vertrokken.

• 4Herman van der Vegte23-02-2017

Nooit en Nooit weer

Zeer onvriendelijk personeel. Ontbijt en lunch buffet onder de vliegen slechte kwaliteit en uitgedroogd . We verbleven in kamer 154, daar was heel veel mis. Echt te veel om op te noemen. Gelukkig maar een nacht

• Oude reviews

5brandes05-07-2014

Nooit meer

Service, zwembad, ligging prima Echter.... Gardenrooms nooit nemen Je hoort elk woord van je buren Douche in bad Bladderende verf Geen ligbedden op het strand, als je strand op gat komt er een zwerm verkopers op je af, Lovina stad stelt niks voor Wellicht alleen hier voor dolfijnen? Je moet dan wel vroeg op, beste tijd op zee = voor ontbijt

• 7Daan09-10-2011

Prima hotel.

Prima hotel om enkele nachten te verblijven. Het hotel staat niet echt in het centrum, het is zo'n 15 minuten lopen, en een zaklamp is dan erg handig, omdat de stoep ongelijk is en lantaarnpalen ontbreken :)

Het ontbijt is best uitgebreid, het zwembad groot en de service daar prima. Genoeg keuze uit verse sapjes.

Vanuit de gazebo's aan de rand van het strand is het super om naar de zonsondergang te kijken. Ja, je wordt af en toe aangesproken door de verkopers, maar dat is vrijwel overal.

De kamer was ruim, de badkamer niet erg modern, maar schoon.

Als je in dit hotel verblijft moet je zeker op een ochtend naar de dolfijnen gaan kijken. We schrokken van het aantal bootjes met daarin toeristen, maar bij het zien van al die dolfijnen vergeet je dat je met zovelen bent.

• 7fam. Apeldoorn25-08-2011

Prachtig aan zee. Hotel niet bijzonder.

Een leuk hotel aan drukke straat, maar met een leuke ligging aan de zee. Personeel is heel vriendelijk (receptie uitgezonderd). Toen wij hier arriveerden met vier personen kregen we een kamer met drie bedden, terwijl we toch duidelijk een kamer voor vier personen hadden geboekt. Blijkt dat de site die hier op zoover is vermeld niet het hotel te zijn, maar een booking agency die zich voordoet als het hotel. Hotel verwijst je dus naar de booking agency bij problemen. Na forse bijbetaling was het weer geregeld. Thuis nog even met booking agency gemaild. Die geven aan dat het goedkoper was om met drie personen in een tweepersoons bed te slapen. Dan hoef je alleen maar ontbijt voor 1 persoon extra te betalen. Rare lui ;-) Dolfijnen kijken is een must. Leuk om te zien hoe een dolfijn zo snel mogelijk zorgt dat hij diep onder water komt zodra er 40 motorbootjes op af stormen. Hotelkamers zelf zijn mooi maar wel behoorlijk outdated. Zeker de Badkamers.

Met oudere kinderen

• 8Elske24-08-2011

Heerlijk!

Vriendelijk personeel. Gratis internet. Alles is schoon en netjes. Mooi terrein en strandbedden. Buffet en eten van de kaart mogelijk. Beide lekker. Zwembad heerlijk. Goedekope massages op het strand. Vervelend zijn de verkopers langs het strand. Het centrum is 15 min lopen. Excursies (Dolfijnen spotten en snorkelen) zijn aan te bevelen. In kamer: minibar, balkon, ned. tv zender.

• 8Peggy en Benjamin13-08-2011

Service with a smile, helaas minder ontbijt

Aditya is een mooi resort, netjes en schone kamers. Wij hadden een bungalowsuites 123 124 met zeezicht. Naar Lovina centrum is het een stukje lopen, maar dat vonden wij geen probleem. Op het resort is iedereen behulpzaam, service with a smile. Liggen in de Gazobo's met zicht op prachtige zonsondergang is super en ja...de verkopers zijn er. Lach met ze en na wat persoonlijke aandacht of al en dan niet iets te kopen, zijn ze ook zo weer vertrokken. Wij hebben ontzettend met ze gelachen en ze waren ook geïnteresseerd in de mens achter de koper hoor:-)) Minpunten van dit resort zijn voor ons het stinkende puntje ( ook in de bungalowsuites dus) en het zeer karige ontbijt. De druk van de grote groepen die komen lunchen is zo groot dat je, na anderhalf uur te moeten wachten op je tostie en nasi, er dan de volgende keer voor kiest om "buiten de deur"te gaan eten.

Met oudere kinderen

• 9richard vergaelen11-08-2011

Cottages aan zee: geweldig

Tuin met cottages zeer rustig (vooral als ze aan de zee gelegen zijn) Vriendelijk personeel; ontbijt, lunch en diner van goede kwaliteit. Zwembad wordt mooi onderhouden. Wandelingen via de rijweg naar het dorp: druk, maar er valt veel te zien! Enige nadeel: gejank uit de moskee om 4u30!

• 6Bro06-08-2011

Jammer v/d riool stank in de badkamer!

Mooi hotel - goed onderhouden - vriendelijke personeel. Helaas in verschillende kamers; zoals nr. 166 en 167 (Superior Garden View) werd de badkamer overheerst door riool stank ... na dicht plakken veel minder. De kamers "voren" schijnen hier geen last van te hebben. Toch na 3 dagen naar een ander hotel gegaan (jammer). Tip: bekijk de dolfijnen na 9 uur ... om 6 uur is een chaos.

0 tips over Hotel Aditya Beach Resort

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats