Hotel Adirama Beach

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Adirama Beach voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 184 reviews
+286/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 184 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

186 Reviews over Adirama Beach

• 7C v h02-09-2019

Gewoon goed

Goed hotel,ontbijt prima verzorgd,kamer netjes geen insecten gezien,we hadden familie kamer 1e verdieping uitzicht op zee,in de avond naar lovina ,je kunt lopen maar ja idd een drukke weg,en met golfkar tegen betaling voor een paar roepia,ophalen kan tot 22.00.Daarna kun je met een taxi terug,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,

• 7Simon S13-08-2017

Gemoedelijk Hotel

De ligging aan het strand is prachtig, de ligging t.o.v. centrum is minder. Circa 25 minuten lopen langs een drukke weg of over het strand met hindernissen. Het personeel is zeer vriendelijk en de hotelkamer is prima. Wij hadden een familiekamer met bad en uitzicht op zee. Het komt allemaal wel iets gedateerd over en we hadden de nodige kakkerlakken in de bad/kamer. Dit is niet standaard in alle hotels van Indonesië is onze ervaring. Het zwembad en de horeca in het hotel is prima. Betaalde taxi dienst van hotel tot 18.00 uur is prima, maar toen wij een keer later waren en vroegen de receptie een taxi te bellen kon men dit niet doen. De dame zei dat ze dit niet kon verzorgen. Dit is jammer. Leuk om in de omgeving te doen is de warmwater bronnen van Banjar en de boeddhistische tempel aldaar. Dolfijnen spotten, snorkelen en vissen is ook te doen voor een zeer redelijke prijs

• 10Wim14-12-2016

Mooiste plek op Bali

Warme ontvangst, mooie kamer, dagelijks goed schoongemaakt. Oké de badkamer kan een opknapbeurt gebruiken maar is ook netjes schoon. 15 minuten lopen naar het centrum van Lovina. Mooi zwembad, prima eten. Ontbijt, lunch en diner uitkijkend over de zee en met wat geluk zie je de dolfijnen van af het restaurant. Dolfijnenexcursie begint achter het hotel, zo instappen en weg naar de dolfijnen.

• 8Rianne06-10-2016

Rustig en vriendelijk personeel

We verbleven met 4 volwassenen en een kind van 4 jaar een week bij dit hotel. De meeste mensen verblijven er kort (2 nachten). We wilden met een kind niet naar veel verschillende hotels. Het personeel is zeer vriendelijk. Op onze laatste avond hadden ze zelfs muziek en een danser geregeld. Het is kleinschalig waardoor het heerlijk rustig is. We hebben bijna elke avond in het restaurant gegeten. Prima eten en prachtige locatie direct aan zee met uitzicht op zee. Als je dolfijnen gaat spotten, ga dan om 08.00 uur. De vissers zullen daar niet happig op zijn omdat ze dan verder moeten varen maar je bent dan met veel minder bootjes. De boten van 06.00 uur komen dan terug. Wij hebben heel veel dolfijnen gezien met nog 3 andere boten. Als je om 06.00 uur gaat, deel je ze met nog 100 boten. Verder is het snorkelen op menjangan eiland een aanrader. We hebben de rode zee in Egypte gezien en deze plek komt er aardig bij in de buurt. Als je een dagje erop uit wilt, neem dan contact op met lokale gids. Dan betaal je 45 euro (of 650.000 pesa's) en hij laat je alle mooie plekjes in de buurt zien.

• 9Margreth Coningh02-05-2016

Geweldig! fijne vriendelijke medewerkers

Alles verliep super! Geen negatieve berichten

• 7Rens Steenbergen21-01-2016

Redelijk Hotel en omgeving voor 1 of 2 dagen

Nette Kamer, dagelijks schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken, eenvoudig (karig) ontbijt, wel keuze Amerikaans/Europees en Oriëntaalse keuken. Dolfijnen spotten, bezoek aan de warmwater bron en de Tempel is de moeite waard.

• 9Jelle06-09-2015

Hemels

Overdrijf ik hier? Misschien zal een ander reageren met "nou nou nou nou" maar ik kan hier niet anders doen dan schrijven over de warme ontvangst, de hartelijkheid van de mensen, de tongstrelende gerechten van de keuken, het geweldige uitzicht vanuit onze kamers, een fijn en schoon zwembad, het heerlijke weer en de betoverende glimlach van onze vrienden van de staff. Een activiteitenprogramma dat ze voor ons hadden verzonnen, inclusief uitgebreide tempelceremonies met reinigingsritueel en rijst op het voorhoofd. Is er dan helemaal niets op aan te merken? Tuurlijk wel! De suites kunnen best een update gebruiken om het leidingwerk beter weg te werken. En ook het hang- en sluitwerk van de garderobekasten mag wel eens aangepakt worden. Maar ach...... De prijs is prima en de rest........ Hemels!

• 10Viktor05-08-2015

De perfecte Bali ervaring

Mijn reis naar Noord-Bali was nagenoeg perfect! Adirama is een pracht hotel direct gelegen aan het strand. Het ligt aan de minder toeristische noord kant van het eiland. Hierdoor kreeg je veel meer te zien van de cultuur en de mensen op Bali.

Het hotel zelf was erg mooi. Een stuk kleiner dan de massa hotels op zuid Bali. Hierdoor voelde je je ook echt een gast in het hotel, en niet zomaar een wandelende portemonnee. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, hiernaast spraken ze goed Engels (iets wat ik erg belangrijk vond).

Het hotel was schoon, groen en mooi ingericht. De uitstapjes die je kon boeken waren niet duur en erg divers. Zo kon je naar watervallen gaan, snorkelen, dolfijnen bezichtigen of het eiland verkennen.

Mijn verblijf in Adirama was helemaal top! Ik hoop dan ook eens terug te kunnen keren!

• 10Ruben02-08-2015

Prachtplek

Een erg positieve ervaring gehad in het Hotel Adirama Beach. Het is bescheiden maar dat maakt het comfortabeler. In slechts een paar stappen kon je het zachte zand en zeewater al onder je voeten voelen. Via het hotel konden we tegen een goede prijs diverse activiteiten ondernemen, zoals het bezichtigen van de watervallen, het koraal en zijn bewoners, de vulkaan en ook plaatsen zoals Lovina, Singaraja en Ubud. Wat betreft het eten, hebben we elke avond kunnen genieten van traditionele oosterse gerechten, maar ook vertrouwde westerse gerechten. Het restaurant is aangenaam gelegen naast de zee, waar een koele wind je de brandende zon even doet vergeten.

Het personeel was buitengewoon prettig in de omgang en de eigenaar zelf is een vriendelijke belezen man die altijd in is voor een praatje.

Ik kom hier zeker nog eens terug.

• 10Bianca Winkeler26-04-2015

Gezellig hotelletje.

Een heel gezellig hotel,waar je je meteen op je gemak voelt,heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel,lekker eten en betaalbaar.mooi zwembad.

Hotel Adirama Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met