Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°21°

183 reviews over Hotel Adirama Beach in het Nederlands

Gemoedelijk Hotel

Simon S
13-8-2017

De ligging aan het strand is prachtig, de ligging t.o.v. centrum is minder. Circa 25 minuten lopen langs een drukke weg of over het strand met hindernissen. Het personeel is zeer vriendelijk en de hotelkamer is prima. Wij hadden een familiekamer met bad en uitzicht op zee. Het komt allemaal wel iets gedateerd over en we hadden de nodige kakkerlakken in de bad/kamer. Dit is niet standaard in alle hotels van Indonesië is onze ervaring. Het zwembad en de horeca in het hotel is prima. Betaalde taxi dienst van hotel tot 18.00 uur is prima, maar toen wij een keer later waren en vroegen de receptie een taxi te bellen kon men dit niet doen. De dame zei dat ze dit niet kon verzorgen. Dit is jammer. Leuk om in de omgeving te doen is de warmwater bronnen van Banjar en de boeddhistische tempel aldaar. Dolfijnen spotten, snorkelen en vissen is ook te doen voor een zeer redelijke prijs

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooiste plek op Bali

Wim
14-12-2016

Warme ontvangst, mooie kamer, dagelijks goed schoongemaakt. Oké de badkamer kan een opknapbeurt gebruiken maar is ook netjes schoon. 15 minuten lopen naar het centrum van Lovina. Mooi zwembad, prima eten. Ontbijt, lunch en diner uitkijkend over de zee en met wat geluk zie je de dolfijnen van af het restaurant. Dolfijnenexcursie begint achter het hotel, zo instappen en weg naar de dolfijnen.

Gereisd Alleenreizend in november 2016

Rustig en vriendelijk personeel

Rianne
6-10-2016

We verbleven met 4 volwassenen en een kind van 4 jaar een week bij dit hotel. De meeste mensen verblijven er kort (2 nachten). We wilden met een kind niet naar veel verschillende hotels. Het personeel is zeer vriendelijk. Op onze laatste avond hadden ze zelfs muziek en een danser geregeld. Het is kleinschalig waardoor het heerlijk rustig is. We hebben bijna elke avond in het restaurant gegeten. Prima eten en prachtige locatie direct aan zee met uitzicht op zee. Als je dolfijnen gaat spotten, ga dan om 08.00 uur. De vissers zullen daar niet happig op zijn omdat ze dan verder moeten varen maar je bent dan met veel minder bootjes. De boten van 06.00 uur komen dan terug. Wij hebben heel veel dolfijnen gezien met nog 3 andere boten. Als je om 06.00 uur gaat, deel je ze met nog 100 boten. Verder is het snorkelen op menjangan eiland een aanrader. We hebben de rode zee in Egypte gezien en deze plek komt er aardig bij in de buurt. Als je een dagje erop uit wilt, neem dan contact op met lokale gids. Dan betaal je 45 euro (of 650.000 pesa's) en hij laat je alle mooie plekjes in de buurt zien.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Geweldig! fijne vriendelijke medewerkers

Margreth Coningh
2-5-2016

Alles verliep super! Geen negatieve berichten

Gereisd Met vrienden in september 2015

Redelijk Hotel en omgeving voor 1 of 2 dagen

Rens Steenbergen
21-1-2016

Nette Kamer, dagelijks schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken, eenvoudig (karig) ontbijt, wel keuze Amerikaans/Europees en Oriëntaalse keuken. Dolfijnen spotten, bezoek aan de warmwater bron en de Tempel is de moeite waard.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Hemels

Jelle
6-9-2015

Overdrijf ik hier? Misschien zal een ander reageren met "nou nou nou nou" maar ik kan hier niet anders doen dan schrijven over de warme ontvangst, de hartelijkheid van de mensen, de tongstrelende gerechten van de keuken, het geweldige uitzicht vanuit onze kamers, een fijn en schoon zwembad, het heerlijke weer en de betoverende glimlach van onze vrienden van de staff. Een activiteitenprogramma dat ze voor ons hadden verzonnen, inclusief uitgebreide tempelceremonies met reinigingsritueel en rijst op het voorhoofd. Is er dan helemaal niets op aan te merken? Tuurlijk wel! De suites kunnen best een update gebruiken om het leidingwerk beter weg te werken. En ook het hang- en sluitwerk van de garderobekasten mag wel eens aangepakt worden. Maar ach...... De prijs is prima en de rest........ Hemels!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

De perfecte Bali ervaring

Viktor
5-8-2015

Mijn reis naar Noord-Bali was nagenoeg perfect! Adirama is een pracht hotel direct gelegen aan het strand. Het ligt aan de minder toeristische noord kant van het eiland. Hierdoor kreeg je veel meer te zien van de cultuur en de mensen op Bali.

Het hotel zelf was erg mooi. Een stuk kleiner dan de massa hotels op zuid Bali. Hierdoor voelde je je ook echt een gast in het hotel, en niet zomaar een wandelende portemonnee. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, hiernaast spraken ze goed Engels (iets wat ik erg belangrijk vond).

Het hotel was schoon, groen en mooi ingericht. De uitstapjes die je kon boeken waren niet duur en erg divers. Zo kon je naar watervallen gaan, snorkelen, dolfijnen bezichtigen of het eiland verkennen.

Mijn verblijf in Adirama was helemaal top! Ik hoop dan ook eens terug te kunnen keren!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Prachtplek

Ruben
2-8-2015

Een erg positieve ervaring gehad in het Hotel Adirama Beach. Het is bescheiden maar dat maakt het comfortabeler. In slechts een paar stappen kon je het zachte zand en zeewater al onder je voeten voelen. Via het hotel konden we tegen een goede prijs diverse activiteiten ondernemen, zoals het bezichtigen van de watervallen, het koraal en zijn bewoners, de vulkaan en ook plaatsen zoals Lovina, Singaraja en Ubud. Wat betreft het eten, hebben we elke avond kunnen genieten van traditionele oosterse gerechten, maar ook vertrouwde westerse gerechten. Het restaurant is aangenaam gelegen naast de zee, waar een koele wind je de brandende zon even doet vergeten.

Het personeel was buitengewoon prettig in de omgang en de eigenaar zelf is een vriendelijke belezen man die altijd in is voor een praatje.

Ik kom hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Gezellig hotelletje.

Bianca Winkeler
26-4-2015

Een heel gezellig hotel,waar je je meteen op je gemak voelt,heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel,lekker eten en betaalbaar.mooi zwembad.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek

jose peelen
12-4-2015

heerlijke bedden,lekkere warme douche ,gezellig restaurant met aandacht van de eigenaar. Prachtig koraal en vissen zo vanuit het hotel lopend naar het rif. dolfijnen tour ook vanaf het strand van het hotel opgehaald.Lekker eten !

Gereisd Met partner in maart 2015

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adirama Beach in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adirama Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.