Bungalow 1000 Dream

Meer bungalow info

20 reviews over Bungalow 1000 Dream

• 2018
    9Ellis14-01-2018

Mooi en service gericht verblijf

We hebben hier vier dagen verbleven, we hadden een bungalow. De bungalow was traditioneel ingericht en de badkamer kon je buiten vinden. Het is lekker om dan even buiten te kunnen douchen. Er zat een mooi zwembad bij waarbij je bij de rand zo uitkeek op het strand/ zee. Lekker rustig strandje zat er aan vast. We hebben hier ontbeten en avond gegeten. Bungalow was zeer netjes en schoon. Bij het zwembad kon je gratis handdoeken krijgen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

10Henk en Wanda07-04-2017

Prima om te relaxen.

Fantastische familie, zeer gastvrij en behulpzaam

Gereisd met partner in april 2017

• 10Niene Tempelman12-03-2016

Geweldige dagen gehad!

Afgelopen week ben ik met mijn moeder en oma naar 1000 dreams geweest en we hebben een geweldig verblijf gehad! Je kunt gelijk van uit het hotel de zee in, er is een mooi ruim, schoon zwembad, het hotel heeft een hele groene tuin en Diana kan je gratis naar lovina brengen! De eigenaars zijn super gastvriendelijk en verzinnen allemaal extra dingen voor je, zo mocht ik bijvoorbeeld mee haar dochter van school halen. Heel bijzonder om dat te zien in Indonesië. Ook zijn de massages van de vader van Diana zeer aan te raden: mijn oma liep altijd helemaal krom maar kon na de massage ineens veel rechter lopen. 1000 dreams is echt een aanrader!

Gereisd in februari 2016

• 9Tineke Hars10-04-2015

Schitterende plek

Met een uitermate vriendelijke gastvrouw Dian en gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel maakt dit je verblijf bij 1000 Dream tot een heerlijke ervaring Het is een kleinschalig hotel met een aantal bungalows varierend van klein voor 2 personen tot een familiekamer met geschakelde bungalows. Het zwembad kijkt uit over zee, het restaurant eveneens met uitzicht over zee heeft een kleine maar heerlijke kaart. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9Wicky20-08-2014

Heerlijke droom

Bij aankomst werden we opgewacht door eigenaresse Dian.Wierrook brande en we werden"gevangen"door de mystieke sfeer. De infinity pool ligt in een mooie tuin.Va de pool uitzicht over de(rustige)zee waarin 's ochtends om 6 uur scholen met dolfijnen worden gespot. De boot regeld Dian en je wordt opgehaald bij het hotel: wij hebben wel scholen dolfijnen gezien; zeer indrukwekkend;je bent niet de enigste:Dolfijnen zijn inteligente dieren-waarschijnlijk ondervinden zij daarvan geen hinder anders zouden zij niet op deze plek blijven. Dian en haar team doet alles om het de gast naar het zin te maken: ook voor ons heeft ze medicynen gehaald, een motor en chauffeur geregeld. We hebben heerlijk gegeten, zijn verwend met een optreden van Balinese danseressen en een personeelslid dat vuur spuugt en glas eet.o.a.de pannekoekjes aangemaakt met pandangblad zijn heerlijk als ontbijt. Ons hele gezin heeft de massage gehad van de vader van Dian. De buitendouche/bad in een mooi priv'e tuintje is geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10lammeriks28-07-2011

Prachtige ligging

Mooie bungalows, huiselijke sfeer, de eigenaren en de medewerkers hebben veel aandacht voor de vakantieganger. Ze hebben tips voor trips en ze regelen vervoer, accomodatie's voor je als je verder trekt over het eiland. prima keuken, mooi zwembad in een prachtige tuin, kortom we hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Paul04-05-2011

Paradijselijk, sympathieke plek

Paradijselijk, sympathieke plek! Erg rustige plek in een mooie omgeving. Staf is erg vriendelijk en geven goed tips. Verder is het restaurant zeer goed...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 9Aad en Ans07-02-2011

Heerlijk

4 dagen bij Dian en Agus en hun dochtertje Dayu doorgebracht. Fijne bungalow, niet supergroot maar voldoende, lekker terras met uitzicht op het zwembad en de zee, en een mooi zwembad. Jammer genoeg was de zee te ruw zodat wij geen dolfijnen konden spotten. Dian deed er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken. Haar vader is bezig daar een praktijk op te starten met healing en drukpuntmassage. (Heeft trouwens bij mij wel geholpen. ). Verder lekker gegeten dus wij hebben daar 4 fijne dagen doorgebracht.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8angela kuijlaars21-12-2010

Heerlijk rustig - met zwembad

Rustige locatie met heerlijk zwembad. Ruime maar simpele kamers met 'garden bathroom'. Familiekamers zijn er ook. Het eten is prima! Super aardige mensen. Huur zeker een scooter om naar Lovia te gaan en naar de warmwaterbronnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Dedy08-11-2010

Heel mooie en een relaxed Bungalow

Het is een mooie gelegen bungalow en lekker om te relaxen. Ook by Dian en Agus kun je lekker eten en genieten van Zons ondergang. Dian staat altijd klaar om je te helpen.Heel vroeg maakt Dian ons wakker om dolfijnen te gaan kijken.wat een geluk we hebben die dag niet alleen dolfijnen maar ook een walvis. Seribu dreams is net je eigen vakantie huisje.

Gereisd met partner in september 2010

Bungalow 1000 Dream info