Villa Shipwrecks Beach Villa

IndonesiëBaliLembongan Island
10FenomenaalScore uit 1 review
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Villa info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Shipwrecks Beach Villa

• 10Jeroen25-04-2011

Heerlijke Bed & Breakfast op een authentiek eiland

Shipwrecks is een prachtige villa in een strakke, moderne en toch herkenbare Balinese stijl, met veel donker hout. De 3 kamers worden apart verhuurd als Bed & Breakfast en verder is er een grote overkapte gemeenschappelijke ruimte waar je aan de keukentafel kunt zitten of in de banken kunt hangen. De gebouwen zijn knap rond een tuin aangelegd, waardoor je nauwelijks merkt dat de villa tussen andere huizen ligt ingeklemd.

De service is uitstekend. Wij werden per mini-pickup bij de boot afgehaald en eigenaar Rick nam uitgebreid de tijd om ons wegwijs te maken en tips te geven. 's Ochtends wordt er ontbijt klaargemaakt met veel vers fruit en naast zoetigheid is er ook pindakaas op brood. In de keuken kun je de rest van de dag ook zelf thee en koffie zetten.

De kamers zijn ruim en hebben ieder een mooie buitenbadkamer. De hanen van de omwonenden kraaien je 's ochtends wel vroeg wakker. Gelukkig hadden we oordoppen mee en als service voor volgende gasten heeft Rick ze nu ook klaarliggen.

Villa Shipwrecks Beach Villa info

Veilig betalen met