Bungalow Mushroom Beach

IndonesiëBaliLembongan Island

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Mushroom Beach voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Mushroom Beach

• 3Rob en Janet01-07-2011

Geen aanrader

zeer gedateerde bungalowtjes, minste tijdens onze rondreis. Helft van de verlichting was kapot. Slecht schoongemaakt, vies dus. Personeel (heel jong) ongeinteresseerd, of helemaal niet aanwezig.... Vanaf 3 uur in de middag was er een feest, iedereen weg dus, te gek voor woorden. Prijs veel te duur voor wat geboden wordt, het enige positieve was wat ons betreft de lokatie.

• 7Elise21-10-2010

Voor 1 nacht is prima

Mushroom Bungalow is een mooie plek om 1 nachtje te blijven. Het is er erg rustig en vooral erg relaxt. Bij het zwembad kan je heerlijk genieten van een uitzicht op zee. Het strand is niet groot en jammer genoeg liggen er bootjes in het water waardoor je minder wordt uitgenodigd om te zwemmen in zee. Een groot nadeel van Mushroom Bungalow is de sfeer van het personeel. Ze zijn niet heel vriendelijk en ik vraag me af of ze wel plezier beleven aan de toeristen Dit zijn wel de inkomsten en daar wordt ook op gedoeld. Voor de rest het het echt de moeite waard. De douche is koud maar dat maakt het wel zo primitief en romantisch. Vanaf Sanur kan je het eiland makkelijk bereiken met een Public Boat (60.000 Rp per persoon) met een duur van ongeveer 1,5 uur of met een speedboat (dit hebben we de terug weg vanaf Mushroom bay gedaan) en dan ben je er binnen 30 minuten (wel iets duurder) Dus wil je relaxt genieten van een mooi stukje eiland dan kan ik je Mushroom Bay aanraden!

• 8Irene Kaptein28-08-2010

Sfeervolle hutjes op mooiste strand van Lembongan

Echt een aanrader om te bezoeken. Deze accommodatie is super gelegen op de beste plek van Nusa Lembongan. Prijs kwaliteit klopt. Eigenaar wil wel op alles geld verdienen dus dat beviel ons minder goed. Denk aan transfer, duikschool, eten en drinken. Eten vonden wij echt niet zo goed. Inclusief ontbijt betekend inclusief een pannenkoek. Toast en eitje is zelf betalen. Probeer gerust wat op het strand bij de andere accommodaties. Vlakbij gelegen Dream Beach is fantastisch. Met scooter het eilandje rond is goed te doen. Wij hebben gedoken bij Drift Divers. Erg goed! Lunch inclusief en materiaal als bcd, reg en kleding is nieuw! Nusa Lembongan hoort bij je bezoek aan Bali thuis.

• 8Mark11-12-2008

prima prijs/kwaliteit

bungalows in diverse klassen van 20 euro tot 70 euro per nacht. liggend op een rots in een mooie baai (mushroom bay). via een trap sta je binnen een minuut op het witte strand aan de azuurblauwe zee. Stukken voordeliger dan de bali hai huts op het strand. Mooi zwembad met bedjes uitkijkend over de baai. bungalows zijn goed verzorgd. Eten is wisselend. light meals, lunches en ontbijten zijn goed, vis is redelijk, westerse vleesgerechten zijn onvoldoende maar er zijn voldoende alternatieven in directe omgeving. Overdag veel dagjesmensen op het strand via Bali Hai,vanaf 16.00 is er bijna niemand meer. Je kunt voordelig (15 euro p.p.) met de spectaculaire speedboot van Mushroom Bungalows direct vanuit de baai terug naar Sanur ipv normale tourist jukung boot (7 euro + taxi scooter naar ander strand waar deze boot vertrekt 3 euro p.p.), ook dit is weer veel goedkoper dan via Bali Hai (40 euro)

• 8Mark11-12-2008

prima prijs kwaliteit

bungalows in diverse klassen van 20 euro tot 70 euro per nacht. liggend op een rots in een mooie baai (mushroom bay). via een trap sta je binnen een minuut op het witte strand aan de azuurblauwe zee. Stukken voordeliger dan de bali hai huts op het strand. Mooi zwembad met bedjes uitkijkend over de baai. bungalows zijn goed verzorgd. Eten is wisselend. light meals, lunches en ontbijten zijn goed, vis is redelijk, westerse vleesgerechten zijn onvoldoende. Overdag veel dagjesmensen op het strand via Bali Hai, na 14.00 wordt dat al rustiger, vanaf 16.00 is er bijna niemand meer. Aantal bungalows wordt gerenoveerd. Je kunt voordelig (15 euro p.p. ) met de spectaculaire speedboot van Mushroom Bungalows direct vanuit de baai terug naar Sanur ipv normale tourist jukung boot (7 euro + taxi scooter naar ander strand waar deze boot vertrekt 3 euro p.p.), ook dit is weer veel goedkoper dan via Bali Hai (40 euro)

Bungalow Mushroom Beach info

Veilig betalen met