Kuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Kuta (Beach) / Legian voor je op een rij gezet:

vakanties Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Leuk voor een keer

Nathalie,
    23-12-2018

Het terrein waar het hotel op ligt ziet er tip top uit en wordt supergoed bijgehouden. De kamers zijn echter gedateerd. Dat is een kleine domper als je de buitenkant zo ziet.

De ligging is perfect. Niet te druk, strand ligt tegen t hotel aan, waar je de mooiste zonsondergang kunt zien. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastische ervaring...

Henriëtte Vollenhoven Tingen,
    10-11-2018

Dit is al lang geleden in het jaar 2000 toen zijn we daar getrouwd ....het was een hele bijzondere ervaring om het huwelijk daar te vieren ...Super goed Hotel .heerlijk eten ...dus zou daar graag nog een keertje terug willen gaan .....om ons huwelijk daar weer te vieren...bij voorbaat dank..

Henriëtte Vollenhoven Tingen..

Gereisd met partner in mei 2000

Bali is top!

Cindy,
    10-11-2018

Wina Holiday Villa Ik vind dit een waanzinnig leuk en mooi hotel. Als je via de achterkant weggaat kom je vrij wel direct in een straat met allemaal leuk restaurantjes, barretjes en massagesalons. Als je vanaf de voorkant weggaat dan is het 200meter lopen voordat je op het strand staat. Als je als (alleenstaande) jongere naar Kuta afreisd ga dan zeker langs de kleine cafeetjes achter het hotel, ga naar Kori bar/restaurant, dit zit in jl poppies 2 (vlakbij het hotel) hier heb je livemuziek en heerlijk eten voor een mooie prijs. Waar je ook lekker kunt eten en waar ook live muziek is, is Warung mina grill N music. Hier kwamen ze vragen of ik een nummer wilde aanvragen, was fantastisch! In DE uitgaanstraat van Bali jl Raya Lagian, vind je ook een weggestopte reggaebar, vraag aan mensen waar hij zit, is leuk! Wat ook lekker is zijn de massages die ze geven. Je hoeft niet te zoeken naar een salon, deze vind je overal, ook echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

goed hotel maar let op

bartp,
    28-10-2018

goed centraal hotel maar let op :de receptie vraagt een waarborg zonder het bewijs krijg je deze niet terug,hou het afgiftebewijs goed bij.

het (zogezegd gratis waterflesje)uit de ijskast wordt wel aangerekend als je het uit de ijskast neemt.twee waterflesjes krijg je wel elke dag gratis.toch is het een leuk hotel en een aanrader maar let dus op

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

heerlijk

dirk,
    27-10-2018

mooie kamers goed eten en mooi bij het strand echt super en eten is niet duur ook niet op het strand

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl