vakanties Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Fantastische ervaring...

Henriëtte Vollenhoven Tingen,
    10-11-2018

Dit is al lang geleden in het jaar 2000 toen zijn we daar getrouwd ....het was een hele bijzondere ervaring om het huwelijk daar te vieren ...Super goed Hotel .heerlijk eten ...dus zou daar graag nog een keertje terug willen gaan .....om ons huwelijk daar weer te vieren...bij voorbaat dank..

Henriëtte Vollenhoven Tingen..

Bali is top!

Cindy,
    10-11-2018

Wina Holiday Villa Ik vind dit een waanzinnig leuk en mooi hotel. Als je via de achterkant weggaat kom je vrij wel direct in een straat met allemaal leuk restaurantjes, barretjes en massagesalons. Als je vanaf de voorkant weggaat dan is het 200meter lopen voordat je op het strand staat. Als je als (alleenstaande) jongere naar Kuta afreisd ga dan zeker langs de kleine cafeetjes achter het hotel, ga naar Kori bar/restaurant, dit zit in jl poppies 2 (vlakbij het hotel) hier heb je livemuziek en heerlijk eten voor een mooie prijs. Waar je ook lekker kunt eten en waar ook live muziek is, is Warung mina grill N music. Hier kwamen ze vragen of ik een nummer wilde aanvragen, was fantastisch! In DE uitgaanstraat van Bali jl Raya Lagian, vind je ook een weggestopte reggaebar, vraag aan mensen waar hij zit, is leuk! Wat ook lekker is zijn de massages die ze geven. Je hoeft niet te zoeken naar een salon, deze vind je overal, ook echt een aanrader.

goed hotel maar let op

bartp,
    28-10-2018

goed centraal hotel maar let op :de receptie vraagt een waarborg zonder het bewijs krijg je deze niet terug,hou het afgiftebewijs goed bij.

het (zogezegd gratis waterflesje)uit de ijskast wordt wel aangerekend als je het uit de ijskast neemt.twee waterflesjes krijg je wel elke dag gratis.toch is het een leuk hotel en een aanrader maar let dus op

heerlijk

dirk,
    27-10-2018

mooie kamers goed eten en mooi bij het strand echt super en eten is niet duur ook niet op het strand

Fijn hotel on te overwinteren, value for money.

Anton van de Logt,
    19-10-2018

Dit jaar voor het 5e achtereenvolgend jaar overwinterd in dit fijne hotel. En voor volgend ook alweer geboekt bij touroperator. Bevalt ons nog steeds uitstekend. Zie ook mijn eerdere review, zegt voldoende ! En touroperator heeft een uitstekende, Nederlands-sprekende vertegenwoordiger/host aldaar.

Kuta (Beach) / Legian scoort een 5,8 uit 10, op basis van 271 reviews