Hotel Wina Holiday Villa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Wina Holiday Villa ligt op het Indonesische eiland Bali. Het hotel heeft een traditionele inrichting en schone kamers. Het eten is van mindere kwaliteit, maar gelukkig ligt aan de achterkant van het hotel een straat met leuke winkeltjes, restaurants en barretjes. Stap je aan de voorkant uit dan vind je na 200 meter het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Wina Holiday Villa voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Wina Holiday Villa

• 7Karel van erp02-10-2019

Kuta voor mijn en mijn broer niet meer

Kuta is ontzetten druk je moet ogen voor en achter in je hoofd hebben en er is ontzetten veel verkeer vooral niet te tellen scooters nog een opmerking er word naast het hotel ee nieuw hotel gebouw met lawaai tot 9 uur in de avond .

• 8Bert10-09-2019

dichtbij het strand 100m en leuke winkelstraatjes

Leuk hotel en vriendelijke personeels

• 9Melissa04-09-2019

Top!!!

Ligging is top, dichtbij het strand en een Shopping mall om de hoek. Het weggetje naar het hotel loopt dood, dus alleen bestemmingsverkeer en geen geluidsoverlast van het verkeer. Er rijden veel auto’s en scooters op de doorgaande weg. Ontbijt is simpel maar genoeg en ei wordt op elk gewenste manier voor je klaar gemaakt.

Vriendelijk en echt behulpzaam personeel, elke personeelslid groet je. Kamer 135 perfecte ligging, tegenover een van de zwembaden en opende begane grond.

Vanaf 12:30u kan je eten bestellen burgers of pizza. Is echt goed te eten!

• 8Maalsy18-08-2019

Rustig en net hotel

Het hotel ligt achter de straten van het drukke Kuta maar daar merk je in het hotel niks van, zodra je het hotel binnen komt dan voel je gelijk alle rust. Onze kamer was netjes en werd elke dag goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en rent echt voor je als je iets nodig hebt. Zwembaden zijn heerlijk om even verkoeling te zoeken. Boeken van excursies deden wij niet in het hotel gezien ze daar best een aardig hoge prijs rekenen maar hiervoor gingen wij naar Tirta Pura tour. Dit ligt in het straatje achter het hotel. Bij de achter uitgang naar links, dan naar rechts. Zij verzorgen excursies die heel erg goed geregeld zijn tegen een zeer lage prijs.....

Met jonge kinderen

• 9Volkers26-07-2019

Fantastisch.

Mijn partner kwam in het ziekenhuis. Vanuit het hotel heeft hij een mooi bloemstuk gekregen. Ondanks ik alleen achterbleef, voelde ik mij niet eenzaam. Het personeel deed er alles aan om het mij toch naar het zin te maken. Fantastisch.

• 9Eric29-06-2019

Top vakantie

Heel mooi hotel , heel vriendelijk

• 8Fam. Freddie20-06-2019

Prima Hotel.! Niets op aan te merken

• 9Peter Frikken14-06-2019

Wina Holiday is in een woord Top !!

Toplocatie en prima prijs-kwaliteitsverhouding!! Wij zijn hier voor 9 dagen geweest als afsluiting van rondreis, heerlijk hotel met heel mooie zwembaden. Ook ruime en mooie kamers die elke dag goed schoon gemaakt werden, vriendelijk personeel en echt via de achteruitgang sta je zo in de winkelstraat met veel restaurantjes. Het strand is ook maar klein stukje lopen, dus al met al echte aanrader!!

• 9Reiziger30-04-2019

Heerlijk hotel en goede service!!

Super hotel. Heerlijk rustig middenin het levendige, gezellige centrum. (vraag naar de achteruitgang!) Heb in het ziekenhuis gelegen en toen werden er zelfs bloemen van het hotel bezorgd. Een aantal dingen kregen we ook op kosten van het hotel. Heel erg attent allemaal! Erg lief personeel!!!

• 2018
    8Cindy10-11-2018

Bali is top!

Wina Holiday Villa Ik vind dit een waanzinnig leuk en mooi hotel. Als je via de achterkant weggaat kom je vrij wel direct in een straat met allemaal leuk restaurantjes, barretjes en massagesalons. Als je vanaf de voorkant weggaat dan is het 200meter lopen voordat je op het strand staat. Als je als (alleenstaande) jongere naar Kuta afreisd ga dan zeker langs de kleine cafeetjes achter het hotel, ga naar Kori bar/restaurant, dit zit in jl poppies 2 (vlakbij het hotel) hier heb je livemuziek en heerlijk eten voor een mooie prijs. Waar je ook lekker kunt eten en waar ook live muziek is, is Warung mina grill N music. Hier kwamen ze vragen of ik een nummer wilde aanvragen, was fantastisch! In DE uitgaanstraat van Bali jl Raya Lagian, vind je ook een weggestopte reggaebar, vraag aan mensen waar hij zit, is leuk! Wat ook lekker is zijn de massages die ze geven. Je hoeft niet te zoeken naar een salon, deze vind je overal, ook echt een aanrader.

Alleenreizend

7 tips over Hotel Wina Holiday Villa

• Abdellah, 04-05-2014

Op het strand moet je de stoelen huren, afdingen tot 50% of een afspraak maken voor je gehele verblijf bij dezelfde stoelverhuurder. Nasi en vers fruit bij de kleine tentjes op het strand zijn heerlijk te eten en spotgoedkoop. Zie wel toe en instrueer de kok dat de kip in de nasi goed door gebakken word. 1 euro 2 porties nasi van het strand die je in de stad niet zo lekker eet! Vrrouw met fruitschaal op haar hoofd probeer Garlic Fruit HEERRRLIJK! en ananas mierzoet!

• Fam. Vestjens, 30-12-2013

Ga bij het hotel achterom en je komt in de leukste steegjes terecht. Restaurant Pekak 6 daar aten wij met 5 personen voor totaal € 20,--. Ook het nieuwe winkelcentrum is op loopafstand. Regel een privé chauffeur en rijdt voor een paar euro met je de gehele dag naar de mooiste plekjes. Ubud erg leuk en ook de vulkaan in het noorden is een aanrader en dan die prachtige rijstvelden.

• B. grunewald, 16-06-2013

Veel goede restaurants in de buurt

2 vragen over Hotel Wina Holiday Villa

• ronn, 30-07-2013

excursies hier of daar boeken

er worden vanuit de reisorganisatie excursies aangeboden ... is dit slim of kun je beter daar de excursies boeken ,,1e x Bali voor ons dus werkelijk geen idee ,wat beter is en op een olifant rijden is dat te doen daar of is dat idd zo schrikbarend duur wat men zegt op verschillende sites

dank alvast voor al jullie antwoorden ,,we gaan pas eind okt dus we hebben nog even

mvg ria en ron

Mike, 31-07-2013

Hallo Ron, ik zou de excursies daar terplekke regelen, je gaat naar een reisburo op de straat of in je hotel (is vaak wel duurder) of je zoekt brochures aan de kant van de straat en snuffelt die door. Vervolgens ga je een chauffeur regelen voor een dag en zegt tegen deze man wat je graag zou willen zien. Dat kan ook naar het olifanten park zijn. kijk of zoek op google wat de prijzen zijn voor diverse dingen die je zou willen zien. dan betaal je allicht minder dan als alles word geregeld door een reisburo of hotel. kijk en vergelijk wat het beste voor je is. vr gr Mike

syl, 07-09-2013

Hoi, Je kunt ook alvast even op de site van Bali Discovery kijken, zij bieden vaak wel scherpe prijzen aan. Houdt deze prijzen en site in gedachten, vergelijk ze op het moment dat je in Bali bent met de prijzen van de excursieburootjes en hotels. Dan kun je alsnog beslissen of Bali Discovery bellen/mailen. Gr. Sylvia

ronn, 31-07-2013

dank je wel Mike ,,gaat zeker ff puzzelen en pluizen op het www

ronn, 14-09-2013

thx all

• annelies, 24-01-2013

strand

Is er iemand die mij kan vertellen of het stukje strand bij het hotel hoort, zijn er gewoon ligstoelen, en is het er erg druk? Bedankt

syl, 25-01-2013

Hoi, Volgens mij heeft dit hotel geen stuk privé-strand, kan er tenminste niets over lezen op de website. Op het strand zijn overal bedden te huur, probeer wel af te dingen!

Gerrit , 08-12-2017

Het hotel heeft geen eigen stukje strand, ligt er ook niet direct naast, het strand is erg druk door de surfers

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen