Hotel White Rose

7,9

10 reviews over Hotel White Rose in het Nederlands

Mooi hotel; veel Aussies en ver van het strand

Gerrit en Betty
17-7-2010

Comfortabel hotel, maar met een beroerd gerund Lunch/diner restaurant.

we zijn hier vier dagen geweest, na een keer hadden we gegeten en gedronken in het restaurant; ongeinteresseerd personeel liet ons eten 10 minuten staan zodat het koud geserveerd werd! Een prachtige maaltijd naar de ............! Zwembad en tuin zij OK; veel Aussies, maar we hebben er geen last van gehad.

Kamers zijn schoon, niet te groot en hebben een terrasje/balkon.

Gereisd met vrienden in juni 2010

rustig hotel midden in de drukte!!

janine
16-9-2009

Ze geven zelf aan dat ze een **** hotel zijn maar dit is niet helemaal juist ***+ is beter.

prachtig hotel, je loopt door het drukste deel van legian street en dan opeens bevindt je je in een oase van rust. Mooi zwembad (alleen jammer dat het soms volzat met australiers die met de flessen bier in het water zaten). kamers zijn oke, kunnen wel een likje verf gebruiken. badkamer netjes maar van kit and antikal hebben ze nooit gehoord. Personeel is vriendelijk. alleen toen ik aankwam wilde ze perse dat ik per creditcard 2 weken vooruit betaalde. Ik heb aangegeven dat dit niet gebruikelijk was en nog niet betaald.

Prijs/kwaliteit is echt zeer goed!

Je loopt naar het stand in 15-20 minuten. Elke dag krijg je schoon beddengoed.

Gereisd met partner in september 2009

Liggend vlakbij de jalan legian en dichtbij menig discotheek, het monument voor de bomaanslagen is op 50 meter van dit hotel.

De service aan de balie is niet hoogstaand verder is het personeel wel service gericht als het op bediening en roomservice aankomt.

In de avonduren is het moeilijk om door het verkeer heen te komen vaak staan zijn er opstoppingen door taxies die wachten op een ritje.

Dit hotel heeft niet mijn voorkeur

Gereisd alleenreizend in juli 2005

2008

Zeker nog eens terug

g.schmidt
21-9-2008

voor ons was White Rose een prima hotel.

beleefd en vriendelijk personeel.

Wij zijn er 22 dagen in april 2008 geweest. Ga er denk ik wel terug.

Gereisd met partner in september 2008

prima

Esther, Hussain, Sefanja + familie
27-7-2008

Wij hebben hier met de hele familie gezeten en zijn net terug van een prima vakantie in dit mooie hotel met prachtige tuin. Erg vriendelijk personeel. Lekker dicht bij de winkelstraat en vanaf het hotel gaat er een shuttle-bus naar het strand. Ook zijn er genoeg excursies te doen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2008
2007

Wij zijn er in nov/dec

Betsy Bakker
23-12-2007

Wij zijn er in nov/dec. 2007 3 weken geweest en vonden het een zeer goed hotel;goed eten, vriendelijk personeel en alles goed schoon.

Handdoekenservice ook erg handig.Het enigste nadeel is dat de ligging vlakbij een hele drukke hoofdweg ligt.

Ga er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in december 2007

Ik ben oktober/november 2007 3 weken in dit hotel geweest.

Een uitstekend hotel met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige grote tuin met mooi zwembad.

Het eten was uitstekend en de kamers worden goed schoongemaakt.

Alles is op loopafstand goed bereikbaar.

Ik ga zeker nog een keertje weer terug naar hotel White Rose.

11-11-2007

Gereisd anders in november 2007

Wij hebben een bijzondere goede indruk van het hotel Withe Rose gekregen.De ligging was uitstekend.

Ook de excursies,die we in Nederland hadden geboekt,waren van een uitstekende kwaliteit.Het ontbijt was goed en de bediening vriendelijk en

zeer beleefd.

Onze algemene indruk is zeer goed.

De tuin om het hotel was uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2007

het was een geweldig hotel,mooi tuin,lekker eten en vriendelijk personeel.het is dat ik nog andere delen van het eiland wil zien,anders had ik weer naar white rose gegaan.

Gereisd anders in april 2007
2006

Leuk hotel om een paar dagen te verblijven

Kamers zijn redelijk,zwembad is wel ok.

Het ontbijt steld niet zo veel voor.

Een beetje achterstallig onderhoud,likje verf zou hier wonderen doen.

Wel lekker dicht bij de winkelstraat,50 meter lopen van het hotel,daar kom je ook de door de bomaanslag verwoeste sari club tegen waarbij 203 slachtoffers zijn gevallen,er staat nu op die plaats een heel mooi monument.

Gereisd anders in maart 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Rose in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.