Hotel The Vira Bali

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Vira Bali voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 12 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over The Vira Bali

• 9Ellie_09-02-2012

Een prima hotel

Vanaf half januari 2012 verbleven we 3 weken in The Vira Bali en het is ons prima bevallen. De kamer was ruim genoeg met 2 single beds, tv-scherm (60 kanalen w.o. bvn), koffie- en theefaciliteiten, gratis internetaansluiting, kluisje, badkamer met douche (altijd warm water) en een balkon met zitje. Dagelijks verschoning van bedden en handdoeken en schoonmaak. Wat meer kastruimte zou handig zijn geweest. De hotelhangers hebben we met eigen (goedkoop bijgekochte) hangers aangevuld. Op de begane grond staan 2 computers voor gratis gebruik. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, het hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam. The Vira Bali ligt naast de katholieke kerk, op hooguit 10 minuten rijden van het vliegveld, 20 min. lopen van Discovery Mall en 30 min. lopen van MataHari. In de omgeving restaurants en warungs. Op Internet vind je de website van The Vira Bali met fraaie foto's en filmpje.

• 8Esther21-09-2011

Super vakantie gehad..

Dit hotel is zeker een aanrader. Wij hebben hier een hele leuke tijd gehad. Het hotel is mooi en schoon en het personeel is heel aardig.

• 10DH06-09-2010

GEWELDIG

Wij verbleven 15 dagen in The Vira Bali en het is het beste hotel waar we tot nu toe hebben verbleven in Bali. De kamers waren perfect met een grote Plasma scherm, thee faciliteiten, badkamer was zeer schoon met bad en elke dag worden er nieuwe toilet artikelen. Elke dag schone handdoeken en aan de receptie kunnen er handdoeken voor t strand geleend worden. Ontbijt was ook niks op aan te merken en was zeer gevarieerd. Al met al een zeer goed hotel!!!

• 8Ton en Pat07-06-2010

mooi en zeer vriendelijk

mooi hotel met mooie kamers ,als je een luiedag heb en lekker in je hotel wil blijven kun je hier lekker eten,en het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam

• 9Jan en Marion22-01-2010

Het was wéér geweldig!

Oktober 2009: wéér Bali en wéér Hotel The Vira! Eigenlijk voor ons heel normaal en straks in april (2010) wordt het weer Bali en......wéér Hotel The Vira!! Vele hotels hebben we de afgelopen keer bezocht voor info en bezichtiging van div. kamers, met het idee eens "verder te kijken dan je neus lang is". Maar steeds weer zijn we tot de conclusie gekomen dat er voor ons maar één hotel is: The Vira Bali. Het leuke is dat The Vira behoorlijk uit gaat breiden. Het terrein ernaast wordt al behoorlijk verbouwd, er is zelfs al een groot parkeerterrein gerealiseerd........aleen vragen wij ons af: Wie komt met eigen auto...??? Ook de oprit is behoorlijk aangepast: mét slagbomen en klaarstaande spiegels voor controle onder de auto's. Het personeel is onveranderd vriendelijk en behulpzaam......het blijft voor ons zo klaar als een klontje: Vakantie naar Bali met gezellig, schoon hotel, niet volop in de drukte en heb je niet de eis aan het strand te verblijven: The Vira en anders niet!

• 9Jan en Marion02-12-2008

Geweldig: zon, zee (vlakbij), gezelligheid!

Heerlijk weer 3 weken, zoals altijd, in The Vira Hotel doorgebracht. De aanbouw, naar buiten toe, aan het restaurant is super gezellig geworden. Je kunt nu -hoog én eventueel droog- van bijv. het ontbijt meteen kijkend aan de straatkant, genieten. Het personeel is en blijft geweldig gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Zij doen er echt alles aan het de gasten naar de zin te maken, niets is te veel. Met het busje van The Vira kun je zo vaak je wilt naar Kuta-centrum vervoerd worden: een gratis hotel-service. Voor een fijne vakantie in een iets rustiger, maar ook bruisend, gedeelte van Bali in een hotel met super schone kamers is dit een aanrader! Wij waren er ten tijde van de executie op Java. Door de hotel security, altijd aanwezig en extra oplettend op elk detail, voelde je de bescherming en veiligheid. Er waren niet veel toeristen in The Vira (en op Bali) maar 'savonds toch erg gezellig tijdens het diner mét "live" muziek. We verlangen alweer naar de volgende keer...

• 9Familie Grotenbreg17-09-2008

Mooi hotel en goede service.

Een mooi en verzorgd hotel en goede service. Lief en leuk personeel die samen met ons meedansten op de muziek die het bandje speelde. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg maar dit is geen probleem als je over wilde steken. De security die voor het hotel staan die willen je maar al te graag helpen met oversteken en houden het verkeer voor je tegen zodat je zonder ongelukken naar de overkant kan lopen. Mooie kamers met een mooi groot balkon. Als je het niet erg vind dat het hotel niet aan de zee ligt dan is dit hotel absoluut een aanrader.

• 8Jan en Marion26-01-2008

Een heerlijk hotel met enorm vriendelijk en welwillend personeel, tot de security aan toe!! Aankomend voorjaar gaan we al voor de 3de en zéker niet de laatste keer. Het voelt er als echt thuiskomen!

• 7sandra dankers16-10-2007

het is een prima hotel voor Bali. Niet de duur en ook niet te goedkoop

• 9a.vdmeent20-07-2007

Een top hotel, personeel super aardig en door de kleinschaligheid heel persoonlijk. een echte aanrader!

Hotel The Vira Bali info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij